Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej w budynku komisariatu policji w Rydułtowach przy ul. Raciborskiej 371

Miasto Rydułtowy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-280 Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4537411 , fax. 032 4537410
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rydułtowy
    ul. Ofiar Terroru 36 36
    44-280 Rydułtowy, woj. śląskie
    tel. 032 4537411, fax. 032 4537410
    REGON: 27253611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej w budynku komisariatu policji w Rydułtowach przy ul. Raciborskiej 371
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji elektrycznej w budynku Komisariatu Policji w Rydułtowach wraz z robotami malarskimi. 2.Zakres robót obejmuje: 1) Wymianę tablicy pomiarowo-rozdzielczej TPR-1, 2) Wymianę instalacji odbiorczej: a)obwody gniazd jednofazowych przeznaczenia ogólnego, b)obwody zasilające odbiorniki jednofazowe instalacji komputerowej, klimatyzatora i wymiennikowni co, c)obwody instalacji oświetlenia pomieszczeń, d)montaż opraw oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego pomieszczeń, 3)Ochronę przed porażeniem prądem elektrycznym. 4)Wymianę instalacji odgromowej zewnętrznej i wewnętrznej, 5)Prace tynkarskie i malarskie. 3. Szczegółowy zakres robót określają stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót. 4. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego, który ustali datę i godzinę przeprowadzenia wizji. 5. Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, a w ramach tego warunku: wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa budowę lub remont obiektu kubaturowego w zakresie instalacji elektrycznej o wartości co najmniej 45 000,00 zł każda. 3.dysponują lub będą dysponować, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzającym wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.KOMPLETNA OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczaniu z postępowania należy załączyć do oferty: b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - załącznik 1. c)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego - załącznik 2 oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczania Społecznego (załącznik 3) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). d)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 4; e)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik 5; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia należy dołączyć: f)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wypełnić wg wzoru na załączniku nr 6; Za 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa budowę lub remont obiektu kubaturowego w zakresie instalacji elektrycznej o wartości co najmniej 45 000,00 zł każda; g)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7. Należy również dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Do wykazu należy dołączyć aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby; h)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. g Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował -załącznik 8 (dołączyć, o ile dotyczy), i) pełnomocnictwo (wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art.23 ustawy) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika (dołączyć własny dokument, jeśli dotyczy jako załącznik nr 9) Uwaga pełnomocnictwo musi zawierać zakres upoważnienia tj. wskazanie do jakich czynności pełnomocnik jest upoważniony). 3. OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale VII ust. 1 lit. b - e przedkładają osobno wszyscy wspólnicy. a) wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem. c) przy czym na oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (d) wystarczy, że podpis złoży pełnomocnik. Uwaga: Pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców tj. wspólników spółki cywilnej. 4. OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM a)wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. b)pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem. c)w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. d)wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. e)oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdz. VII z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione ust.1 lit. b - e, składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. Przy czym oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (d) może złożyć ustanowiony pełnomocnik (lider)w imieniu całego konsorcjum. f) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia Wykonawcy występujący wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w rozdziale VII SIWZ ust.1 lit. f - h, ale spełnienie warunków Zamawiający będzie rozpatrywał łącznie odnośnie całego konsorcjum 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydultowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach