Przetargi.pl
Remont i wyposażenie wielofunkcyjnych pomieszczeń w Ciścu i Żabnicy na cele społeczno kulturalne dla społeczności lokalnej

Ośrodek Promocji Gminy Węgierska Górka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-350 Węgierska Górka, ul. Zielona 43
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8642187 , fax. 33 8641501 wew. 112
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Promocji Gminy Węgierska Górka
    ul. Zielona 43 43
    34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie
    tel. 33 8642187, fax. 33 8641501 wew. 112
    REGON: 07268214700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegierska-gorka.opg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wyposażenie wielofunkcyjnych pomieszczeń w Ciścu i Żabnicy na cele społeczno kulturalne dla społeczności lokalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest remont i wyposażenie wielofunkcyjnych pomieszczeń na cele społeczno-kulturalne dla społeczności lokalnej dla projektu : Remont i wyposażenie wielofunkcyjnych pomieszczeń w Ciścu i Żabnicy na cele społeczno-kulturalne dla społeczności lokalnej współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Europa inwestuje w obszary wiejskie w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Pomieszczenia do remontu znajdują się w 2 budynkach. Budynki położone są w Żabnicy przy ul. Księdza Karola Śmiecha 226 a drugi w Ciscu przy ulicy Księdza Prymasa Stefana Wyszyńskiego 197. W pierwszej kolejności remont powinien rozpocząć się w budynku w Żabnicy. Zakres robót do wykonania w budynku w Żabnicy 1. Przygotowanie placu budowy: - Zabezpieczenie, oznakowanie i oświetlenie terenu objętego robotami, umieszczenie tablicy informacyjnej, zaplecze socjalne, magazyny i składowiska, opracowanie planu BIOZ, kierowanie robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane - w zakresie Wykonawcy 2. Pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną (dot. części pokrytej papą): - Wykonanie rusztowań przy kominach - Rozebranie istniejących kominów powyżej połaci dachowych - Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi do 5 km na składowisko Wykonawcy wraz z opłatami za składowanie - Wymurowanie nowych kominów z cegły ceramicznej powyżej połaci dachowych - Wykonanie żelbetowych czapek kominowych - Sprawdzenie drożności istniejących przewodów kominowych - Wymiana istniejących rynien i rur spustowych z blachy na rynny PCW125 i rury spustowe PCW100 przy użyciu rusztowań - Przybicie deski czołowej - Ołacenie połaci dachowych impregnowanymi łatami o wym. 5x4 cm - Montaż obróbek blacharskich (przy kominach, gąsiory, okapy i wiatrówki) z blachy stalowej powlekanej - Montaż pokrycia dachowego z blachy trapezowej powlekanej (profil i kolor blachy dostosować do istniejącego pokrycia) 3. Uzupełnienie ścian i ścianek działowych: - Rozebranie ścianek działowych murowanych - Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi do 5 km na składowisko Wykonawcy wraz z opłatami za składowanie - Uzupełnienie ścianek z bloczków betonu komórkowego gr. 12 cm - Uzupełnienie ścian z bloczków betonu komórkowego gr. 24 cm - Zamurowanie otworów drzwiowych i okiennych bloczkami z betonu komórkowego - Montaż ścianek z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5 mm wodoodpornych na konstrukcji z profili stalowych ocynkowanych o szer. 7,5 cm i 10 cm z wypełnieniem płytami wełny mineralnej 4. Uzupełnienie stropów żelbetowych: - Wykucie bruzd poziomych w ścianach - Montaż deskowań tradycyjnych - Montaż zbrojenia - Betonowanie płyty gr. 15 cm - Beton B15 5. Wykonanie wewnętrznych schodów żelbetowych (połączenie części starej i nowej budynku): - Montaż deskowań tradycyjnych - Montaż zbrojenia - Betonowanie schodów na płycie gr. 12 cm- Beton B15 6. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: - Wykucie z muru starej stolarki okiennei z parapetami - Wykucie z muru starej stolarki drzwiowej - Wykucie otworów drzwiowych - Wykonanie nadproży z belek stalowych (dwuteowniki 180) - wywóz gruzu i zdemontowanej stolarki samochodami samowyładowczymi do 5km na składowisko Wykonawcy wraz z opłatami za składowanie - Montaż stolarki okiennej drewnianej fabrycznie wykończonej typu EURO w kolorze koniaku (jak istniejące okna) - Montaż parapetów wewnętrznych drewnianych fabrycznie wykończonych w kolorze koniaku (okna drewniane) - Montaż parapetów wewnętrznych PCW w kolorze białym (okna PCW część nowa) - Montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej gr. 1,0 mm powlekanej w kolorze palisander z zabezpieczonymi brzegami z profili PVC - Montaż wewnętrznych drzwi stalowych antywłamaniowych fabrycznie wykończonych z dwoma zamkami w kolorze białym - Montaż drzwi wewnętrznych z profilii aluminiowych (profile bez izolacji termicznej) oszklonych szkłem bezpiecznym P4 w kolorze białym, z jednym zamkiem - Montaż ścianek działowych wewnętrznych z profilii aluminiowych (profile bez izolacji termicznej) oszklonych szkłem bezpiecznym P4 w kolorze białym, - Montaż wewnętrznych ościeżnic stalowych drzwiowych malowanych na budowie - Montaż opasek drzwiowych z listew drewnianych - Montaż wewnętrznych skrzydeł drzwiowych laminowanych fabrycznie wykończonych - Montaż okuć drzwiowych (klamki z szyldami, zamków, samozamykaczy, kratek nawiewnych itp.) 7. Uzupełnienie balustrad schodowych: - Montaż balustrad schodowych z profili stalowych kutych malowanych - Montaż pochwytów na wspornikach z profili stalowych kutych malowanych 8. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania - Montaż grzejników stalowych płytowych z zasilaniem bocznym, zaworami i głowicami termostatycznymi - Montaż rurociągów miedzianych wraz z armaturą - Wykonanie próby szczelności instalacji oraz regulacja urządzeń grzewczych na gorąco - Wykonanie przebić oraz ich zamurowanie 9. Wymiana wewnętrznej instalacji wod-kan: - Demontaż urządzeń sanitarnych oraz rurociągów - Wykonanie instalacji wodociągowej z rur PP w izolacji termicznej gr. 4 mm w płaszczu PE - Wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PCW - Montaż urządzeń sanitarnych oraz armatury - Montaż zlewozmywaków dwukomorowych z ociekaczem ze stali nierdzewnej - Wypłukanie instalacji wodnej - Wykonanie próby szczelności instalacji oraz regulacja urządzeń sanitarnych - Wykonanie bruzd i przebić oraz ich zamurowanie 10. Wymiana instalacji elektrycznej - Demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu instalacyjnego (gniazda i łączniki) - Wykonanie wypustów oświetleniowych i na gniazda kablami układanym w tynku - Montaż opraw oświetleniowych żarowych - Montaż osprzętu elektrycznego (gniazda i łączniki) - Wykonanie pomiarów instalacji 11. Wykonanie wentylacji mechanicznej w sanitariatach - Wykucie otworów w ścianach zewnętrznych - Montaż rur wywiewnych PCW110 - Montaż kratek wentylacyjnych ściennych - Montaż wentylatorów łazienkowych ściennych z żaluzją ruchomą fi100 - Wykonanie wypustu elektrycznego dla wentylatora kablami układanym w tynku - Montaż osprzętu elektrycznego (łączniki dla wentylatorów) 12. Wykonanie wentylacji mechanicznej zaplecza świetlicy - Wykucie otworów w ścianach zewnętrznych - Montaż rur wywiewnych PCW110 - Montaż kratek wentylacyjnych ściennych - Montaż wentylatorów łazienkowych ściennych z żaluzją ruchomą fi100 - Montaż wyrzutni ściennych o śr. 200 mm - Montaż kanałów wentylacyjnych kołowych z rur stalowych ocynkowanych o śr. 200 mm - Montaż okapów wentylacyjnych prostokątnych o obwodzie 400 cm z blachy stalowej nierdzewnej - Montaż wentylatorów kanałowych np. Danfoss AXC 200 B ze s-erownikiem RV/1 - Montaż osprzętu elektrycznego (łączniki dla wentylatorów) 13. Wykonanie posadzek w sanitariatach w części starej - Zerwanie posadzek z lastryko - Zerwanie podłóg drewnianych - Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi do 5 km na składowisko Wykonawcy wraz z opłatami za składowanie - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej z jednej warstwy papy asfaltowej na lepiku i folii budowlanej szerokiej o gr. 0,2 mm - Wykonanie izolacji termicznej z płyt styropianowych FS20 gr. 5 cm - Wykonanie posadzki cementowej gr. 5 cm zatartej na ostro zbrojonej siatką stalową zgrzewaną fi6 o oczkach 15x15 cm - Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej 14. Wykonanie posadzek i okładzin schodów na klatce schodowej - Wyrównaie istniejącej posadzki z zaprawy cementowej gr. 5 cm zatartej na ostro zbrojonej siatką stalową zgrzewaną fi6 o oczkach 15x15 cm - Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej - Wykonanie okładziny schodów z płytek ceramicznych antypoślizgowych o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej - Wykonanie cokolika z kształtek ceramicznych o wys. 10 cm na zaprawie klejowej 15. Wykonanie podłóg na sali spotkań i na jej zapleczu - Zerwanie posadzek z lastryko - Zerwanie podłóg drewnianych i parkietów - Rozebranie podestu - Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi do 5 km na składowisko Wykonawcy wraz z opłatami za składowanie - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej z jednej warstwy papy asfaltowej na lepiku i folii budowlanej szerokiej o gr. 0,2 mm - Wykonanie izolacji termicznej z płyt styropianowych FS20 gr. 5 cm - Wykonanie posadzki cementowej gr. 5 cm zatartej na ostro zbrojonej siatką stalową zgrzewaną fi6 o oczkach 15x15 cm - Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej - Wykonanie cokolika z kształtek ceramicznych o wys. 10 cm na zaprawie klejowej - Wyrównanie istniejącej posadzki zaprawą samopoziomującą o gr. 10 mm (z zagruntowaniem podłoża) pod parkiet - Uzupełnienie posadzki z parkietu, ocyklinowanie i lakierowanie (pod zdemontowanym podestem) - Montaż cokołów z drzewa liściastego (fabrycznie wykończone) 16. Wykonanie posadzek w części nowej - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej z jednej warstwy papy asfaltowej na lepiku i folii budowlanej szerokiej o gr. 0,2 mm - Wykonanie izolacji termicznej z płyt styropianowych FS20 gr. 5 cm - Wykonanie posadzki cementowej gr. 5 cm zatartej na ostro zbrojonej siatką stalową zgrzewaną fi6 o oczkach 15x15 cm - Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej - Wykonanie okładziny schodów z płytek ceramicznych antypoślizgowych o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej - Wykonanie cokolika z kształtek ceramicznych o wys. 10 cm na zaprawie klejowej - Montaż wykładziny PCW rulonowej - Zgrzewanie wykładziny PCW - Montaż cokołów z listew PCW 17. Wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych - Zeskrobanie i zmycie starej farby na ścianach i sufitach (część stara) - Skucie płytek ściennych (część stara) - Uzupełnienie tynków cem.-wap. (część stara) - Przetarcie istniejących tynków cem-wap. (część stara) - Zagruntowanie tynków cem-wap. preparatem wzmacniającym - Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych antypoślizgowych o wym. 20x20 cm na zaprawie klejowej (2,2 m od poziomu posadzki) - Wykonanie gładzi gipsowych na tynkach cem-wap. na ścianach i sufitach - Wykonanie lamperii z tynku mozaikowego (1,5 m od poziomu posadzki) - Trzykrotne malowanie gładzi gipsowych farbą emulsyjną zmywalną 18. Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy - Karimata do ćwiczeń - 20 szt. - Profesjonalny stół do tenisa z siatką, cztery rakietki - 1 kpl. - Gra - cybergraj - 1 kpl. - Wyposażenie szatni: szafa ubraniowa dwuskrzydłowa zamykana na klucz o wym. szer.x gł.x wys. 100x60x180 cm - 10 kpl., wieszak ścienny na ubrania (5 haczyków na jednym wieszaku) - 10 szt, - Wyposażenie sanitariatu: uchwyt na papier toaletowy ze stali chromowanej - 9 szt., szczotka do WC - 9 szt., lustro łazienkowe - 9 szt., podajnik mydło z podajnikiem - 5 szt., pojemnik na ręczniki papierowe - 5 szt., elektryczna suszarka do rąk - 5 szt., kosz na odpady zamykany - 20 szt. - Tablica ogłoszeń oszklona zamykana o wym. 120x80 cm - Meble biurowe: fotel obrotowy - 1 szt., biurko o wym. 80x160 cm z kontenerkiem (3 szuflady zamykane na klucz) - 1 kpl., szafa biurowa zamykana o wym. 80x180 cm - 4 kpl. - Gaśnice proszkowe o wadze 2 kg. - 6 szt. Zakres robót do wykonania w budynku w Ciscu 1.Przygotowanie placu budowy: - Zabezpieczenie, oznakowanie i oświetlenie terenu objętego robotami, umieszczenie tablicy informacyjnej, zaplecze socjalne, magazyny i składowiska, opracowanie planu BIOZ, kierowanie robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane - w zakresie Wykonawcy 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: - Wykucie z muru starej stolarki okiennej z parapetami - Wykucie z muru starej stolarki drzwiowej - Wywóz zdemontowanej stolarki samochodami samowyładowczymi do 5 km na składowisko Wykonawcy wraz z opłatami za składowanie - Montaż stolarki okiennej drewnianej fabrycznie wykończonej typu EURO w kolorze palisander - Montaż parapetów wewnętrznych drewnianych fabrycznie wykończonych w kolorze palisander - Montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej gr. 1,0 mm powlekanej w kolorze palisander z zabezpieczonymi brzegami z profili PVC - Montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych (profile z izolacją termiczną) oszklonych szkłem bezpiecznym P4 w kolorze palisander, z samozamykaczem i dwoma zamkami - Montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych (profile bez izolacji termicznej) oszklonych szkłem bezpiecznym P4 w kolorze palisander, z jednym zamkiem - Montaż wewnętrznych ościeżnic stalowych drzwiowych malowanych na budowie - Montaż opasek drzwiowych z listew drewnianych - Montaż wewnętrznych skrzydeł drzwiowych laminowanych fabrycznie wykończonych - Montaż okuć drzwiowych (klamki z szyldami, zamków, kratki nawiewne do sanitariatów itp.) 3. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania - Demontaż grzejników i rurociągów - Montaż grzejników stalowych płytowych z zasilaniem bocznym, zaworami i głowicami termostatycznymi - Montaż rurociągów miedzianych wraz z armaturą - Wykonanie próby szczelności instalacji oraz regulacja urządzeń grzewczych na gorąco - Wykonanie przebić oraz ich zamurowanie 4. Wymiana wewnętrznej instalacji wod-kan: - Demontaż urządzeń sanitarnych oraz rurociągów - Zerwanie posadzki - Wykonanie wykopów wewnątrz i na zewnątrz budynku (przyłącze kanalizacji sanitarnej do studzienki sieci gminnej) - Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z rur PCW160 w obsypce piaskowej (o grubości min. 15 cm wokół rur) - Zasypanie wykopów z zagęszczeniem grunt - Wywóz nadmiaru ziemi z wykopów samochodami samowyładowczymi do 5 km na składowisko Wykonawcy wraz z opłatami za składowanie - Uzupełnienie podkładu betonowego pod posadzkę na podłożu gruntowym - Wykonanie instalacji wodociągowej z rur PP w izolacji termicznej gr. 4 mm w płaszczu PE - Wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PCW - Montaż urządzeń sanitarnych oraz armatury - Montaż przepływowego podgrzewacza wody (podumywalkowego) - Wypłukanie instalacji wodnej - Wykonanie próby szczelności instalacji oraz regulacja urządzeń sanitarnych - Wykonanie bruzd i przebić oraz ich zamurowanie 5. Wymiana instalacji elektrycznej - Demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu instalacyjnego (gniazda i łączniki) - Wykonanie wypustów oświetleniowych i na gniazda kablami układanym w tynku - Montaż opraw oświetleniowych żarowych i świetlówkowych - Montaż osprzętu elektrycznego (gniazda i łączniki) - Wykonanie pomiarów instalacji 6. Wykonanie wentylacji mechanicznej węzła sanitarnego - Wykucie otworu w ścianie zewnętrznej - Montaż rury wywiewnej PCW110 - Montaż kratki wentylacyjnej ściennej - Montaż wentylatora łazienkowego ściennego z żaluzją ruchomą fi100 - Wykonanie wypustu elektrycznego dla wentylatora kablami układanym w tynku - Montaż osprzętu elektrycznego (łącznik dla wentylatora) 7. Wykonanie wentylacji mechanicznej węzła świetlicy - Demontaż starego wentylatora - Wykucie otworu w ścianie zewnętrznej - Montaż żaluzji grawitacyjnej wywiewnej ścienne typu S do wentylatora Danfoss Basic 350 - Montaż wentylatora ściennego Danfoss Basic 350 z regulatorem prędkości RVN - Montaż osprzętu elektrycznego (łącznik dla wentylatora) 8. Wykonanie posadzki w WC - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej z jednej warstwy papy asfaltowej na lepiku i folii budowlanej szerokiej o gr. 0,2 mm - Wykonanie posadzki cementowej gr. 5 cm zatartej na ostro zbrojonej siatką stalową zgrzewaną fi6 o oczkach 15x15 cm - Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych o wym. 20x20 cm na zaprawie klejowej 9. Wykonanie podłóg - Zerwanie wykładziny z tworzywa sztucznego - Montaż paneli podłogowych laminowanych (o podwyższonej odporności na ścieranie) na warstwie pianki wyrównawczej - Montaż cokołów z drzewa liściastego (fabrycznie wykończone) 10. Wymiana schodów wewnętrznych - Wymiana istniejących drewnianych elementów stopnic, podestu i poręczy na elementy z drewna dębowego lakierowanego 11. Wymiana schodów wewnętrznych - Wymiana istniejących drewnianych elementów stopnic, podestu i poręczy na elementy z drewna dębowego lakierowanego 12. Wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych - Zeskrobanie i zmycie starej farby na ścianach i sufitach - Skucie płytek ściennych - Zamurowanie otworów w ścianach bloczkami z betonu komórkowego - Uzupełnienie tynków cem.-wap. - Przetarcie istniejących tynków cem-wap. - Zagruntowanie tynków cem-wap. preparatem wzmacniającym - Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych antypoślizgowych o wym. 20x20 cm na zaprawie klejowej (1,5 m od poziomu posadzki) - Wykonanie gładzi gipsowych na tynkach cem-wap. na ścianach i sufitach - Wykonanie lamperii z tynku mozaikowego (1,5 m od poziomu posadzki) - Trzykrotne malowanie gładzi gipsowych farbą emulsyjną zmywalną 13. Docieplenie sufitu w ganku i WC - Rozebranie obicia sufitu z listew drewnianych - Docieplenie sufitu wełną mineralna gr. 15 cm - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli PE - Wykonanie rusztu z profili stalowych ocynkowanych mocowanego do konstrukcji drewnianej dachu - Montaż płyt gipsowo-kartonowych gr. 12 mm ognioodpornych i wodoodpornych na ruszcie - Trzykrotne malowanie płyt gipsowych farbą emulsyjną zmywalną 14. Roboty zewnętrzne - Docieplenie ścian zewnętrznych ganku płytami styropianowymi gr. 10 cm (ościeża płytami styropianowymi gr. 5 cm) w technologii lekkiej - mokrej (z zamontowaniem listwy cokołowej, kołkowaniem, przyklejeniem siatki z włókna oraz ochrona narożników wypukłych kątownikami aluminiowymi z siatką - Wykonanie tynku akrylowego na ścianach zewnętrznych ganku - Przybicie podbitki i desek czołowych na dachu ganku - Montaż rynien PCW125 i rur spustowych PCW100 na dachu ganku - Wykonanie okładziny z płytek gresowych mrozoodpornych o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej mrozoodpornej na podeście wejściowym do ganku - Montaż balustrady stalowej malowanej o