Przetargi.pl
Remont i modernizacja Placówki Terenowej KRUS w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 3

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-043 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 137
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 30148 93 , fax. 0-58 301 48 94
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku
    ul. Trakt św. Wojciecha 137 137
    80-043 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 30148 93, fax. 0-58 301 48 94
    REGON: 01251326200440
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja Placówki Terenowej KRUS w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Remont i modernizacja Placówki Terenowej KRUS w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 3. Ogólny opis przedmiotu zamówienia określa Rozdział III SIWZ, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł) w terminie do dnia 21.10.2009 r. do godz.1000. 1) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona jedną z następujących form wadium: pieniądz, poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 2) Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: NBP O/O Gdańsk 96 1010 1140 0155 9618 9320 0000 dot. zadania: Remont i modernizacja Placówki Terenowej KRUS w Słupsku. 3) W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy; oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem: WADIUM i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, należy zapoznać się z przypisem zamieszczonym w Rozdziale I - Formularz oferty. 2.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium oraz wadium w formie innej niż pieniądz nie będzie zawierać zapisów wymienionych w ppkt 7 i 8 zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 3.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4.Na wniosek wykonawcy Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, z zastrzeżeniem ppkt 7: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 5.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt 4 a) i b), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu będzie zwracane wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp tj.: 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunek ten potwierdzą dokumentami, o których mowa w pkt V ppkt 2 SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykażą się realizacją budowy lub remontów w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 obiekty, biurowe, użyteczności publicznej lub mieszkalne wartości netto każdego nie niższej niż 200.000,00 zł - warunek ten potwierdzą dokumentami, o których mowa w pkt V ppkt 7 i 9 SIWZ. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 zł (spełnienie tego warunku potwierdzą dokumentami, o których mowa w pkt V ppkt 6 i 8 SIWZ. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia - warunek ten potwierdzą dokumentami, o których mowa w pkt V ppkt 1, 3, 4 oraz 5 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1-3 ustawy P.z.p. oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, określone przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości o najmniej 200.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz oddanych do użytku (zrealizowanych remontów) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 obiektów biurowych., użyteczności publicznej lub mieszkalnych o wartości netto każdego nie niższej niż 200.000,00 zł, według załącznika nr 1 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że obiekty te zostały wykonane należycie. 8.Polisę ubezpieczenia od OC w zakresie prowadzenia robót budowlano - montażowych o wartości nie mniejszej niż wartość brutto podpisanej umowy. 9.W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4)zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Pzp- wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 12.Wypełniony formularz oferty. 13.Dowód wniesienia wadium. 14.Oryginał lub kopię (pełnomocnictwa) do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 15.Zobowiązanie według załącznika nr 2, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 16.Wykaz zakresu robót, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp. - załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach