Przetargi.pl
Remont i przebudowa pomieszczeń położonych na II piętrze Pawilonu nr 2 na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.

Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Sobieskiego 83
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40 , fax. 033 8151630
  • Data zamieszczenia: 2014-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sobieskiego 83 83
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, fax. 033 8151630
    REGON: 07214718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa pomieszczeń położonych na II piętrze Pawilonu nr 2 na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i częściowe sfinansowanie robót budowlanych wraz z instalacją sprzętu zadania pod nazwą:Remont i przebudowa pomieszczeń położonych na II piętrze Pawilonu nr 2 na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku - Białej. Zakres zadania i oczekiwania: 1) wykonanie remontu bloku operacyjnego wraz z jego częściowym sfinansowaniem przez Wykonawcę, 2) remont wykonany zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załączniki od 8 do 14 do SIWZ, 3) wyposażenie sprzętowe instalowane w trakcie remontu: lampy operacyjne, kolumny anestezjologiczne i chirurgiczne, zabudowy szaf, szafy pod zlewozmywaki, 4) okres realizacji zamówienia: od 01.11.2014 r. - 31.01.2020 r., w tym wykonanie prac remontowych bloku operacyjnego od 01.11.2014 r. - 31.01.2015 r., 5) sfinansowanie remontu na kwotę mniejszą o 490 000,00 zł brutto w stosunku do złożonej oferty brutto, 6) zapłata kwoty 490 000,00 zł brutto zostanie dokonana bezpośrednio po odbiorze końcowym robót remontowych, nie wcześniej jak w lutym 2015 r., 7) spłata udzielonego finansowania w okresie 5 - ciu lat, 8) okres karencji w spłacie sfinansowania do 31.12.2015 r., 9) w okresie karencji płacone ewentualne dodatkowe koszty związane z udzielonym sfinansowania /np. odsetki/, 10) pierwsza rata zobowiązania płatna w miesiącu styczniu 2016 r., 11) możliwość spłaty zobowiązania w terminie wcześniejszym, bez dodatkowych kosztów, ewentualne dodatkowe koszty /np. odsetki/ malejące, liczone od niespłaconego zobowiązania, 12) zobowiązanie płatne w miesięcznych równych ratach z malejącymi ewentualnymi kosztami dodatkowymi /np. odsetkami/w odniesieniu do spłaconego zobowiązania, 13) nie przewiduje się dodatkowego zabezpieczenia zobowiązania poza ewentualną cesją kontraktu z NFZ, 14) obowiązkowe spotkanie przed złożeniem oferty, 15) sposób prowadzenia remontu w sposób umożliwiający wykonywanie zabiegów operacyjnych/nagłych przypadków/, 16) praca w obiekcie czynnym, 1. Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia do 31.01.2020 r., w tym na roboty remontowe do 31.01.2014 r. 2. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty 5 lat od daty ostatecznego odbioru robót. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) i aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz winny być dopuszczone do stosowania w obiektach szpitalnych. Winne również posiadać aprobaty Instytutu Techniki Budowlanej i Państwowego Zakładu Higieny. 4. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe a podstawowe materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów - na każde żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany jest okazać w/w dokumenty. 5. Wszelkie prace związane z realizacją zamówienia należy prowadzić w sposób nie zakłócający prawidłowego funkcjonowania szpitala. 6. Określony umową zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, p.poż, oraz zasadami sztuki budowlanej. 7. Zamawiający wymaga obecności wszystkich zainteresowanych postępowaniem Wykonawców na zebraniu, mającym na celu dokonanie wizji lokalne w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty budowlane, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Zebranie odbędzie się w dniu 06.10.2014 r. o godz. 10.00 w Sali Konferencyjnej Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Wizja lokalna przeprowadzana jest na koszt Wykonawcy. 8. Dokonana wizja musi być potwierdzona oświadczeniem Wykonawcy (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Należy przewidzieć, że roboty nie wymienione w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, ale niezbędne do prawidłowego użytkowania obiektu oraz zakończenia pod każdym względem prac budowlanych należy wykonać w ramach podanej ceny. 10. Termin płatności: 490 000,00 zł brutto po odbiorze końcowym robót, jednak nie wcześniej jak w miesiącu lutym 2015 r., pozostała część: zgodnie z przedstawionym w ofercie proponowanym sfinansowaniem (załącznik nr 1 do zał. nr 1 do SIWZ). 11. Zgodnie z zapisami art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Informacja dodatkowa. W żadnym przypadku, wskutek prowadzenia prac remontowo - budowlanych przez Wykonawcę, nie może zostać przerwana ciągłość udzielania świadczeń medycznych dla trafiających do szpitala pacjentów lub przebywających w oddziałach szpitalnych pacjentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 44 015,79 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert . Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski:40 1050 1070 1000 0090 3023 2434. Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Poświadczoną kopie dowodu wpłaty (przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie wraz z ofertą. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, niezwłocznie po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócił wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpediatryczny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach