Przetargi.pl
Remont i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 00-272 Warszawa, ul. Rynek Starego Miasta 29/31
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8310261 , fax. 22 8313642
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
    ul. Rynek Starego Miasta 29/31 29/31
    00-272 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8310261, fax. 22 8313642
    REGON: 00032576500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihpan.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Historii

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie prac konserwatorskich - remont stolarki okiennej (90 sztuk okien), remont stolarki drzwiowej (86 sztuk drzwi). Roboty budowlane - wymiana 35 sztuk drzwi. Szczegółowe warunki wykonania robót zawarte są w załącznikach: Załącznik nr 8 do siwz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załącznik nr 10 do siwz projekt wymiany stolarki drzwiowej. Załącznik nr 11 do siwz zestawienie stolarki drzwiowej Załącznik nr 12 do siwz ekspertyza techniczna Załącznik nr 13 do siwz inwentaryzacja stolarki okiennej i drzwiowej UWAGA: Wszystkie prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Prace mogą być prowadzone od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22. Gwarancja Gwarancja na roboty i materiał: 36 miesięcy od końcowego protokołu odbioru robót - na materiały. Gwarancja liczona jest od daty odbioru końcowego robót Wykonawca powinien przedstawić szczegółowy opis warunków gwarancji (przy odbiorze). Wykonawca powinien dostarczyć karty gwarancyjne przy odbiorze końcowym. Wykonawca powinien jednoznacznie określić sposób powiadamiania o awarii (przy odbiorze). W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć usterkę w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował serwisem odpowiednio wyposażonym, przeszkolonym i zdolnym do prowadzenia niezbędnych napraw i przeglądów w okresie gwarancji. Wymagania ogólne 1. Zapoznanie się z dokumentacją stanowiącą załączniki do dokumentacji przetargowej. 2. Rozpoczęcie prac zostanie potwierdzone stosownym protokołem wprowadzenia. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót, lecz nie później niż w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji harmonogram prac. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robot, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi. 6. Wykonawca powinien dostarczyć stosowne atesty świadczące o jakości zastosowanych materiałów (przy odbiorze prac) 7. Do odbioru wymagane jest przedłożenie przez Wykonawcę wymaganych umową dokumentów w szczególności: a) przedłożenie oświadczenia o zakończeniu prac i gotowości do odbioru b) przedłożenie oświadczenia o jakości i dopuszczeniu do użytkowania zastosowanych materiałów wraz ze stosownymi atestami i aprobatami c) Wykonawca dołączy aprobaty techniczne i atesty na wbudowane materiały, oraz karty gwarancyjne na zamontowany sprzęt i urządzenia d) przedstawienie dokumentacji powykonawczej 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją przetargową, swoją ofertą, harmonogramem oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami ppoż i bhp i przepisami prawa budowlanego. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad i usterek w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane. 10. Prace konserwatorskie muszę być prowadzone przez osobę posiadającą kwalifikacje, o których mowa w § 22 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. 11. Kierownik robót musi posiadać kwalifikacje, o których mowa w § 24 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. 12. Wykonawca nie później niż na 10 dni przed rozpoczęciem robót musi podać zamawiającemu imiona, nazwiska i adresy wyżej wymienionych osób. WAŻNE Wykonawca na 10 dni przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany dostarczyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r tj.: 1. W przypadku prac konserwatorskich, prac restauratorskich: dyplom ukończenia studiów wyższych magisterskich na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków. Specjalizacja na dyplomie musi odpowiadać rodzajowi planowanych prac Odbycie co najmniej 12-miesięcznej praktyki zawodowej po ukończeniu studiów, w zakresie konserwacji zabytków wpisanych do rejestru zabytków. 2. W dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, prace konserwa- torskie, prace restauratorskie oraz badania konserwatorskie może prowadzić osoba, która posiada: 1)świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub 2)dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie oraz odbyła co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków W przypadku robót budowalnych: 1. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków mogą wykonywać osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm. 2. Kierować robotami budowlanymi oraz wykonywać nadzór inwestorski przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków mogą osoby, które spełniają wymagania określone w ust. 1 oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków Nie dostarczenie na 10 dni przed podpisaniem umowy powyższych dokumentów będzie traktowane, jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihpan.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach