Chełmskie Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Jedności 43
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 565 37 38 , fax. 82 564 06 85
- Data zamieszczenia: 2013-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Chełmskie Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie
ul. Jedności 43 43
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 82 565 37 38, fax. 82 564 06 85
REGON: 11071173000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dd.chelm.bip-gov.info.pl/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i modernizacja budynku: Chełmskie Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie innowacyjne i przyjazne wychowankom w ramach programu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy organizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja budynku: Chełmskie Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie innowacyjne i przyjazne wychowankom w ramach programu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy organizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Remont budynku Chełmskiego Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie:a) wymianę instalacji elektrycznej w całym zakresie opracowania; b) wymianę instalacji CO, CWU, ZWUc) wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej;d) wymianę stolarki okiennej - PCV, montaż nawiewników higrosterowanych, montaż zamków okiennych, e) remont łazienek (wymiana instalacji sanitarnej wraz z osprzętem - biały montaż, wymiana okładzin ściennych i posadzkowych, f) remont aneksów kuchennych g) malowanie ścian i sufitów w całym zakresie opracowania h) wykonanie posadzek w pomieszczeniach w całym zakresie opracowania(terakota, wykładzina przemysłowa, panele)i) zakup, dostawa i montaż mebli wymienionych w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ j) adaptację pomieszczeń piwnicznych na gabinety specjalistyczne (wykonanie posadzek, malowanie ścian i sufitów, instalacja elektryczna, sanitarna, CWU, ZWU, wykonanie sanitariatu dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych); k) instalacja solarna CWU - Podgrzewacz solarny 1500 l, Kolektory płaskie pionowe, zgodnie z dokumentacją l) remont schodów wewnętrznych wraz z wymianą okładzin; m) wymiana balustrad na ciągach komunikacyjnych;n) monitoring wewnętrzny i zewnętrzny obiektu 2) Infrastruktura towarzysząca - teren zewnętrzny a) droga wewnętrzna, miejsca postojowe i plac manewrowy wykonany z kostki betonowej;b) ścieżki rowerowe i chodniki z kostki betonowej;c) podjazd przed garażami z kostki betonowej d) remont istniejącego ogrodzenia (usunięcie siatki, montaż kątowników na istniejących ramach wraz z malowaniem) ;e) wykonanie bramy wjazdowej;f) taras wejściowy g) remont schodów zewnętrznych wraz z montażem barierek, h) wykonanie daszków nad schodami wejściowymi (konstrukcja stalowa)i) skarpa do piwnic (kostka brukowa, wymiana barierek,) j) rampa dla osób niepełnosprawnych (o konstrukcji żelbetowej z nawierzchnią z kostki betonowej) k) opaska terenowa z kostki betonowej - wokół budynku l) plac zabawowo - sprawnościowy, zakup, dostawa i montaż wyposażenia zgodnie z dokumentacją (płotki do przeskoków, równoważnia, słupki sprawnościowe, zestaw do pompek, piramida wspinaczkowa, ławki) Szczegółowy zakres rzeczowy robót określa dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11) i przedmiar robót (załącznik nr 10). Do obowiązków Wykonawcy należy:1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej, Prawem budowlanym i kosztorysem ofertowym,2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej,3) wykonanie certyfikatu energetycznego. Wykonawca zobowiązany jest do : 1) Zabezpieczenia tymczasowego źródła zasilania elektrycznego, instytucjom przebywającym w budynku Centrum.2) Zakupu, dostawy i montażu mebli wymienionych w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.3) Uzgadniania z Zamawiającym przerw w dostawie energii elektrycznej i wody.4) Uporządkowania placu budowy i przywrócenia pomieszczeń obiektu i terenu w jego otoczeniu do stanu poprzedniego. 5) Wykonania wszystkich niezbędnych badań, ekspertyz, uruchomień i pomiarów. 6) Opracowania dokumentacji powykonawczej i kosztorysów powykonawczych. 7) Wykonania inwentaryzacji powykonawczej - w 3 egz.8) Ubezpieczenia robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych. 9) Okazania na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatą techniczną 10) Informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych terminach, zobowiązany jest, na żądanie inspektora nadzoru, odkryć roboty na koszt własny.11) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części lub urządzeń w toku realizacji, Wykonawca zobowiązany jest naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego na własny koszt.12) Poniesienia wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia.13) Realizacja robót odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowo - czasowym robót sporządzonym przez Wykonawcę, w uzgodnieniu z Zamawiającym i inspektorem nadzoru inwestorskiego, na podstawie kosztorysu ofertowego, którego wartości i ilości robót zostaną podzielone w stosunku do przyjętego harmonogramu rzeczowo - finansowego umowy o dofinansowanie projektu nr 11/SPPW/2013. 14) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane oraz dostawy spełniają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 15) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego. Karta gwarancyjna stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) w terminie i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dd.chelm.bip-gov.info.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27