wysokości 120 cm na zejściu do piwnicy - Przetarcie istniejących tynków zewnętrznych cem-wap. na budynku od strony ganku (bez ścian zewnętrznych ganku) z montażem rusztowań - Dwukrotne malowanie elewacji na budynku od strony ganku (bez ścian zewnętrznych ganku) farbami emulsyjnymi - Trzykrotna impregnacją desek czołowych i podbitki preparatami olejowymi np. Drewnochronem (na dachu budynku od strony ganku i na dachu ganku) - Rozebranie istniejących płyt chodnikowych - Wywóz zdemontowanych płyt chodnikowych i ziemi samochodami samowyładowczymi do 5 km na składowisko Wykonawcy wraz z opłatami za składowanie - Wykonanie koryta pod podbudowę chodnika i opaski budynku (od strony ganku) - Wykonanie podbudowy o gr. 20 cm z pospółki dla chodnika i opaski - Montaż obrzeży betonowych 8x30 cm dla chodnika i opaski - Wykonanie chodnika i opaski z kostek betonowych o gr. 6 cm o wym. 20x10 cm na podsypce cementowo-piaskowej 15. Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy - Drabinka do ćwiczeń drewniana podwójna o wym. 180x250 cm (wraz z belkami montażowymi, łącznikami i wspornikami) - 4 kpl. - Lustro do ćwiczeń o wym. 1,6x2,75 m - 4 szt. - Step do ćwiczeń - 20 szt. - Karimata do ćwiczeń - 40 szt. - Profesjonalny stół do tenisa z siatką, cztery rakietki - 1 kpl. - Gra piłkarzyki - 1 kpl. - Wyposażenie szatni: szafa ubraniowa dwuskrzydłowa zamykana na klucz o wym. szer.x gł.x wys. 100x60x180 cm - 3 kpl., wieszak ścienny na ubrania (5 haczyków na jednym wieszaku) - 3 szt, - Wyposażenie sanitariatu: uchwyt na papier toaletowy ze stali chromowanej - 2 szt., szczotka do WC - 2 szt., lustro łazienkowe - 1 szt., podajnik mydło z podajnikiem - 1 szt., pojemnik na ręczniki papierowe - 1 szt., elektryczna suszarka do rąk - 1 szt., kosz na odpady zamykany - 7 szt. - Tablica ogłoszeń oszklona zamykana o wym. 120x80 cm - Sprzęt multimedialny: - laptop (Procesor Intel? Core 2 Duo T5870 (2.0GHz) Intel? Core 2 Duo, Processor T9550 (6M Cache, 2.66 GHz, 1066 MHz FSB), Pamięć 4GB SO-DIMM DDR2 800MHz, Grafika Intel? Mobile Intel? GMA 4500MHD, Matryca 15,4 cale WXGA 12l80 x 800 (16:10), Dźwięk 2 głośnik, Sieć 10/100/1000 Mbps Gigabit Ethernet Intel 802.11a/b/g draft-n, Modem, Bluetooth, Dysk twardy 320GB SATA, Napęd optyczny Nagrywarka Super Multi DVD+/-RW/RAM, Czytnik kart niwersalny czytnik nośników 6 w 1, Kamera 1.3Mpx, USB 2.0 4 szt., Złącza ExpressCard 34, ExpressCard 54, Czytnik linii papilarnych, Platforma szyfrująca TPM, VGA (RGB), Svideo/, TV-out, Line-in, Line-out, RS232, Akumulator 6-ogniwowy akumulator litowy (55 WHr), Waga 2.69 KG, System operacyjny Windows 7 Professional 64 bit, Genuine? Windows? XP Professional, Dodatkowe Oprogramowanie Open Office 3.0, Kodeki audio - video, Acrobat Reader, Oprogramowanie do obsługi multimediów, Dodatki Torba oraz Mysz optyczna), - rzutnik (Rozdzielczość podstawowa WXGA (1280 x 800), Rozdzielczość maksymalna WUXGA (1920 x 1200), Jasność 2500 ANSI lumen, Moc lampy 200 W, Żywotność lampy (normal) 4000 h, Żywotność lampy (econo) 5000 h, Kontrast 3000:01:00, Format obrazu (standard) 16:10:00, Zoom optyczny 1,2 :1, Korekcja pionowa (Keystone) +,-30 Stopni, Min. wielkość obrazu 33 cal, Maks. wielkość obrazu 318 cal, Obsługa TSC/PAL/SECAM, Obsługa HDTV, Wejścia HDMI, D-Sub 15pin, S-Video mini DIN, Composite video RCA Cinch, audio RCA Cinch, USB A, USB B, 3.5 mm Stereo Jack, Głośniki 2x10watt, Głośność pracy Normal - 33 dB, Econo - 29 dB, Automatyczne ustawianie kolorów: automatycznie ustala natężenie światła oraz kolory w zależności od panujących warunków oświetleniowych w danym pomieszczeniu, A/V mute (chwilowe wyciszenie dźwięku i obrazu), szybkie wyszukiwanie sygnału wejściowego. Obsługa formatów Video - MPEG 1/2/4, DivX 3/4/5/6 Ultra, MP3, WMA, JPEG, Wbudowany odtwarzacz DVD/DviX, Głosniki 2x10watt), - duży ekran zwijany (234x175cm Matt White - Sprzęt nagłaśniający - amplimikser BERINGER PMP 5000 (x 1 szt.) - kolumna (głośnik) LDM 500 W (x 4 szt.) - mikrofon bezprzewodowy (x 4 szt.) - statyw głośnikowy (x 4 szt.) - statyw mikrofonowy (x 4 szt.) - kabel mikrofonowy 15 m (x 4 szt.) - kabel głośnikowy 15 m (x 4 szt.) - odtwarzacz MP3/CD/DVD (x 1 szt.) - mikrofon wokalny SM 58 (x 4 szt.) - Meble biurowe: fotel obrotowy - 1 szt., biurko o wym. 80x160 cm z kontenerkiem (3 szuflady zamykane na klucz) - 1 kpl., regał na książki o wym. 80x180 cm - 5 kpl. - Gaśnice proszkowe o wadze 2 kg. - 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: 2.Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 1 należycie wykonane zamówienie o podobnym charakterze (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie). 3.Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia 4.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest uwodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego oraz dysponować osobami z następującymi uprawnieniami :w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sieci sanitarnych-wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności elektrycznej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne dysponowanie osobami). 6. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełniania opisanego przez zamawiającego warunku. 7.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3), 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie bądź zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Wykaz wykonanych, robót budowlanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie przynajmniej 1 robota budowlana o podobnym charakterze oraz załączenie dokumentów , potwierdzających ,że roboty budowlane zostały wykonane należycie (Załącznik nr 5). 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia zawodowego, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 4). 9.Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku innego dokumentu potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od prowadzenia działalności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności. 10.Istnieje możliwość składania przez potencjalnych oferentów z innych państw członkowskich dokumentów równoważnych odpowiadających polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r ( Dz.U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm. )Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3,4 powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11.Dokumenty, o których mowa w pkt 6.10 tiret pierwszy i drugi powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dokumenty, o którym mowa w pkt 6.10 tiret trzeci powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.10 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasady określone w pkt 6.10 stosuje się odpowiednio. 13.Zamawiający podaje informacje dotyczącą zastosowania kursu celem wyrażenia przez Wykonawców, których siedziba lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wartość waluty obcej w polskim złotym zg. z średnim kursem NBP publikowanego na stronach internetowych : httpp://www.nbp.pl/home.aspe?c=/asc/archa/ascx na dzień publikacji niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 14.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: -Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. -wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6, 6.7, 6.8, 6.9 powinny być złożone przez każdy podmiot. 15.Ponadto do oferty należy dołączyć : kosztorys ofertowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania. 16. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegierska-gorka.opg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach