Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu ogłasza przetarg
- Adres: 78-600 Wałcz, ul. Budowlanych 9/2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 67 2585053 , fax. 67 2585054
- Data zamieszczenia: 2014-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu
ul. Budowlanych 9/2 9/2
78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
tel. 67 2585053, fax. 67 2585054
REGON: 33097796600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbswalcz.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT ELEWACJI FRONTOWEJ WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ ORAZ PRZEBUDOWĄ DACHU W ZWIĄZKU ZE ZMIANĄ SPOSOBU ODPROWADZANIA WÓD OPADOWYCH BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY KILIŃSZCZAKÓW 23 W WAŁCZU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Zamawiający posiada ważne pozwolenie na wykonanie robót budowlanych - Decyzja nr 71/2013 z dnia 11 marca 2013 r. 4. Zakres robót obejmuje m.in.: a. Skucie tynków istniejących w miejscach odparzeń i wykonanie nowych fragmentów tynków cementowo - wapiennych kat. III (z zachowaniem boni i profili), b. Wykonanie renowacji pozostałych niezniszczonych tynków, c. Malowanie elewacji wg projektowanej kolorystyki, d. Wymianę stolarki okiennej od strony ulicy Kilińszczaków na pierwszym piętrze budynku i częściowo na II piętrze. Okna projektowane PCV z zachowaniem podziałów jak w oknach istniejących, (koszty Gminy Miejskiej), e. Wykonanie obróbek blacharskich i parapetów okiennych, f. Wymianę rury spustowej z dostosowaniem do przebudowanego dachu, g. Wykonanie przeciwspadków na dachu budynku przy ścianie attyki (konstrukcja: słupki 12/12, płatwie 12/14, krokwie 5/15 - opierać na projektowanej płatowi i istniejących krokwiach nie demontując istniejącego pokrycia z papy, deskowanie gr. 2,2 cm, kosz zlewowy z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,7 mm wsunięta pod papę na min. 35 cm.), h. wykonanie nowego pokrycia na części dachu papą termozgrzewalną na osnowie z poliestru o gramaturze 250, grubości - podkładowa 4,0 mm i wierzchnia 5,2 mm, giętkość w niskiej temperaturze - 20 C, wytrzymałość mechaniczna przy rozciąganiu > 900 N/50mm, wydłużenie > 50 %. 3. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysów wykonanych metodą szczegółową wraz z zestawieniem RMS. 4. Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 poz. 21). Koszty utylizacji poniesie Wykonawca. 5. Istniejące systemy teleinformatyczne wraz z osprzętem antenowym i z okablowaniem, Wykonawca zabezpieczy przed uszkodzeniem i zniszczeniem lub w przypadku braku możliwości prowadzenia robót Wykonawca winien dokonać ich demontażu i ponownego montażu i przekazać po zakończeniu robót w stanie technicznym pełnej funkcjonalności. 6. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć i uwzględnić w wycenie ofertowej dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót w warunkach utrudnionych. 7. Warunki zajęcia chodnika pod rusztowanie w pasie drogowym drogi krajowej nr 22 w TBS - (3 tygodnie przed planowanym remontem należy wystąpić z wnioskiem o udzielenie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego). 8. Organizacja budowy: a. organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, b. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci, c. uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót, d. Konieczność bieżącej utylizacji lub zagospodarowania odpadów. 9. Warunki wykonawstwa: a. wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczna, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami prawa budowlanego, b. kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego, c. Przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, 10. Dokumenty dostarczone przez Zamawiającego: a. Projekt budowlany, b. Przedmiar robót. 11. Podane w dokumentacji technicznej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoja definicja muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w projekcie budowlanym, pod warunkiem, że zaproponowany produkt posiadać będzie parametry i spełniać standardy, co produkt podany przykładowo. Należy wówczas w ofercie podać nazwę i typ proponowanego produktu równoważnego. 12. W celu zachowania ostrożności przy realizacji przedmiotu zamówienia należy: a. ogrodzić teren i zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych, b. wykonywać roboty pod stałym nadzorem technicznym, c. wszystkich pracowników zatrudnionych do prac należy, przed przystąpieniem do prac, przeszkolić z zakresu BHP szczegółowego dla danego rodzaju robót. 13. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: a. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.); b. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); c. przepisy i wytyczne branżowe. 14. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót przez Przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora Nadzoru. 15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych Kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści wzoru umowy będącej załącznikiem nr 8 do SIWZ. 16. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 17. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przedłoży wzór umowy ze wskazanym podwykonawcą. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 18. Dostępność dokumentacji: Dokumentację projektową można pobrać nieodpłatnie u p. Jana Gackiego, TBS sp. z o.o., ul. Budowlanych 9/2, 78-600 Wałcz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tbswalcz.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25