Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie przy ul. Okradzionowskiej 29B

Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 41-260 Sławków, ul. Okradzionowska 29B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2931420 , fax. 0-32 2931420
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Okradzionowska 29B 29B
    41-260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 0-32 2931420, fax. 0-32 2931420
    REGON: 27285379500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzwik.slawkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie przy ul. Okradzionowskiej 29B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie przy ulicy Okradzionowskiej 29B w ilości około 50 000 (? 15%) litrów rocznie spełniającego normy jakościowe wynikające z Polskich Norm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, b) spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Oferty, które nie spełniają w/w warunków zostaną wykluczone z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów załączonych do oferty: a) Koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem Nr 2, e) wykazanie wykonania co najmniej dwóch dostaw (+ referencje do wykazanych dostaw) z ostatnich 36 miesięcy, a jeżeli okres prowadzeniea działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze, zakresie i wartości podobnych do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3, f) zaparafowany projekt umowy. 2. Dodatkowo Wykonawca winien dołączy do oferty następujące dokumenty: a) pełnomocnictwo / Upoważnienie mocujące do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (w przypadku upoważnienia przez Wykonawcę osoby do składania oświadczeń woli w jego imieniu), jeżeli uprawnienie to nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualne świadectwa legalizacji licznika, c) dokument stwierdzający dopuszczenie samochodu dostarczającego paliwo do przewozu materiałów niebezpiecznych ADR.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umslawkow.finn.pl/index.jsp?bipkod=/008/001/002/005
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach