Przetargi.pl
REMONT I PRZEBUDOWA BOISKA GŁÓWNEGO (STADIONU LEKKOATLETYCZNEGO) Z BOISKIEM PIŁKARSKIM ORAZ BUDOWĘ BOISKA PIŁKARSKIEGO TRENINGOWEGO WRAZ Z BUDOWĄ BUDYNKU ZAPLECZA SPORTOWEGO W OŚRODKU PRZYGOTOWAŃ OLIMPIJSKICH WE WŁADYSŁAWOWIE

Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-120 Władysławowo, ul. Żeromskiego 52
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6746314 , fax. 058 6746350
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie
    ul. Żeromskiego 52 52
    84-120 Władysławowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6746314, fax. 058 6746350
    REGON: 00032790700060
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cetniewo.cos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy Ministerstwa Sportu i Turystyki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I PRZEBUDOWA BOISKA GŁÓWNEGO (STADIONU LEKKOATLETYCZNEGO) Z BOISKIEM PIŁKARSKIM ORAZ BUDOWĘ BOISKA PIŁKARSKIEGO TRENINGOWEGO WRAZ Z BUDOWĄ BUDYNKU ZAPLECZA SPORTOWEGO W OŚRODKU PRZYGOTOWAŃ OLIMPIJSKICH WE WŁADYSŁAWOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane, których wartość nie przekracza równowartości w PLN kwoty 5 150 000,00 EUR, określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 u u.p.z.p. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie remontu i przebudowy boiska głównego (stadionu lekkoatletycznego) z boiskiem piłkarskim oraz boiska piłkarskiego treningowego wraz z budową nowego budynku zaplecza sportowego na działce 173/3 przy ul. Żeromskiego 52 we Władysławowie, wraz z infrastrukturą techniczną przystosowujący obiekt do przeprowadzania rozgrywek piłki nożnej, rugby, zawodów lekkoatletycznych oraz treningów. W szczególności zakres inwestycji obejmuje rozbiórkę istniejącej trybuny, usunięcie istniejących nawierzchni chodników i drogi oraz usunięcie podziemnej infrastruktury technicznej kolidującej z planowaną inwestycją. Przewiduje się również wykonanie nowoprojektowanej infrastruktury technicznej - sieci wodno kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, przyłącza CO wg. projektu wykonawczego, zasilania elektroenergetycznego i teletechnicznego, drenażu i nawodnienia boisk. Ponadto planowane jest wykonanie dodatkowych prac makroniwelacyjnych terenu oraz nowych układów komunikacyjnych, oświetlenia stadionu i boisk treningowych Na terenie objętym zakresem opracowania projektuje się następujące budynki, budowle i obiekty terenowe: - Budynek Nr 1 - zaplecze sportowe dla obsługi zawodów - Budynek nr 2 - komentatorsko sędziowskiego - Boisko główne oraz arenę lekkoatletyczną B1 (z systemem drenażu, nawodnienia i odwodnienia), - Boisko treningowe B2 - Boisko wielofunkcyjne - Trybunę T1 częściowo zadaszoną - Pełną infrastrukturę techniczną podziemną - Chodniki, wymianę nawierzchni drogi - Ogrodzenia wewnętrzne - Oświetlenie i nagłośnienie stadionu i boiska treningowego oraz oświetlenie terenu Inwestycja będzie realizowana według FIDIC Warunki Kontraktowe dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego trzecie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005 (tłumaczenie 1.wydania 1999) oraz zgodnie z zasadami instytucji współfinansującej tzn. Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 300 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat biorąc od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, średnio co najmniej 50 pracowników. Za zatrudnionego Zamawiający uważa zarówno osoby świadczące pracę na podstawie umowy o pracę jak i osoby współpracujące z Wykonawcą na podstawie umów cywilnoprawnych. b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat biorąc od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ilości średnio co najmniej 5 osób, c) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia do realizacji zamówienia zespołu składającego się z następujących kluczowych specjalistów: ? Kierownik Zespołu/Przedstawiciel Wykonawcy - mający co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty jako kierownik projektu (lub równoważne stanowisko polegające na zarządzaniu kontraktem/projektem typu: Manager Projektu, Dyrektor Kontraktu), w tym doświadczenie w kierowaniu przynajmniej 1 kontraktem na roboty opartym na Warunkach Kontraktowych FIDIC ? Minimum jedna osoba mogąca sprawować funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, należąca do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane jest również 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy. ? Minimum jedna osoba mogąca sprawować funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, należąca do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane jest również 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót. ? Minimum jedna osoba mogąca sprawować funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych, należąca do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane jest również 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót. Wskazane przez Wykonawcę osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. .Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierowników robót dla poszczególnych branż wymienionych powyżej, pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami do kierowania robotami i 3-letnim doświadczeniem dla każdej łączonej branży (jedna osoba może pełnić funkcję maksymalnie dwóch kierowników robót). Łączenie funkcji nie może naruszać przepisów art. 24 ust. 1 Prawa budowlanego (tekst jednolity Dz.U. 2006 Nr 156 poz. 1118). Nie dopuszcza się łączenia funkcji Przedstawiciela Wykonawcy z Kierownikiem Robót. d) wykazać łączne doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie poprzez wykazanie się: ? realizacją co najmniej 1 budowy lub przebudowy stadionu lekkoatletycznego pełnowymiarowego o nawierzchni sztucznej z boiskiem piłkarskim pełnowymiarowym, o nawierzchni naturalnej lub sztucznej (tylko roboty zakończone i odebrane). ? realizacją co najmniej 1 budowy obiektu kubaturowego, o kubaturze minimum 4000 m3 (z wyłączeniem obiektów magazynowych i budownictwa przemysłowego) łącznie z robotami instalacyjnymi (tylko roboty zakończone i odebrane). Zamawiający uzna również za spełnienie warunku przypadek gdy wykonawca wykonał jedną usługę spełniającą wszystkie wyżej wymienione warunki łącznie. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): a) posiadać w okresie ostatnich 3 lat obrotowych średnie roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż: 15 000 000 PLN netto b) posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową wyrażającą się kwotą co najmniej 3 000 000 PLN c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczeniową 3 000 000,00 PLN Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. oświadczenie wykonawcy, że może ubiegać się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 u.p.z.p. na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wymagane jest złożenie oświadczenia przez każdego z wykonawców z osobna; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie winny być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej muszą obejmować również zdarzenia zaistniałe w związku z działalnością na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 7. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy tj. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. część sprawozdania finansowego - rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres Jeżeli wymagane kwoty w w/w dokumentach wyrażone będą w innej walucie niż PLN Wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, Wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych 9. informacja na temat średniej liczby zatrudnionych pracowników sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 10. informacja na temat średniej liczebności personelu kierowniczego sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 11. Dla potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego kwalifikacji osób Wykonawca przedstawi: ? propozycję składu zespołu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, ? oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań stawianych kluczowym specjalistom według załącznika nr 6, ? kopie uprawnień budowlanych, ? ważne zaświadczenie o przynależności w/w członków zespołu do właściwej izby samorządu zawodowego. ? Uprawnienia wymagane dla osób wymienione w punkcie 9.1.3. c) musza być zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 Nr 83 poz. 578), lub jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustaw, powinny być uprawnienia równoważne, zgodne z obowiązującym prawem na dzień wydania. ? Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie zawartym w załączniku nr 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik 5a i 5b) 12. wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zakresu robót z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego, ilości i przedmiotu tych robót, dat wykonania oraz nazw inwestorów wg załącznika nr 7 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje/ zaświadczenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cetniewo.cos.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach