Przetargi.pl
Remont kapitalny Ratusza - I etap: termomodernizacja ściany oraz remont pomieszczeń wewnętrznych.

Gmina Kożuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 28 68
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
    ul. Rynek 1A 1A
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 28 68
    REGON: 97077032700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kapitalny Ratusza - I etap: termomodernizacja ściany oraz remont pomieszczeń wewnętrznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku Urzędu Miejskiego w Kożuchowie: - docieplenie ścian zewnętrznych, zachodnich, szczytowych metodą bezspoinową z zastosowaniem styropianu; - zmianę kolorystyki elewacji budynku; - wymiana obróbek blacharskich wzdłuż ścian szczytowych zachodnich; Szczegółowy zakres prac został opisany w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącym załącznik nr 9 i 9a do niniejszej SIWZ. UWAGA: Pomiędzy projektem budowlanym, a STWiOR występuje różnica co do określenia rodzaju styropianu. Wykonawca jest zobowiązany do skosztorysowania w swojej ofercie styropianu wskazanego w STWiOR. Zakres robót obejmuje także remont 4 pomieszczeń wewnętrznych (biur) budynku Urzędu Miejskiego w Kożuchowie usytuowanych na II piętrze i części korytarza oraz 3 pomieszczeń na I piętrze (WC i pomieszczenia socjalne) Remont pomieszczeń obejmuje: 1)W pokoju nr 19: rozebranie posadzek z wykładzin sztucznych (14,78m2)i położenie nowych bez warstwy izolacyjnej wraz z listwami PCW klejonymi; wykucie ościeżnic z muru (1sztuka); wstawienie ościeżnic drzwiowych 2 krotnie malowanych wraz z skrzydłami drzwiowymi płytowymi wewnętrznymi, wejściowymi fabrycznie wykończone pełne; przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku (55,65 m2), 2)W pokoju nr 18: odbicie tynków wewnętrznych na ścianach (12,75 m2) dwukrotne odgrzybianie ścian ceglanych metodą smarowania (12,75 m2) wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III (12,75 m2) przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności powierzchni tynku (57 m2) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków , ścian i sufitów (57,15 m2) rozebranie posadzek z wykładzin sztucznych (15,40m2)i położenie nowych bez warstwy izolacyjnej wraz z listwami PCW klejonymi wykucie z muru ościeżnic stalowych (1 sztuka) rozebranie ścianek z cegły o grubości ? cegły na zaprawie cementowo-wapiennej wstawienie ościeżnic drzwiowych 2 krotnie malowanych wraz z skrzydłami drzwiowymi płytowymi wewnętrznymi, wejściowymi fabrycznie wykończone pełne 3)W pokoju nr 17: odbicie tynków wewnętrznych na ścianach(12,75 m2) dwukrotne odgrzybianie ścian ceglanych metodą smarowania (12,75 m2) wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III (12,75 m2) przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności powierzchni tynku (56,5 m2) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków , ścian i sufitów (56,5 m2) rozebranie posadzek z wykładzin sztucznych (15,19m2)i położenie nowych bez warstwy izolacyjnej wraz z listwami PCW klejonymi demontaż okien z PCV (6,65m2) wykonanie ścianek działowych z płytek piano- lub gazobetonowych o grubości 12 cm (4,65 m2) wraz z tynkowaniem ręcznym, kategoria III (9,3 m2) wstawienie ościeżnic drzwiowych 2 krotnie malowanych wraz z skrzydłami drzwiowymi płytowymi wewnętrznymi, wejściowymi fabrycznie wykończone pełne 4)w pokoju nr 16 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków , ścian i sufitów (55,65 m2) przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności powierzchni tynku (55,65 m2) demontaż okien z PCV (6,65m2) wykonanie ścianek działowych z płytek piano- lub gazobetonowych o grubości 12 cm (4,65 m2) wraz z tynkowaniem ręcznym, kategoria III (9,9 m2) wstawienie ościeżnic drzwiowych 2 krotnie malowanych wraz z skrzydłami drzwiowymi płytowymi wewnętrznymi, wejściowymi fabrycznie wykończone pełne rozebranie posadzek z wykładzin sztucznych (14,08m2)i położenie nowych bez warstwy izolacyjnej wraz z listwami PCW klejonymi uzupełnienie ścianek z cegieł o grubości ? cegły (0,3 m2) 5)Korytarz II piętro: dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków , ścian i sufitów (68,75m2) przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności powierzchni tynku (68,75 m2) uzupełnienie cokolików z płytek terakotowych na zaprawie o wymiarach 15x15cm 6)Pomieszczenia i korytarz - I piętro Rozebranie posadzek; Położenie nowych posadzek z płytek; Licowanie ścian płytkami; Wykonanie cokolików z płytek ceramicznych podłogowych terakotowych; Położenie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach oraz pomalowanie ich farbami emulsyjnymi wraz z gruntowaniem; Malowanie ościeżnic drzwiowych farbą olejną; Dostawa i montaż ustępu pojedynczego wraz ze spłuczką z porcelany - kompakt; Montaż lustra o wymiarach 80x90cm; Dostawa i montaż umywalki wraz z baterią; Dostawa i montaż szafki kuchennej 80x60cm pod zlewozmywak; Dostawa i montaż szafki kuchennej 80x30cm wiszącej; Dostawa i montaż blatu kuchennego 150x60cm; Dostawa i montaż zlewozmywaka stalowego na szafce - montaż w blacie wraz z baterią zmywakową; Obudowa pojedynczych elementów konstrukcyjnych płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych; Mocowanie balustrady schodowej. Wszystkie prace wymienione w punkcie 2.1 należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr 9c i 9d do niniejszej SIWZ. Kolorystykę ścian, płytek, szafek, blatów wykładzin i skrzydeł drzwiowych, a w przypadku płytek także format należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do oszacowania w swojej ofercie innych prac związanych z realizacją tej części zamówienia w szczególności innych prac wykończeniowych lub zabezpieczających
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, 1.500,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 ). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kożuchowie Nr 49967300070000000010070006 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty (w osobnej kopercie). 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach