Przetargi.pl
Remont klatek schodowych oraz kontynuacja remontu części II piętra w budynku Urzędu Skarbowego w Ciechanowie przy ul. Warszawskiej 58

Urząd Skarbowy w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Warszawska 58
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6723538, 6724439 w. 221 , fax. 023 6723538
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Ciechanowie
    ul. Warszawska 58 58
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6723538, 6724439 w. 221, fax. 023 6723538
    REGON: 13050080000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/usciechanow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont klatek schodowych oraz kontynuacja remontu części II piętra w budynku Urzędu Skarbowego w Ciechanowie przy ul. Warszawskiej 58
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dwóch klatek schodowych, jednego pomieszczenia biurowego i części korytarza na II piętrze budynku Urzędu Skarbowego w Ciechanowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załączniki nr od 3 -3.5 do SIWZ) - przedmiarach robót (załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiary robót powinny być odczytywane w powiązaniu ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz SIWZ. Kolorystyka wszystkich materiałów wykończeniowych (m.in. kolor: farby do malowania ścian, wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, płytek gresowych, tarketu, granitowych elementów okładzin schodów, opraw oświetleniowych, drzwi, elementów sufitów podwieszanych, poręczy przy schodach) będzie podlegała uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Zakres przedmiotu zamówienia oprócz robót opisanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i w przedmiarach robót, obejmuje także wszelkie roboty przygotowawcze, roboty porządkowe, zabezpieczenia pomieszczeń i poszczególnych elementów budowlanych przed ich uszkodzeniem w trakcie wykonywania prac, a w szczególności: - zabezpieczenie istniejącej sieci komputerowej przed uszkodzeniem, - zabezpieczenie okien w remontowanym pomieszczeniu biurowym oraz na klatkach schodowych, - zabezpieczenie drzwi w pobliżu prowadzonych robót, - szczelne wydzielenie remontowanej części korytarza na II piętrze i remontowanego pomieszczenia biurowego od pozostałych użytkowanych pomieszczeń biurowych (zbudowanie ścianek działowych z płyt zabezpieczających przed możliwością przenikania kurzu do pozostałych pomieszczeń), - ręczne wynoszenie gruzu ze zdemontowanych elementów, - zagospodarowanie placu budowy, - utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy, - uporządkowanie placu budowy, - utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, - oznakowanie wyremontowanego korytarza oraz klatek schodowych niezbędnymi znakami ewakuacyjnymi i przeciwpożarowymi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - przeniesienie 2 szaf metalowych i sejfu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, Zamawiający nie zabezpiecza składowiska gruzu i odpadów budowlanych. 3.1 Prace muszą uwzględniać warunki szczególne polegające na wykonywaniu prac w obiekcie, w którym będzie toczyła się praca biurowa. Wyłączenia prądu, wody i centralnego ogrzewania oraz wykonywanie prac hałaśliwych, a także prac po godzinach pracy Urzędu należy uzgodnić każdorazowo z Zamawiającym. Roboty zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. Wykonawca sam dokona obmiaru schodów w celu zapewnienia właściwej ilości kamienia oraz innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania remontu schodów. 3.2 Prace muszą być wykonywane etapowo: 1 etap - wyremontowanie jednego pomieszczenia biurowego, części korytarza na II piętrze, oraz jednej klatki schodowej. 2 etap - remont drugiej klatki schodowej. 4. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej w dniu 06.07.2012 r. o godz. 12.00. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w tym zakresie jest - Justyna Filipczyk - tel. 23 672-35-38 wew. 188. 5. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych z parametrami wyrobów wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium Wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiającego: Nr 09 1010 1010 0070 5413 9120 0000 w NBP o/o w Warszawie: z adnotacją: Wadium - 1403/OL-1/ZP-251-3/2012. 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/usciechanow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach