Przetargi.pl
Remont elewacji budynku przy ul.Nałkowskiej 1 w Kielcach

Świętokrzyska Spółdzielnia Mieszkaniowa ogłasza przetarg

  • Adres: 25-547 Kielce, ul. Warszawska 155
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 331 10 01 , fax. 0-41 331 92 23
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyska Spółdzielnia Mieszkaniowa
    ul. Warszawska 155 155
    25-547 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 331 10 01, fax. 0-41 331 92 23
    REGON: 00084178000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssmkielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynku przy ul.Nałkowskiej 1 w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Rozbiórce docieplenia ścian zewnętrznych budynku , w tym szkodliwych dla środowiska okładzinowych płyt azbestowo-cementowych wraz z konstrukcją drewnianą i wełną mineralną, zabezpieczeniu odpadów, składowaniu, transporcie i utylizacji wszystkich odpadów w tym płyt azbesto-cementowych. Wykonaniu nowego docieplenia ścian zewnętrznych , wymianie okien piwnicznych, wymianie obróbek blacharskich, wymianie odgromienia, naprawie zaizolowaniu i wyłożeniu płytkami gresowymi posadzek loggii, malowaniu wiatrołapów, wykonaniu opaski wokół budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium o wartości: 9 000,00zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów - wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania ( odrzuceniem jego oferty ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej wraz z zestawieniem zastosowanych materiałów. 3. Dowód wpłacenia wadium . 4. Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów . 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6. Oświadczenia : że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1 i 2, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych i oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) , c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) , d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) , 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 i pkt. 6 a, b, d: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającą odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) , b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) , c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) . 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6 c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy. (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 oraz w pkt. 6 c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ( Dokumenty wystawione zgodnie z postanowieniem z pkt. 7). 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na sumę min. 400 000,00 zł. (wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert . 11. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania( Wykaz ma zawierać co najmniej 5 robót budowlanych polegających na remoncie dociepleń zewnętrznych budynków wielomieszkaniowych, co najmniej pięciokondygnacyjnych o powierzchni każdego co najmniej 2000m2 i o wartości każdej z wykazanych robót minimum 200.000 zł netto. 12. Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie . 13. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności . 13a. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 13, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 14. Dokument stwierdzający, że osoba która będzie kierownikiem budowy , posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 15. Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom . 16. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważna/y na dzień składania ofert, na kwotę minimum 400 000,00 zł. 17. Parafowany wzór umowy. 18. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów, wydane w oparciu o ustawę o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. Nr 62, poz.628 z późn. zm.), lub umowę zawartą pomiędzy Wykonawcą a podmiotem zajmującym się unieszkodliwianiem odpadów niebezpiecznych, lub oświadczenie podmiotu zajmującego się utylizacją odpadów niebezpiecznych stwierdzające gotowość przyjęcia i utylizacji odpadów niebezpiecznych od Wykonawcy. 19.Zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych o kodach: - 17 06 01 - materiały izolacyjne zawierające azbest; - 17 06 05 - materiały konstrukcyjne zawierające azbest; wydane w oparciu o ustawę o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. Nr 62, poz.628 z późn. zm.) lub umowę zawartą pomiędzy Wykonawcą a podmiotem zajmującym się transportem odpadów niebezpiecznych. 20.Decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi na terenie powiatu kieleckiego dla odpadów o kodach: 17 06 01 i 17 06 05.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssmkielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach