Sąd Okręgowy w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-958 Zielona Góra, Pl. Słowiański 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3220155 , fax. 68 3220155
- Data zamieszczenia: 2012-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze
Pl. Słowiański 1 1
65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 3220155, fax. 68 3220155
REGON: 00032544600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - remont elewacji Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1, - remont istniejącego przyłącza gazowego średniego ciśnienia oraz punktu redukcyjno-pomiarowego przy Placu Słowiańskim 1, - remont i renowacja głowic na filarach i pilastrach wraz z nadzorem konserwatorskim wewnątrz budynku Sądu Okręgowego Pl. Słowiański 1, - remont komina ponad połaciami dachowymi w budynku Pl. Słowiański 1, - opracowanie projektu dot. remontu daszku wieży budynku przy Pl. Słowiańskim 1 wraz z uzyskaniem pozwolenia MKZ i pozwoleniem na wykonanie robót (na podstawie udzielonego przez Zamawiającego upoważnienia), - remont daszku wieży budynku Pl. Słowiański 1 polegającego na przywróceniu pierwotnego wyglądu historycznego wg sporządzonego projektu o którym mowa w tirecie poprzedzającym. 2.Zakres rzeczowy robót określają: - projekt opracowany przez Pracownię Projektową Renowacja Dorota Krupka ul. Henryka Łasaka nr 1, 66-006 Ochla na wykonanie elewacji budynku oraz remontu przyłącza gazowego i punktu redukcyjno-pomiarowego; przedmiary, opis przedmiotu zamówienia, - wyciąg dotyczący wymogów konserwatorskich renowacji gzymsów ozdobnych na filarach i ścianach - pilastry na podstawie programu konserwatorskiego opracowanego przez Biuro Usług Projektowych Klemens Borzdyński, ul. Konstruktorów 36/2, Zielona Góra; przedmiary, opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy, - przedmiar i opis dotyczący remontu komina ponad połaciami dachowymi wraz z rzutem dachu i dokumentacją fotograficzną stanu istniejącego, - opinia MKZ z dnia 22.05.2012 r. znak: DR-KZ.4125.268.2012.AK, opis daszku istniejącego wieży wraz z rzutem dachu i dokumentacją fotograficzną stanu istniejącego wraz z przedmiarem. 3.Zadanie realizowane będzie na podstawie: - decyzji Prezydenta Miasta Zielona Góra, Miejski Konserwator Zabytków z dnia 25.11.2011 r. (PB-III.4125.983.2011.AK) obejmującej remont budynku Sądu Okręgowego przy Pl. Słowiańskim 1 w Zielonej Górze, decyzji Prezydenta Miasta Zielona Góra nr 806.2011 z dnia 21.12.2011 r. (PB-I.6740.2.806.2011.EB) obejmującej remont elewacji z kolorystyką, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian archiwum budynku Sądu Okręgowego, położonego na terenie działki nr ew. gr. 140 obr. 30 przy ul. Plac Słowiański 1 w Zielonej Górze, - decyzji Prezydenta Miasta Zielona Góra, Miejski Konserwator Zabytków z dnia 07.10.2010 r. (PB.III.AK.4045-625-1/10) na prowadzenie robót budowlanych budynku Sądu Okręgowego przy Pl. Słowiańskim 1 w Zielonej Górze, decyzji Prezydenta Miasta Zielona Góra z dnia 18.10.2010 r obejmujących remont pomieszczeń budynku Sądu, wpisanego do rejestru zabytków pod nr L-75, położonego przy ul. Plac Słowiański 1 - działka nr ew. gr. 140 obr. 30 w Zielonej Górze, - Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 15.05.2012 (DR-KZ.4125.264.2012.AK na remont przyłącza gazowego - uzyskanych przez Wykonawcę decyzji konserwatorskiej MKZ i pozwolenia na wykonanie robót w zakresie remontu daszku wieży budynku Pl. Słowiański 1. 4.Zamawiający złożył w dniu 18.05.2012 r. wniosek o udzielenie pozwolenia na wykonanie robót remontowych przyłącza gazowego. Po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu Zamawiający niezwłocznie udostępni Wykonawcom na stornie internetowej Sądu Okręgowego 5.Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, opisu przedmiotu zamówienia oraz innych danych np.: wizji lokalnej Wykonawcy w terenie, którą Zamawiający zaleca przeprowadzić przed przygotowaniem oferty przez Wykonawcę/Wykonawców. 6.Dołączony do specyfikacji przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót oraz innych prac niezbędnych do wykonania kom?pletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 7.Łącznie z ofertą Wykonawca musi złożyć kosztorys uproszczony. Kosztorys uproszczony nie będzie stanowił podstawy do oceny ofert i określenia ceny oferty. Kosztorys uproszczony będzie stanowił wyłącznie materiał informacyjny i poglądowy dla Zamawiającego. Uproszczony kosztorys powinien zawierać wszystkie pozycje niezbędne do wykonania zamówie?nia, które Wykonawca uzna za konieczne aby wykonać zadanie zgodnie z dokumentacją projek?tową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Wykonawca może opracować kosztorys na podstawie przedmiarów opracowanych we własnym zakresie i uwzględnić w nim nie ujęte w zamieszczonym przez Zamawiającego przedmiarze, a niezbędne do ustalenia ceny ofertowej, pozycje kosztorysowe. Brak wyceny pozycji z przedmiaru załączonego do siwz w ww. kosztorysie nie spowoduje odrzucenia oferty 8.Zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i muszą spełniać wymagania Polskich Norm wynikające z dokumentacji projektowej. 9.Dostawa materiałów i urządzeń, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), dokumentacja wykonawcza i powykonawcza, dokumentacja geodezyjna powykonawcza, koszty organizacji ruchu, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, koszty poboru wody i energii elektrycznej, koszty wywozu i składowania gruzu i urobku na składowisku odpadów, koszty uporządkowania terenu, uzgodnień z właściwymi organami uprawnionymi do nadzoru i odbioru, nadzór archeologiczny oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy należą po stronie Wykonawcy i zostaną zawarte/ znajdą odzwierciedlenie w cenie oferty Wykonawcy. 10.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 11.Wykonawca musi uwzględnić przede wszystkim ciągłą i niezakłóconą pracę Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1, bezkolizyjny dostęp pracowników Sądu, obywateli i interesantów do budynku w godzinach jego urzędowania, a także zapewnić: a)bezpieczeństwo budynków sąsiednich zlokalizowanych na nieruchomościach graniczących z działką nr 140 obr. 30 przy Placu Słowiańskim 1 w Zielonej Górze, b)wywiezienie gruzu i innych materiałów rozbiórkowych - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów (w przypadku odzysku otrzymane z tego tytułu kwoty Wykonawca jest zobowiązany wpłacić na konto dochodów Sądu Okręgowego) lub transport i składowanie na składowisku odpadów oraz ich utylizację - dotyczy tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport i utylizację odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe zezwolenia musi posiadać. Wykonawca jest zobowiązany na etapie realizacji przedmiotu zamówienia przedłożyć stosowne protokoły z odzysku i utylizacji, jako załączniki przy odbiorach ww. robót remontowych. c) ogrodzenie i zabezpieczenie terenu robót, d) utrzymanie porządku i ładu na placu budowy, w tym w miejscach rozbiórki, na zapleczu budowy, jak również na terenach sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia, 12.Wykonawca musi uwzględnić wykonanie dokumentacji powykonawczej (wszystkie dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej w ilościach niezbędnych do odbioru przedmiotu zamówienia) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26