Przetargi.pl
Remont i utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon w Pszczynie

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-016 Katowice, ul. Myśliwska 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2586281 , fax. 032 2598710
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
    ul. Myśliwska 5 5
    40-016 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2586281, fax. 032 2598710
    REGON: 01751157500050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon w Pszczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon w Pszczynie. Roboty utrzymaniowe obejmować będą m.in nstp. asortymenty: - utrzymanie nawierzchni; - roboty ziemne i wykończeniowe; - podbudowy, chodniki, pobocza, skarpy; - utrzymanie czystości; - odwodnienie korpusu drogowego; - oznakowanie poziome i pionowe; - urządzenia bezp. ruchu; - zakup i dostawy materiałów do BUD; - utrzymanie zieleni; - usługi transportowo-sprzętowe; - roboty elektryczne; - roboty dodatkowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiazany do wniesienia wadium w wysokości: 98 500,00 PLN. (słownie złotych: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy pięćset)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 6,00 mln PLN. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji: kierownik budowy: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: pełnienie funkcji kierownika budowy na co najmniej trzech zadaniach drogowych (budowa lub utrzymanie o wartości min. 400 tys. każde); posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji: kierownik robót w specjalności drogowej: a) minimalna liczba osób: 2 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: nadzorowanie lub kierowanie robotami drogowymi w ilości co najmniej 3 w ciągu co najmniej trzech ostatnich lat; 3) osoba proponowana do pełnienia funkcji: kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: nadzorowanie lub kierowanie robotami instalacyjnymi związanymi z budową, eksploatacją lub czyszczeniem kanalizacji drogowych w ilości co najmniej 3 w ciągu co najmniej trzech ostatnich lat; 4) osoby do kierowania ruchem: a) minimalna liczba osób: 8 Osoby te muszą posiadać stosowne uprawnienia i przeszkolenie uprawniające do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wynikające z przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. Nr 132 poz. 839) Ponadto Wykonawca winien dysponować niezbędną liczbą osób zapewniającą jednoczesną realizację wszystkich powierzonych zleceń. 2.3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, w ilości niezbędnej do jednoczesnego realizowania wszystkich powierzonych zleceń. Wymagane jest aby Wykonawca dysponował wytwórnią mas bitumicznych gwarantującą bieżące dostawy mas w okresie: od marca (włącznie) do listopada (włącznie). W przypadku dysponowania wytwórnią inną niż własna, należy załączyć do oferty umowę gwarantującą w przypadku uzyskania zamówienia takie dostawy w okresie trwania umowy tj. 36 m-cy od daty podpisania umowy. Wykaz sprzętu jakim dysponować musi Wykonawca: - frezarka do nawierzchni drogowych o szerokości ścinania min. 1,0 m - 2szt, - rozkładarka mas bitumicznych o szer. rozkładania nawierzchni min. 4,5 m - 1szt, - j.w. lecz o szerokości rozkładania nawierzchni min. 9,0 m - walce statyczne 5,0 - 10,0 Mg - 4szt, - walec statyczny ogumiony - 1szt, - recyklery do przetwarzania destruktu - frezu dla wykonania remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych - 2szt, - remonter do powierzchniowego utrwalania nawierzchni grysami - 1szt, - zamiatarki do czyszczenia mechanicznego jezdni - 2szt, - remonter (kombajn) do układania mieszanek mineralno-asfaltowych na zimno slurry seal - 1szt, - skrapiarki samochodowe i przewoźne do bitumu - zwyżka montażowa min. 20 metrów - 3szt, - dźwig o udźwigu do 40 Mg - 1szt, - samochody ciężarowe o ład. 5,0 - 25 Mg - 10szt, - koparko - ładowarki - 2szt, - młoty pneumatyczne w zestawie z kompresorem - 3szt, - agregaty prądotwórcze - 3szt, - piły spalinowe do cięcia nawierzchni drogowych - 3szt, - kafary do wbijania barier energochłonnych - 2szt, - zagęszczarki płytowe do zagęszczania podłoża - 4szt, - spalinowe ubijarki stopowe do zagęszczania gruntu - 2szt, - piły spalinowe do cięcia drewna - 4szt, - ręczne kosiarki spalinowe do koszenia traw - 12szt, - spawarki elektryczne o mocy min. 300A - 2szt, - kosiarki wysięgnikowe samojezdne lub doczepne rolkowe - 2szt, - przyczepki sygnalizacyjne dla robót drogowych wg wymagań zawartych w odrębnych przepisach - 4szt, - samochody specjalne próżniowo-ssące o pojemności - zbiornika na odpady na pojeździe nie mniejszej niż 10m3 - 3szt, - pojazd specjalistyczny do odsysania i transportu osadów o zwiększonym zbiorniku co najmniej 20 m3 posiadający Świadectwo Dopuszczenia Pojazdu do Przewozu Niektórych Towarów Niebezpiecznych (ADR) - 1szt, - pojazd specjalistyczny ciśnieniowy z recyklingiem do udrażniania i czyszczenia kanalizacji - 4szt, - kamera samojezdna z obrotowymi głowicami - 2szt, - równiarka samojezdna - 1szt, - wytwórnia mas bitumicznych - 1 szt 2.4 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, tj w latach 2005r. do 2009r. (włącznie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował (rozpoczął i zakończył) zadania polegające na remoncie i utrzymaniu dróg i drogowych obiektów inżynierskich (w zakresie określonym w formularzu cenowym i tomie III SIWZ lub jemu zbliżonym) na łączną kwotę co najmniej 16,0 mln PLN, w tym w szczególności: - budowy, remonty i odnowy nawierzchni dróg i drogowych obiektów inżynierskich w technologii na gorąco, na kwotę łączną co najmniej 7,0 mln PLN, - ustawienie i naprawa barier energochłonnych oraz wykonanie i montaż oznakowania pionowego na kwotę łączną co najmniej 4,0 mln PLN, - pozostałe roboty utrzymaniowe (m.in. sprzątanie, koszenie, czyszczenie elementów odwodnienia, wycinka drzew, budowa i remont ogrodzenia, itp) na kwotę łączną co najmniej 4,0 mln PLN, - oczyszczenie separatorów, zbiorników retencyjno-oczyszczających, kanalizacji na kwotę łączną co najmniej 1,0 mln. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne,konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 IDW muszą spełniać łącznie. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o art. 22 ustawy Pzp i polegać będzie na ocenie złożonych dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków (analiza spełnia-nie spełnia warunku postępowania) oraz na stwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 -2 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Dowód wniesienia wadium we formach przewidzianych ustawą Pzp i SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatni(e) rok (3 lata) obrotowy(e), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym(ch) sprawozdaniu(ach) w części dotyczącej bilansu i rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1.1) IDW. 2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (Potencjał kadrowy) i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. IDW. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4. Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania/roboty zostały wykonane należycie (szczegółowe referencje zwierające wymagane dane, protokoły odbioru, itp.). 2.4. Informacje o dysponowaniu sprzętem zgodnie ze wzorem Formularza 3.4. oraz ewentualne załączniki potwierdzające spełnienie warunku zgodnie z punktem 7.2.3 IDW. 2.5. Wykaz i kserokopie decyzji oraz stosownych umów uprawniających do świadczenia usług w zakresie gospodarki odpadami niebezpiecznymi na obszarze administracji: m. Bielsko-Biała, Starostwo Bielsko-Biała, Starostwo Żywiec, Starostwo Cieszyn, Starostwo Pszczyna oraz innymi niż niebezpieczne (zakres czynności wymagających stosownych decyzji i zezwoleń: oczyszczenie separatorów i zbiorników retencyjnych, transport odpadów, zbieranie i transport martwej zwierzyny, itd.) zgodnie ze wzorem Formularza 3.5. 2.6. Oświadczenie o dyspozycyjności zgodnie ze wzorem Formularza 3.6. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 1.2., 1.4. i 1.5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) w pkt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.2. - 1.5. 6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 1.2. - 1.5. albo odpowiadające im określone w pkt 3. i 4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach