Przetargi.pl
Remont głównej klatki schodowej w Pawilonie nr 2 Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej wraz z wykonaniem instalacji oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego i wydzielenia pożarowego

Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Sobieskiego 83
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8125004, 8284047 , fax. 033 8151630
  • Data zamieszczenia: 2012-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sobieskiego 83 83
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8125004, 8284047, fax. 033 8151630
    REGON: 07214718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital_ped.glt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont głównej klatki schodowej w Pawilonie nr 2 Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej wraz z wykonaniem instalacji oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego i wydzielenia pożarowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie głównej klatki schodowej w Pawilonie nr 2 Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej wraz z wykonaniem instalacji oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego i wydzielenia pożarowego zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opisanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 5 siwz. 2. Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia 3 miesiące od chwili podpisana umowy. 3. Minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót. 4. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe a podstawowe materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów. 5. Wszelkie prace związane z realizacją zamówienia należy prowadzić w sposób nie zakłócający prawidłowego funkcjonowania szpitala pomimo faktu, że w budynku pawilonu II główna klatka na okres remontu wyłączona będzie z ruchu. 6. Określony umową zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż, oraz zasadami sztuki budowlanej. 7. Termin płatności za wykonane roboty nie mniejszy niż 30 dni od dnia otrzymania faktury. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonania etapów zamówienia fakturami częściowymi płatnymi w terminach jak w pkt 7. Ostateczne rozliczenie za wykonane roboty nastąpi w oparciu o fakturę końcową wystawioną na podstawie protokołu odbioru końcowego i potwierdzoną kosztorysem powykonawczym. 9. Zgodnie z zapisami art. 36 ust 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 4 500,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert . Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ S.A. 33 1540 1261 2001 7244 5670 0001. Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Poświadczoną kopie dowodu wpłaty (przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie wraz z ofertą. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, niezwłocznie po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócił wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital_ped.glt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach