Przetargi.pl
Remont elewacji kamienic mieszkalnych przy ul. Słubickiej nr 5 oraz nr 7 w Ośnie Lubuskim

Zakład Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim ogłasza przetarg

  • Adres: 69-220 Ośno Lubuskie, ul. 3 Maja 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7571345-6
  • Data zamieszczenia: 2014-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim
    ul. 3 Maja 5 5
    69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 95 7571345-6
    REGON: 08109708300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji kamienic mieszkalnych przy ul. Słubickiej nr 5 oraz nr 7 w Ośnie Lubuskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: Remont elewacji kamienicy przy ul. Słubickiej nr 5, w tym: - zdjęcie starego pokrycia dachowego i ołatowania, - wykonanie nowego ołatowania dachu oraz oczyszczenie i zaimpregnowanie ogniochronem (lub zamiennikiem) konstrukcji drewnianej dachu, - wykonanie ekranu z folii dachowej - wiatroizolacji typu Membrafol (lub równoważny), - wymiana pokrycia dachowego z dachówki zakładkowej na dachówkę ceramiczną karpiówkę w koronkę, kolor ceglasty, - demontaż istniejących okien dachowych i montaż nowych wyłazów dachowych, kominiarskich, - wymiana systemu rynnowego w elewacji frontowej i tylnej na rynny i rury spustowe z blachy tytanowo-cynkowej, - odtworzenie instalacji odgromowej, - skucie odparzonych tynków w elewacji frontowej, - częściowe skucie tynków w elewacji tylnej, - wyczyszczenie i zakonserwowanie drzwi wejściowych w elewacji frontowej, - wykonanie nowych tynków elewacji frontowej, - detale architektoniczne należy zachować, w przypadku stwierdzenia uszkodzeń odtworzyć zgodnie ze sztuką konserwatorską (bezwzględny zakaz stosowania kształtek styropianowych), - wykonanie podokienników zewnętrznych z blachy tytanowo-cynkowej niepowlekanej, - malowanie elewacji frontowej, - wymiana stolarki okiennej klatki schodowej w elewacji tylnej szt. 1, - rozbiórka schodów wejściowych w elewacji tylnej, - wykonanie nowych schodów wejściowych w elewacji tylnej, - wyczyszczenie i zakonserwowanie drzwi wejściowych w elewacji tylnej, - obudowa rury kanalizacyjnej wyprowadzonej na elewacji tylnej płytami OSB, - wykonanie częściowych tynków na elewacji tylnej, - malowanie elewacji tylnej, - tynkowanie całości elewacji szczytowej, - malowanie elewacji szczytowej. 2. Remont elewacji kamienicy przy ul. Słubickiej nr 7 obejmuje: - skucie tynków w poziomie parteru w elewacji frontowej, - częściowe skucie tynków w elewacji tylnej i bocznej, - wypiaskowanie elementów z cegły klinkierowej na elewacji frontowej i zaimpregnowanie preparatem np. Hydro-Block, należy zwrócić uwagę na nienaruszenie zewnętrznej warstwy cegieł, uzupełnić spoiny w kolorze identycznym z oryginałem, - wykonanie docieplenia styropianem fasadowym gr. 12 cm elewacji bocznej, - przemurowanie nadproży ceglanych w elewacji tylnej (klatka schodowa) - szt. 2, - wymiana stolarki okiennej klatki schodowej w elewacji tylnej szt. 2 oraz elewacji frontowej szt. 3, - wykonanie częściowych tynków na elewacji tylnej, tynkowanie całości elewacji szczytowej, - wykonanie nowych tynków elewacji frontowej w poziomie parteru, - wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo-cynkowej, - malowanie elewacji frontowej, - malowanie elewacji tylnej i szczytowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9 SIWZ, specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 10 SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załączniki nr 11 i 12 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim 58 8369 0008 0006 2978 2000 0010. 5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie opisanej WADIUM, a jego kopia w ofercie. 10. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach