Przetargi.pl
REMONT ELEWACJI FRONTOWEJ WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ ORAZ PRZEBUDOWĄ DACHU W ZWIĄZKU ZE ZMIANĄ SPOSOBU ODPROWADZANIA WÓD OPADOWYCH BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY KILIŃSZCZAKÓW 23 W WAŁCZU

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Budowlanych 9/2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2585053 , fax. 67 2585054
  • Data zamieszczenia: 2013-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu
    ul. Budowlanych 9/2 9/2
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 67 2585053, fax. 67 2585054
    REGON: 33097796600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbswalcz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ELEWACJI FRONTOWEJ WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ ORAZ PRZEBUDOWĄ DACHU W ZWIĄZKU ZE ZMIANĄ SPOSOBU ODPROWADZANIA WÓD OPADOWYCH BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY KILIŃSZCZAKÓW 23 W WAŁCZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu elewacji frontowej wraz z częściową wymianą stolarki okiennej i przebudowa dachu w związku ze zmianą sposobu odprowadzania wód opadowych z dachu w budynku mieszkaniowym wielorodzinnym przy ulicy Kilińszczaków 23 w Wałczu zgodnie z projektem budowlanym oraz przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. Numer geodezyjny działki 4062. Zamawiający posiada ważne pozwolenie na wykonanie robót budowlanych - Decyzja nr 71 2013 z dnia 11 marca 2013 r. Zakres robót obejmuje m.in.: Skucie tynków istniejących w miejscach odparzeń i wykonanie nowych fragmentów tynków cementowo - wapiennych kat. III (z zachowaniem boni i profili), Wykonanie renowacji pozostałych niezniszczonych tynków, Malowanie elewacji wg projektowanej kolorystyki, Wymianę stolarki okiennej od strony ulicy Kilińszczaków na pierwszym piętrze budynku i częściowo na II piętrze. Okna projektowane PCV z zachowaniem podziałów jak w oknach istniejących, (koszty Gminy Miejskiej), Wykonanie obróbek blacharskich i parapetów okiennych, Wymianę rury spustowej z dostosowaniem do przebudowanego dachu, Wykonanie przeciwspadków na dachu budynku przy ścianie attyki (konstrukcja: słupki 12 12, płatwie 12 14, krokwie 5 15 - opierać na projektowanej płatowi i istniejących krokwiach nie demontując istniejącego pokrycia z papy, deskowanie gr. 2,2 cm, kosz zlewowy z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,7 mm wsunięta pod papę na min. 35 cm.), wykonanie nowego pokrycia na części dachu papą termozgrzewalną na osnowie z poliestru o gramaturze 250, grubości - podkładowa 4,0 mm i wierzchnia 5,2 mm, giętkość w niskiej temperaturze - 20 C, wytrzymałość mechaniczna przy rozciąganiu > 900 N 50mm, wydłużenie > 50 %. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysów wykonanych metodą szczegółową wraz z zestawieniem RMS. Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 poz. 21). Koszty utylizacji poniesie Wykonawca. Istniejące systemy teleinformatyczne wraz z osprzętem antenowym i z okablowaniem, Wykonawca zabezpieczy przed uszkodzeniem i zniszczeniem lub w przypadku braku możliwości prowadzenia robót Wykonawca winien dokonać ich demontażu i ponownego montażu i przekazać po zakończeniu robót w stanie technicznym pełnej funkcjonalności. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć i uwzględnić w wycenie ofertowej dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót w warunkach utrudnionych. Warunki zajęcia chodnika pod rusztowanie w pasie drogowym drogi krajowej nr 22 w TBS - (3 tygodnie przed planowanym remontem należy wystąpić z wnioskiem o udzielenie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego). Organizacja budowy: organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót, Konieczność bieżącej utylizacji lub zagospodarowania odpadów. Warunki wykonawstwa: wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczna, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami prawa budowlanego, kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego, Przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, Dokumenty dostarczone przez Zamawiającego: Projekt budowlany, Przedmiar robót. Podane w dokumentacji technicznej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoja definicja muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w projekcie budowlanym, pod warunkiem, że zaproponowany produkt posiadać będzie parametry i spełniać standardy, co produkt podany przykładowo. Należy wówczas w ofercie podać nazwę i typ proponowanego produktu równoważnego. W celu zachowania ostrożności przy realizacji przedmiotu zamówienia należy: ogrodzić teren i zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych, wykonywać roboty pod stałym nadzorem technicznym, wszystkich pracowników zatrudnionych do prac należy, przed przystąpieniem do prac, przeszkolić z zakresu BHP szczegółowego dla danego rodzaju robót..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tbswalcz.pl/links/przetargi/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach