Przetargi.pl
remont i modernizacja pomieszczeń ZOL w Nowym Dworze Gdańskim

Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej 105/106
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 64 60 264 , fax. 0-55 64 60 235
  • Data zamieszczenia: 2015-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Armii Krajowej 105/106
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 0-55 64 60 264, fax. 0-55 64 60 235
    REGON: 22041530500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.malbork.pl, www.pcz.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont i modernizacja pomieszczeń ZOL w Nowym Dworze Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont o modernizacja pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo Lczniczego w Nowym Dworze Gdańskim będącym komórką organizacyjną Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Remont obejmuje: wyburzenie ścian działowych łazienek zabudowa płytami gipsowymi ścianki z luksferów przy klatce schodowej, wykucie nowych i powiększenie starych otworów drzwiowych, zamurowanie zbędnych otworów okiennych i drzwiowych, skucie istniejących tynków i posadzek, wykonanie nowych, wykonanie nowych ścian działowych z płyt g.k. na ruszcie aluminiowym, zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, wymiana wewnętrznej ślusarki i stolarki drzwiowej, zamontowanie nowych drzwi ewakuacyjnych przeciwpożarowych, wydzielenie pożarowe klatek schodowych, wykucie stolarki okiennej w klatkach schodowych oraz osadzenie klap oddymiających i napowietrzających , wyrównanie lub wykonanie nowych gładzi gipsowych ścian i sufitów, wykonanie zmywalnych okładzin ścian w pomieszczeniach aseptycznych i oraz malowanie pozostałej części farbami akrylowymi, malowanie ścian metodą natryskową wielokolorowa powłoka dekoracyjna do wnętrz na bazie żywić akrylowych w korytarzach , ułożenie wykładziny przemysłowej homogenicznych w salach pacjentów, ułożenie posadzki z płytek ceramicznych w pozostałych pomieszczeniach, wykonanie kasetonowych sufitów podwieszanych w korytarzach Remont instalacji sanitarnych: demontaż starych instalacji i urządzeń, wykonanie nowych bruzd i przebić pod instalacje sanitarne, montaż rurociągów instalacji wodnych z rur PE i PP, montaż kanalizacji sanitarnej z rur PCV, montaż urządzeń sanitarnych Remont instalacji elektrycznych: wykonanie nowych instalacji oświetleniowych i gniazd wtykowych, wykonanie nowej instalacji przywoławczej, wykonanie nowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie nowej instalacji telewizyjnej . W ramach ww instalacji należy : odłączyć zasilanie istniejących instalacji, wykuć bruzd pod nowe instalacje w pokojach, zamontować nowe drabinki, szyny instalacji natynkowych w korytarzach nad przewidywanym sufitem podwieszanym, ułożenie nowych podtynkowych instalacji wewnętrznych w salach pacjentów, łazienkach, pomieszczeniach obsługi i pomocniczych , montaż na całej długości ścian w salach pacjentów listwy instalacji zintegrowanych , montaż osprzętu elektrycznego UWAGA: Wykonawca zabezpieczy miejsce pracy w sposób nie kolidujący z pracą szpitala i zapewni całkowite bezpieczeństwo pracownikom i pacjentom. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad sanitarno-higienicznych, tzn. do niwelowania oznak brudu i utrzymywania czystości w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis zakresu prac niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, a także technologia wykonania robót zostały określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót załączonych do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny, która powinna uwzględnić ewentualne rozbieżności w ilości robót pomiędzy przedmiarem, a dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacjami technicznymi. Koszt wykonania robót, których ilość została zaniżona w przedmiarze lub zostały w nim pominięte, a występują w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i opisie przedmiotu zamówienia stanowi ryzyko wykonawcy i będzie uznany za ujęty w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym. W razie stwierdzenia, podczas wykonywania robót, konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznej, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, zostanie udzielone wykonawcy zamówienie dodatkowe w trybie art. 67.1.5 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia. Przed przystąpieniem do ich wykonania Wykonawca przedstawi do sprawdzenia kosztorys na podstawie wcześniej uzgodnionej technologii wykonania WIZJA LOKALOWA Każdy z Wykonawców ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalowej w celu zapoznania się z obiektem , którego dotyczy przedmiot zamówienia. Termin wizji lokalowej ustala się na 19.10.2015r na godz. 10:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w Szpitalu w Nowym Dworze Gdańskim - sekretariat o godz. 09:50 Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 19.10.2015r do godz. 09:30 przesłać faksem na numer 55 64 60 325 lub złożyć osobiście w pok. Nr 10 wykaz osób ( imię i nazwisko) upoważnionych do wzięcia udziału w wizji lokalowej. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami: Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz.U Nr 89, poz. 414 z późn. zm.) Rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach