Przetargi.pl
Remont i adaptacja budynku magazynowego na potrzeby Regionalnego Centrum Badawczo-Rozwojowego przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Wałczu

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Bydgoska 50
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2500187 , fax. 67 2500187
  • Data zamieszczenia: 2014-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu
    ul. Bydgoska 50 50
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 67 2500187, fax. 67 2500187
    REGON: 33144771000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja budynku magazynowego na potrzeby Regionalnego Centrum Badawczo-Rozwojowego przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Wałczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa oraz adaptacja wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowego na Regionalne Centrum Badawczo-Rozwojowe przy PWSZ w Wałczu. Zadanie realizowane będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Priorytet: Oś 1 - Gospodarka-Innowacje, Działanie 1.2 Innowacje i Transfer Technologii, Poddziałanie 1.2.2 Infrastruktura B+R. Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie terenu pod budowę, 2) roboty budowlane w zakresie remontu i adaptacji budynku, 3) roboty instalacyjne w budynku: a) instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja centralnego ogrzewania, b) instalacja wentylacji, c) instalacja zasilania komputerów, instalacja zasilania maszyn i urządzeń, instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych, złącza, główny wyłącznik, tablica rozdzielcza i WLZ, instalacja wyrównawcza, ochrona przeciwporażeniowa, instalacja odgromowa, 4) sieci zewnętrzne: a) światłowodowa, b) wod-kan, c) deszczowa, 5) zasilania budynku energią elektryczną, 6) roboty wykończeniowe: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne i fundamenty, dach ocieplenie i pokrycie, ściany i ścianki działowe, podłoża i posadzki, stolarka okienna i drzwiowa, elewacja i roboty zewnętrzne, remont pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, tj: 1) w wielobranżowym projekcie budowlano-wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, 2) w przedmiarze robót wraz z kosztorysem ofertowym zawartym w załączniku nr 11 do SIWZ, 3) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ. Dokumentacja projektowa na którą składa się załącznik nr 10, 11 i 12 określa wymagane parametry urządzenia i normy jakie spełniają materiały. Oznacza to, że w przedmiocie oferty złożonej w niniejszym przetargu muszą być zaoferowane technologie, urządzenia i materiały o parametrach nie gorszych jak wskazane w dokumentacji w SIWZ. Zamawiający na etapie wykonawstwa zastrzega sobie prawo weryfikacji i żądania od Wykonawcy dokumentów potwierdzających zapewnienie parametrów zastosowanych urządzeń i materiałów nie gorszych niż określone w dokumentacji. Zamawiający oświadcza, iż posiada pozwolenie na budowę w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający przekaże Wykonawcy dokładne informacje dotyczące rozmieszczenia zasilania, wielkości fundamentów po wyborze dostawców i rodzaju maszyn i urządzeń. 10. Zamawiający dokonuje opisu uszczegóławiającego standard niektórych elementów poprzez wprowadzenie zmian w dokumentacji technicznej. Poniższe zmiany mają charakter nieistotny tj. niepowodujące zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę, a mianowicie: 1) zamiana podbitki z drewnianej na podbitkę z PCV z systemowymi kratkami/systemami wentylacyjnymi; wobec powyższego należy pozycję nr 19 kosztorysu zamienić na podbitkę systemową z PCV w kolorze drewnopodobnym z systemowymi kratkami/systemami wentylacyjnymi, obmiar pozostawić. Anuluje się wobec powyższego pozycję 20 kosztorysu; 2) wobec zamiany materiału podbitki, zmienia się obmiar poz. 21 - kratki wentylacyjne, pozostawiając tylko kratki od elewacji frontowej w ilości 28 szt.; kratki z elewacji tylnej zostaną zastąpione przez elementy wentylacyjne z systemowej podbitki PCV. Zastosować kratki ze stali nierdzewnej; 3) rynny, zbiorniczki i rury spustowe wykonać z blachy powlekanej a nie jak jest w kosztorysie z blachy ocynkowanej (poz. 66, 67, 68); przedmiar bez zmian; 4) wewnętrzne drzwi płytowe dostarczyć jako drzwi pokryte okleiną odporną na zarysowania i zniszczenie, stosowaną typowo do obiektów użyteczności publicznej. Kolor okleiny - ciemny orzech. Zamiast kratek nawiewnych, zastosować tuleje nawiewne w ilości odpowiadającej podanemu na rys. 12A przekrojowi netto otworu nawiewnego. Układ szyb i rodzaj szyby (szyba nieprzeźroczysta) w drzwiach Dw-4 ustalić z Zamawiającym przed zamówieniem (zamiast jednej dużej szyby raczej kilka mniejszych), w zależności od wybranego przez Wykonawcę dostawcy stolarki drzwiowej. Klamki ze stali nierdzewnej w naturalnym kolorze stali; 5) klamka w skrzydłach okiennych, nie wyżej niż 200 cm od podłogi pomieszczenia, 6. W kosztorysie branży elektrycznej zmienić obmiar poz. 315 z 9 na 10 kompletów: 9 opraw zew. LED + 1 listwa zew. LED o długości 5 m (oświetlenie liter na elewacji). Wykonawca zobowiązany jest ogrodzić placu budowy w granicach wyznaczonych przez Zamawiającego zgodnie z załączoną mapą, stanowiącą załącznik nr 13 do SIWZ. Na wyznaczonym terenie musi znaleźć się zaplecze budowy, miejsce na gromadzenie odpadów i na materiały dostarczane na plac budowy. Teren przekazany Wykonawcy wykracza poza obszar objęty projektem, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest do oddania terenu w stanie niepogorszonym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 30.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pwsz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach