Przetargi.pl
Remont i wyposażenie Wiejskiego Domu Kultury w Dobrzycy jako miejsca integracji społeczności lokalnej

Gminny Ośrodek Kultury w Będzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-037 Będzino, Będzino 21
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3162016 , fax. 094 3162003
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Będzinie
    Będzino 21 21
    76-037 Będzino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3162016, fax. 094 3162003
    REGON: 32040004500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wyposażenie Wiejskiego Domu Kultury w Dobrzycy jako miejsca integracji społeczności lokalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont Wiejskiego Domu Kultury w Dobrzycy. Zakres robót obejmuje: A. Remont pomieszczeń Wiejskiego Domu Kultury w Dobrzycy, Dobrzyca 62 1. Sala widowiskowa - roboty remontowe posadzkarskie 2. Sala widowiskowa - roboty remontowe murowe 3. Sala widowiskowa - roboty remontowe tynkarskie i malarskie 4. Roboty stolarskie 5. Sala widowiskowa - rusztowania wewnętrzne 6. Kuchnia/kotłownia - roboty remontowe murowe i betonowe 7. Kuchnia/kotłownia - roboty remontowe tynkarskie i malarskie 8. Kuchnia/kotłownia - roboty remontowe posadzkarskie 9. Kuchnia/kotłownia - roboty remontowe stolarskie Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej opracowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b) Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć: - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. c) Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku usługowego lub mieszkalnego lub przemysłowego lub obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 100.000,00 zł. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu. d) Posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości 50.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), b) kosztorysy ofertowe. Zamawiający dopuszcza złożenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej, c) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g)wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, i) kopie uprawnień do kierowana robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, j) kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, k) wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku usługowego lub mieszkalnego lub przemysłowego lub obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 100.000,00 zł., l) dokument potwierdzający, że robota budowlana ujęta w wykazie, o którym mowa w lit. (k) została wykonana należycie (referencje, protokóły odbioru robót), ł) polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości 50.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków: Ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych wraz z dokumentami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i składanymi na potwierdzenie spełniania warunków określonych w złożonym oświadczeniu, Ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) zawierający: - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa.. Ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku usługowego lub mieszkalnego lub przemysłowego lub obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 100.000,00 zł. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu. Ad d) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży Zamawiającemu wraz z ofertą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości 50.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bedzino.pl/ (zakładka Gminny Ośrodek Kultury)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach