Przetargi.pl
Remont elewacji kamienic mieszkalnych przy ul. Słubickiej nr 5 oraz nr 7 w Ośnie Lubuskim

Zakład Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim ogłasza przetarg

  • Adres: 69-220 Ośno Lubuskie, ul. 3 Maja 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7571345-6
  • Data zamieszczenia: 2013-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim
    ul. 3 Maja 5 5
    69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 95 7571345-6
    REGON: 08109708300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji kamienic mieszkalnych przy ul. Słubickiej nr 5 oraz nr 7 w Ośnie Lubuskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont elewacji kamienic mieszkalnych przy ul. Słubickiej nr 5 oraz nr 7 w Ośnie Lubuskim. Kamienice w zabudowie szeregowej, pełnią funkcje budynków mieszkalnych komunalnych wielorodzinnych. Położone są w bezpośrednim sąsiedztwie drogi publicznej. Zakres zamówienia obejmuje: Remont elewacji kamienicy przy ul. Słubickiej nr 5, w tym: - zdjęcie starego pokrycia dachowego i ołatowania, - wykonanie nowego ołatowania dachu oraz oczyszczenie i zaimpregnowanie ogniochronem (lub zamiennikiem) konstrukcji drewnianej dachu, - wykonanie ekranu z folii dachowej - wiatroizolacji typu Membrafol (lub równoważny), - wymiana pokrycia dachowego z dachówki zakładkowej na dachówkę ceramiczną karpiówkę w koronkę, kolor ceglasty, - demontaż istniejących okien dachowych i montaż nowych wyłazów dachowych, kominiarskich, - wymiana systemu rynnowego w elewacji frontowej i tylnej na rynny i rury spustowe z blachy tytanowo-cynkowej, - odtworzenie instalacji odgromowej, - skucie odparzonych tynków w elewacji frontowej, - częściowe skucie tynków w elewacji tylnej, - wyczyszczenie i zakonserwowanie drzwi wejściowych w elewacji frontowej, - wykonanie nowych tynków elewacji frontowej, - detale architektoniczne należy zachować, w przypadku stwierdzenia uszkodzeń odtworzyć zgodnie ze sztuką konserwatorską (bezwzględny zakaz stosowania kształtek styropianowych), - wykonanie podokienników zewnętrznych z blachy tytanowo-cynkowej niepowlekanej, - malowanie elewacji frontowej, - wymiana stolarki okiennej klatki schodowej w elewacji tylnej szt. 1, - rozbiórka schodów wejściowych w elewacji tylnej, - wykonanie nowych schodów wejściowych w elewacji tylnej, - wyczyszczenie i zakonserwowanie drzwi wejściowych w elewacji tylnej, - obudowa rury kanalizacyjnej wyprowadzonej na elewacji tylnej płytami OSB, - wykonanie częściowych tynków na elewacji tylnej, - malowanie elewacji tylnej. 2. Remont elewacji kamienicy przy ul. Słubickiej nr 7 obejmuje: - demontaż łat dachowych, - rozbiórka kominów do poziomu stropu oraz wymurowanie nowych z cegły klinkierowej pełnej kl. min. 250, - wykonanie nowego ołatowania dachu oraz oczyszczenie i zaimpregnowanie ogniochronem (lub zamiennikiem) konstrukcji drewnianej dachu, - wykonanie ekranu z folii dachowej - wiatroizolacji, - wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki karpiówki ceramicznej w koronkę, kolor ceglasty, - demontaż istniejących okien dachowych i montaż nowych wyłazów dachowych, kominiarskich, - wykonanie nowych opierzeń wokół kominów z blachy tytanowo-cynkowej, - wymiana systemu rynnowego w elewacji frontowej i tylnej na rynny i rury spustowe z blachy tytanowo-cynkowej, - odtworzenie instalacji odgromowej, - skucie tynków w poziomie parteru w elewacji frontowej, - częściowe skucie tynków w elewacji tylnej i bocznej, - wypiaskowanie elementów z cegły klinkierowej na elewacji frontowej i zaimpregnowanie preparatem np. Hydro-Block, należy zwrócić uwagę na nienaruszenie zewnętrznej warstwy cegieł, uzupełnić spoiny w kolorze identycznym z oryginałem, - wykonanie docieplenia styropianem fasadowym gr. 12 cm elewacji bocznej, - przemurowanie nadproży ceglanych w elewacji tylnej (klatka schodowa) - szt. 2, - wymiana stolarki okiennej klatki schodowej w elewacji tylnej szt. 2 oraz elewacji frontowej szt. 3, - wykonanie częściowych tynków na elewacji tylnej, tynkowanie całości elewacji szczytowej, - wykonanie nowych tynków elewacji frontowej w poziomie parteru, - wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo-cynkowej, - malowanie elewacji frontowej, - malowanie elewacji tylnej i szczytowej. Uwaga! - zakres zamówienia nie obejmuje demontażu istniejącego pokrycia dachowego z wyrobów zawierających azbest (eternitu). Usługę demontażu, odbioru, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest z budynku nr 7 wykona Wykonawca wybrany w drodze odrębnego postępowania przetargowego, w terminie technicznie i organizacyjnie uzasadnionym. Wykonawca wyłoniony w drodze niniejszego postępowania, niezwłocznie (z uwzględnieniem zapisów SIWZ i umowy) przystąpi do realizacji robót w zakresie wykonania nowego pokrycia dachowego w budynku nr 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9 SIWZ oraz specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 10 SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 1.Forma wadium. 1.1.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 2.Miejsce i sposób wniesienia wadium. 2.1.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: 58 8369 0008 0006 2978 2000 0010 do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2.2.wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach; należy oryginał dokumentu załączyć w osobnej kopercie opisanej - WADIUM. 3.Termin wniesienia wadium. 3.1.wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 3.2.w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, 3.3.wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, 3.4.wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed upływem terminu składania ofert. 3.5.wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w SIWZ. 4.Zwrot wadium. 4.1.zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 4.2.zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5.Zatrzymanie wadium. 5.1.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.2.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach