Przetargi.pl
Remont i naprawa uszkodzeń schodów wejściowych i pochylni podjazdów dla wózków przy budynku Przychodni Zdrowia w Ośnie Lubuskim

Zakład Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim ogłasza przetarg

  • Adres: 69-220 Ośno Lubuskie, ul. 3 Maja 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7571345-6
  • Data zamieszczenia: 2016-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim
    ul. 3 Maja 5 5
    69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 95 7571345-6
    REGON: 08109708300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i naprawa uszkodzeń schodów wejściowych i pochylni podjazdów dla wózków przy budynku Przychodni Zdrowia w Ośnie Lubuskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje powierzchniową naprawę uszkodzeń fundamentów, stopy fundamentowe pod słupy oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ław jedynie w przypadku odkopania fundamentów i stwierdzenia uszkodzeń oraz zauważonego braku izolacji, wykonanie robót rozbiórkowych w tym ręczne odbicie tynków bez względu na rodzaj podłoża przy tynkach z zaprawy cementowowapiennej na ścianach i policzkach schodów oraz słupach podporowych, rozebranie najbardziej uszkodzonych trzech słupków pod belkami pochylni wykonanych z cegieł na zaprawie cementowowapiennej, rozebranie posadzek schodów i pochylni z płytek ceramicznych, skucie warstwy słabej i nierówności betonu na schodach i podjazdach, oczyszczenie podłoża za pomocą szczotek stalowych w miejscach trudno i łatwo dostępnych na schodach i podjazdach, wzmocnienie i naprawę konstrukcji w tym wykonanie trzech słupów prostokątnych z cegieł budowlanych pełnych na zaprawie cementowowapiennej , ręczne wykonanie tynków na bokach słupów i na ścianach płaskich, naprawę uszkodzeń konstrukcji schodów i pochylni w tym malowanie farbą miniową prętów prostych, wykonanie robót zabezpieczających i wzmacniających elementy konstrukcyjne schodów i podjazdów metodą torkretowania mocną zaprawą cementow, wykonanie okładzin zewnętrznych schodów i pochylni, w tym przygotowanie podłoża pod posadzki z płyt na kleju, przygotowanie podłoża pod posadzki z płytek na kleju poprzez ułożenie elastycznej hydroizolacji w płynie, wykonanie okładzin z płytek gresowych strukturalnych układanych na klej, wykonanie ręcznie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego strukturalnego na uprzednio przygotowanym podłożu metodą mokre na mokre na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych schodów, wykonanie i montaż balustrady przy pochylni od strony ul Szerokiej, balustrady schodowe z prętów stalowych osadzone i zabetonowane z ustawieniem zamontowaniem i dwukrotnym pomalowaniem farbą olejną wykonać według istniejącego wzoru na pozostałych schodach i pochylniach, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, zagospodarowanie terenu w tym ukształtowanie spadków i odpowiednie zagospodarowanie terenu wokół schodów oraz podjazdów w tym odprowadzenie wód opadowych z rur spustowych w strefy bardziej oddalone od budynku koryta odprowadzające wodę.Wszystkie roboty budowlane winny być realizowane w taki sposób aby nie zakłócały funkcjonowania Przychodni Zdrowia i Ośrodka Pomocy Społecznej. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 9 oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 2 500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/97/ogloszenia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach