Przetargi.pl
Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w Linówku, gm. Ińsko

Gmina Ińsko ogłasza przetarg

  • Adres: 73-140 Ińsko, ul. Boh. Warszawy 38
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5623025 , fax. 091 5623063
  • Data zamieszczenia: 2014-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ińsko
    ul. Boh. Warszawy 38 38
    73-140 Ińsko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5623025, fax. 091 5623063
    REGON: 81168564500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w Linówku, gm. Ińsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej, a następnie przeprowadzenie remontu i przebudowy budynku świetlicy wiejskiej w Linówku poprzez wykonanie: - zewnętrznych prac remontowo - budowlanych polegających na wymianie stolarki otworowej wraz z termomodernizacją budynku, - wewnętrznych prac remontowo - budowlanych polegających na przebudowie instalacji, montażu wyposażenia i remoncie pomieszczeń w budynku, - zagospodarowaniu terenu wokół budynku. 1) Realizacja zamówienia obejmuje remont i przebudowę obiektu, przy czym przebudowa dotyczy następujących elementów obiektu: wejścia zewnętrznego, wykonanie opaski/chodnika w ramach zagospodarowania terenu, termomodernizację oraz ewentualną wymianę lub wzmocnienie istniejących elementów konstrukcji budynku tj. ścian, dachu, stropów, nadproży, wieńców oraz wyminę pokrycia dachowego. Zakres prac budowlanych określi projekt budowlany poprzedzony stosowną ekspertyzą techniczną. Pozostałe prace związane z zadaniem mają mieć charakter remontowy (odtworzeniowy) i mają za zadanie przywrócenie walorów estetyczno - funkcjonalnych budynku. 2) Przy realizacji zadania na etapie projektowym i wykonawczym dopuszcza się możliwość pozostawienia części wyposażenia i instalacji - pod warunkiem, że spełnione zostaną wymagania dotyczące trwałości i gwarancji oraz nie wpłynie to na estetykę i funkcjonalność obiektu po remoncie. 3) Dokumentacja projektowa ma zostać sporządzona na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego oraz obmiarów i analiz dokonanych w obiekcie Zamawiającego przez Wykonawcę. 4) Zamawiający wymaga, aby przy projektowaniu stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Wszystkie niezbędne elementy winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami. 5) Zamawiający wymaga, aby elementy konstrukcyjne miały zapewnioną trwałość nie krótszą niż 25 lat, instalacje w zakresie orurowania i okablowania powinny zapewnić użytkowanie w okresie nie krótszym niż 15 lat. 6) Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych 36 miesięcy, na zamontowany osprzęt 12 miesięcy. 7) Zamawiający wymaga, aby w okresie rękojmi i gwarancji wykonawca zapewnił usunięcie wad, usterek i awarii w ciągu 14 dni od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 8) Zamawiający przewiduje potrącenie kaucji gwarancyjnej na poczet zabezpieczenia wymagań określonych w pkt. 6 i 7. 9) Na wykonanie prac remontu i przebudowy budynku konieczne jest złożenie wniosku do Starostwa o zgłoszeniu robót budowlanych. W ty celu należy przedłożyć opracowaną ekspertyzę techniczną oraz dokumentację projektową. 2. Wymagania ogólne na etapie projektowania 1) Wykonawcy zobowiązani są do opracowania dokumentacji projektowej wielobranżowej, uzyskania w imieniu zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i dokumentów technicznych potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający oczekuje, że wykonawca opracuje koncepcje projektowe wraz z opisem wyposażenia i działania (adekwatne do rodzaju zadania), które na bieżąco konsultowane będą z Zamawiającym w zakresie estetyki, aranżacji wnętrz i funkcjonalności. 3) Dla prac tego wymagających należy opracować plan BIOZ. 4) W części zlecenia - w zadaniu uwzględniającym docieplenie budynku przewiduje się konieczność sporządzenia projektowanej charakterystyki energetycznej budynku. Należy to wykonać z uwzględnieniem wszystkich prac remontowych mających wpływ na parametry charakterystyki. 5) Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami programu funkcjonalnoużytkowego i umowy. 6) Dokumentacja ma być wykonana w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 7) Projekty powinny zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno - użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne rysunki wraz z dokładnym opisem. 8) Projekt powinien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach oraz być podpisany przez wszystkich projektantów branżowych uczestniczących w realizacji zamówienia. 10) Zakres i forma dokumentacji projektowej (w tym przedmiary robót) mają być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz.2072 z późn. zm.). 11) Przedmiary robót powinny być opracowane oddzielnie dla każdej branży, z wyliczeniem ilości robót przedmiarowych przypadających na poszczególne pomieszczenia oraz zestawieniem materiałów i urządzeń. 12) Kosztorysy inwestorskie mają być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) w sprawie określenia metod i podstaw kosztorysowania, w jednym opracowaniu ze zbiorczym zestawieniem kosztów, zgodnie z podziałem na branże. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, jest elementem pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia i może nie uwzględniać wszystkich prac, które mogą okazać się niezbędne w realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 6. Koszt zabezpieczenia terenu robót ponosi Wykonawca. 7. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 8. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 9. Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u Zamawiającego (na dwa dni przed odbiorem końcowym robót) w 2 egz., w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a zawłaszcza: 1) protokoły z badania materiałów, 2) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, 3) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. 10. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w dokumentacji projektowej nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych oraz służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości, założonych w dokumentacji projektowej dla projektowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych, powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydanie decyzji administracyjnej, wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.insko.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach