Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z pracami budowlanymi w budynku Urzędu Gminy w Choczewie.

Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-210 Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5723940 , fax. 058 6763012
  • Data zamieszczenia: 2015-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo
    ul. Pierwszych Osadników 17 17
    84-210 Choczewo, woj. pomorskie
    tel. 058 5723940, fax. 058 6763012
    REGON: 00053446300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choczewo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z pracami budowlanymi w budynku Urzędu Gminy w Choczewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji teletechnicznej (okablowanie strukturalne Internet, telefon, szafa RACK, osprzęt), elektrycznej (okablowanie, rozdzielnice elektryczne, osprzęt) wraz z pracami budowlanymi w całym budynku Urzędu Gminy w Choczewie przy ul. Pierwszych Osadników 17. Dodatkowo należy wykonać prace ogólnobudowlane: 1) Remont łazienki na piętrze, jedno pomieszczenie - demontaż i ułożenie nowych płytek, ubikacji w zabudowie i umywalki z szafką, wykucie wewnętrznych drzwi, wymiana drzwi wejściowych do toalety i montaż szafki na artykuły sanitarne. 2) Remont łazienki na parterze, dwa pomieszczenia - demontaż i ułożenie nowych płytek, ubikacji i umywalek, wymiana drzwi wejściowych. 3) Demontaż starej wykładziny i montaż paneli podłogowych w dwóch pomieszczeniach na parterze, pranie i zaimpregnowanie istniejącej wykładziny w jednym pomieszczeniu na parterze. 4) Wymurowanie ściany w jednym pomieszczeniu na parterze. 2. Podczas remontu pracownicy będą przeniesieni poza pomieszczenia gdzie prowadzone będą prace, lecz dopuszcza się czasową obecność pracowników tutejszego Urzędu w remontowanych pomieszczeniach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej (opis techniczny części ogólnobudowlanej oraz projekcie budowlano-wykonawczym modernizacji instalacji elektrycznej i teletechnicznej), które stanowią załącznik do SIWZ. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Długość okresu rękojmi będzie równa długości okresu gwarancji zaoferowanej przez wybranego wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 gr).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choczewo.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach