Przetargi.pl
Remont i przebudowa części pomieszczeń biurowych - pomieszczenia dawnego skarbca zlokalizowanych w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1we Wrocławiu

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3752234 , fax. 071 3752472
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3752234, fax. 071 3752472
    REGON: 00000130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa części pomieszczeń biurowych - pomieszczenia dawnego skarbca zlokalizowanych w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z dostosowaniem pomieszczeń biurowych dla potrzeb Zamawiającego, przez rozbiórkę pomieszczenia dawnego skarbca, wykonanie niezbędnych prac remontowych oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej i komputerowej Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Prace rozbiórkowe i demontażowe: - rozbiórka ścian i stropu pomieszczenia skarbca z uwzględnieniem wytycznych konstrukcyjnych - demontaż drzwi do pomieszczenia skarbca - demontaż okładziny z blachy stalowej na drzwiach do pomieszczenia nr 2 - rozbiórka warstw wykładzin podłogowych i parkietu - zdemontowanie półek nad grzejnikami 2. Prace budowlane: - wykucie bruzd i przebić dla instalacji elektrycznych - roboty instalacyjne-elektryczne - roboty tynkarskie - roboty posadzkarskie - malowanie ścian i sufitów 3. W ofercie należy uwzględnić bezpieczne przemieszczenie stalowej szafy pancernej ważącej ok. 3.5 ton w obrębie pomieszczenia nazwanego w projekcie pokojem biurowym z miejsca aktualnego jej usytuowania do miejsca wskazanego w dokumentacji projektowej. Przemieszczenie należy wykonać w taki sposób aby nie spowodować uszkodzeń konstrukcji sklepienia krzyżowego nad pomieszczeniami piwnicznymi. W tym celu należy obciążenie rozłożyć na większą powierzchnię przez podłożenie np. grubych blach stalowych lub blatów pod rolki, na których będzie przesuwany sejf tak, aby nie wywoływać obciążeń skupionych działających na powierzchnię stropu. 1.3. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT OPISUJE: 1.3.1. Dokumentacja projektowa obejmująca: - Przedmiar robót - opracowany przez mgr inż. Jolantę Figurę i tech. Kazimierza Grzebelca - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt budowlany remontu i przebudowy części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu- opracowany przez mgr inż. arch. Katarzynę Dubicką-Kucfir (UPR nr 389/91/UW), inż. Adama Skromow (UPR. nr 198/00/DUW) i mgr inż. Leona Kreffta (UPR. nr 202/72/Wwm) - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt wykonawczy remontu i przebudowy części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu- opracowany przez mgr inż. arch. Katarzynę Dubicką-Kucfir (UPR. nr 389/91/UW), inż. Adama Skromow (UPR. nr 198/00/DUW) i mgr inż. Leona Kreffta (UPR. nr 202/72/Wwm) - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ 1.3.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - opracowana przez mgr inż. Jolantę Figurę i mgr inż. Leona Kreffta- stanowiąca załącznik nr 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000 zł (dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości robót nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto obejmującą remont pomieszczeń w obiekcie wpisanym do Rejestru Zabytków 2) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób: kierownika budowy , który: posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz.U.06.83.578]) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t.Dz.U.06.156.1118 ze zm.) posiada aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. odbył co najmniej 24-miesięczna praktykę zawodową (pełnienia samodzielnej funkcji technicznej) na budowie przy zabytkach nieruchomych (§8 ust. 1 Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych Dz.U. z dnia 30.06.2004 nr 150 poz. 1579) kierownika robót elektrycznych, który: posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz.U.06.83.578) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t.Dz.U. 06.156.1118 ze zm.), odpowiednio w zakresie instalacji elektrycznych posiada aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - załącznik nr 3. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z rozdziałem V pkt 2 ppkt 1. Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował* Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ, zamieszczone w nim informacje w sposób bezsporny muszą potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt. 2 ppkt 2). *W przypadku wskazania w wykazie, o którym mowa w pkt 5, osoby/ osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.Oryginały lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie upra wnień i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wydanego przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności 7. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. Oraz: 8. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 9. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z rozdziałem VIII SIWZ. 10. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części VI pkt 1, 3. Dokumenty wymienione w cz. VI pkt 2, 4, 5, 6,8,9 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 11. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach