Przetargi.pl
Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Kukini, działka nr 270 obręb Kukinia

Gmina Ustronie Morskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-111 Ustronie Morskie, ul. Rolna 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 35 155 35 , fax. 94 35 155 97
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustronie Morskie
    ul. Rolna 2 2
    78-111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 35 155 35, fax. 94 35 155 97
    REGON: 00054544900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustronie-morskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Kukini, działka nr 270 obręb Kukinia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu oraz modernizacja świetlicy wiejskiej położonej w miejscowości Kukinia. Prace remontowe polegać będą m.in. na: robotach dekarskich - wymiana pokrycia dachowego remoncie stropów remoncie piwnicy remoncie posadzek wykonanie izolacji termicznej ścian remoncie schodów remoncie sali głównej robotach murowo-tynkowych wykonanie izolacji przeciwwilgociowej robotach malarskich renowacji elewacji ułożeniu kostki brukowej robotach instalacyjnych elektrycznych robotach instalacyjnych sanitarnych 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 9 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Dokumentacja Projektowa. 3. Tam, gdzie w Dokumentacji Projektowej wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przez cały okres związania ofertą. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium wnosi się w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy 45 8562 0007 0040 0914 2000 0090 - Bank Spółdzielczy w Białogardzie Oddział w Dygowie. W tytule przelewu należy dopisać - Wadium - Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Kukini. 5.Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ przekazanych środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.Kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 7.Wadium w pozostałych formach tj. oryginały poręczeń oraz gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych jak również poręczeń udzielonych przez upoważnione podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie. 8.W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowa na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 bez konieczności potwierdzana tych okoliczności przez Wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez Wykonawcę lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji. 9.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 10.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust 1-2 ustawy - prawo zamówień publicznych. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustronie-morskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach