Przetargi.pl
Remont i przebudowa budynku administracyjnego oraz adaptacja istniejącej kotłowni do współpracy z wykorzystaniem pompy ciepła budynku zaplecza gospodarczego w Nadleśnictwie Sarbia w Sarbce na dz. Nr 7355/22, gmina Czarnków.

Nadleśnictwo Sarbia ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, Sarbka 46
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2551220, 24, 76, 2552766 , fax. 067 2551220
  • Data zamieszczenia: 2012-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sarbia
    Sarbka 46 46
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2551220, 24, 76, 2552766, fax. 067 2551220
    REGON: 57006448700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa budynku administracyjnego oraz adaptacja istniejącej kotłowni do współpracy z wykorzystaniem pompy ciepła budynku zaplecza gospodarczego w Nadleśnictwie Sarbia w Sarbce na dz. Nr 7355/22, gmina Czarnków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa istniejącego budynku administracyjnego Nadleśnictwa Sarbia w Sarbce w gminie Czarnków. Wraz z przebudową i modernizacją budynku administracyjnego wykonana będzie zmiana systemu ogrzewania budynku głównego oraz budynku zaplecza gospodarczego. Oba budynki zasilane będą pompami ciepła. Remontowany budynek położony jest na obszarze chronionym nadzorem konserwatorskim parku, stąd też nie zakłada się ingerencji w elewację budynku za wyjątkiem prac naprawczych i konserwujących. 1. W zakres robót do wykonania w budynku administracyjnym wchodzić będą : a) roboty dachowe polegające na zmianie pokrycia z istniejącego zielonego gontu na dachówkę - karpiówkę, b) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe wewnątrz budynku zmieniające funkcję niektórych pomieszczeń biurowych, demontaż ścian z płyt GK, c) modernizacja i przebudowa istniejącego systemu komunikacji wewnętrznej, d) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, e) wyposażenie wszystkich pomieszczeń w sieć logiczną, f) wykonanie nowej instalacji sanitarnej wod. - kan., g) zmiana systemu ogrzewania z grzejnikowego na podłogowe w części pomieszczeń, h) wykonanie instalacji wentylacyjnej pomieszczeń, i) przebudowa pomieszczeń i ich adaptacja dla nowych potrzeb, j) modernizacja pomieszczenia archiwum akt tajnych i zbrojowni oraz przystosowanie ich do wymagań zabezpieczenia tych pomieszczeń, k) wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej i części okiennej, l) zmiana funkcji poddasza z magazynowego na pomieszczenia do zamontowania urządzeń wentylacyjnych po odpowiednim przygotowaniu, m) modernizacja pomieszczeń istniejącej kotłowni i przystosowanie ich do obsługi pompy ciepła, n) montaż systemu pompy ciepła typu solanka - woda o mocy 30,3 kW z dolnym źródłem - sondami głębinowymi, jako podstawowego systemu zasilania budynku w ciepło. o) wykonanie i montaż systemu sond głębinowych pionowych dla pompy ciepła, p) montaż dodatkowego zbiornika buforowego wody grzewczej wspomaganego grzałką elektryczną. 2. W zakres robót do wykonania w budynku zaplecza gospodarczego wchodzić będą : a) przebudowa i adaptacja istniejącej kotłowni do współpracy z wykorzystaniem pompy ciepła, b) montaż systemu pompy ciepła typu solanka-woda o mocy 22,9 kW z dolnym źródłem - sondami głębinowymi, jako podstawowego systemu zasilania budynku w ciepło, c) wykonanie i montaż systemu sond głębinowych pionowych dla pompy ciepła, d) montaż dodatkowego zbiornika buforowego wody grzewczej wspomaganego grzałką elektryczną. 3. W zakres robót związanych z zagospodarowaniem terenu i elewacją budynku administracyjnego wchodzić będą : a) wymiana chodników wokół budynku. b) odkrycie i zabezpieczenie przeciwwilgociowe fundamentów folią kubełkową, c) wymiana rury odprowadzającej ścieki z budynku, d) roboty naprawcze i konserwatorskie elewacji zewnętrznej budynku polegające na czyszczeniu i fugowaniu elewacji z cegły klinkierowej, e) montaż hydrantu o średnicy 80 mm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 40.000,00 złotych, (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PKO BP Oddział Piła Oddział Czarnków Nr rachunku : 19 1020 4027 0000 1102 0878 6008 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Remont i przebudowa budynku administracyjnego oraz adaptacja istniejącej kotłowni do współpracy z wykorzystaniem pompy ciepła budynku zaplecza gospodarczego w Nadleśnictwie Sarbia w Sarbce na dz. Nr 7355/22, gmina Czarnków. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju, Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego albo załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia wraz ze znakiem sprawy (rozdz. II pkt. 3 niniejszej SIWZ); 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą. 11. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: 1) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/web/sarbia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach