Przetargi.pl
Remont i modernizacja wybranych pomieszczeń w UM Luboń

Urząd Miasta Luboń ogłasza przetarg

  • Adres: 62-031 Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8130011 , fax. 061 81-30-097
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Luboń
    pl. Edmunda Bojanowskiego 2 2
    62-031 Luboń, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8130011, fax. 061 81-30-097
    REGON: 00052461900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubon.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja wybranych pomieszczeń w UM Luboń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: remont i modernizacja wybranych pomieszczeń w Urzędzie Miasta Luboń, w tym: - roboty ogólnobudowlane, - roboty elektryczne, - roboty instalacyjne, - modernizacja wc. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia, określa SEKCJA II w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizowali co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej a wartość tego zamówienia (netto) była nie mniejsza niż 70 tys. PLN; - dysponują lub mogą dysponować zgodnie z pisemnym oświadczeniem innego podmiotu co najmniej po jednej osobie /kierownik budowy robót/ posiadającej, ważne w dniu składania ofert, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności i zakresie odpowiednim dla robót objętych przedmiotem zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają środki finansowe lub dysponują kredytem w rachunku podstawowym bądź posiadają zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 70.000,00 PLN oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ustawy/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą > spełnia - nie spełnia <, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym); b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg Załącznika nr 3 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); d) wykaz osób, które będą pełnić funkcję kierownika budowy /robót/ wraz z dokumentem potwierdzającym ich uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego ważnym na dzień składania ofert (np. wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubon.pl zakładka Zamówienia publ. aktualne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach