Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem - Budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w osiedlu Place w Skarżysku - Kamiennej

Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Sikorskiego 18
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2520100 , fax. 041 2520200
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna
    ul. Sikorskiego 18 18
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2520100, fax. 041 2520200
    REGON: 29100987000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem - Budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w osiedlu Place w Skarżysku - Kamiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie o którym mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U .06.156.1118) nad zadaniem pod nazwą Budowa dróg wraz z infrastruktura towarzyszącą w Osiedlu Place w Skarżysku -Kamiennej . Na pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad wykonaniem; Niniejszy projekt w swoim zakresie obejmuje wykonanie: nawierzchni ulicy z betonu asfaltowego na podbudowie z tłucznia kamiennego chodników z kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm ustawienia krawężnika o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporemustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 6x 20 cm ograniczających chodnik wjazdów do posesji z kostki brukowej grubości 8 cm na podbudowie z tłucznia kamiennego rezerwowych przejść dla kabli energetycznych i teletechnicznych. regulacja wysokościowa istniejących studzienek kanalizacji sanitarnej, deszczowej, teletechnicznej oraz zasuw wodociągowych i gazowych. drenażu odwadniającego dno koryta jezdni z rur PCV o średnicy 100 mm ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 6x 20 cm ograniczających chodnik regulacja wysokościowa istniejących studzienek kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej oraz zasuw wodociągowych i gazowych budowa obustronnych parkingów wraz z oświetleniem ulicznym na ulicy Wyspiańskiego między ulicą Wileńską i Konarskiego oznakowania pionowego i poziomego. Ulica Stokowa Długość budowanej ulicy wynosi 372.73m jezdnie zaprojektowano szerokości 6.0m, natomiast chodniki szerokości 2.0 m/strona lewa/ oddzieloną od jezdni zieleńcem o szerokości 2.0 m oraz bezpośrednio przyległe do krawężnika szerokości 1.5m/strona prawa/. Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni ulicy Stokowej. Warstwa ścieralna betonu asfaltowego grubości 4cm Warstwa wiążąca betonu asfaltowego grubości 4cm Podbudowa z tłucznia kamiennego grubości 20cm Górna warstwa piasku stabilizowanego cementem Rm=2.5MPa grubości 15cm Warstwa filtracyjna z piasku średnioziarnistego o łącznej grubości 50cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 78cm. krawężniki 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm wjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm na podbudowie tłucznia kamiennego piasku stabilizowanego cementem Rm=1.5MPa łącznej grubości 36cm. Ulica Sienkiewicza Długość budowanej ulicy wynosi 489.75m jezdnie zaprojektowano szerokości 6.0m, natomiast chodniki szerokości 2.0 m oddzieloną od jezdni zieleńcem o szerokości 2.0 m Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni ulicy Sienkiewicza: Warstwa ścieralna betonu asfaltowego grubości 4cm Warstwa wiążąca betonu asfaltowego grubości 4cm Podbudowa z tłucznia kamiennego grubości 20cm Górna warstwa piasku stabilizowanego cementem Rm=2.5MPa grubości 15cm Warstwa filtracyjna z piasku średnioziarnistego o łącznej grubości 50cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 78cm. krawężniki 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm wjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm na podbudowie tłucznia kamiennego piasku stabilizowanego cementem Rm=1.5MPa łącznej grubości 36cm. Ulica Wyspiańskiego Długość budowanej wynosi 735.22m jezdnia szerokości 6.0m,natomiast chodniki szerokości 1.5m obustronne oddzielone od jezdni zieleńcem szerokości 2.0m, Budowa obustronnych parkingów na odcinku miedzy ulicą Konarskiego i ulicą Wileńską. Zatoki postojowe o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm , na podbudowie z tłucznia kamiennego grubości 15 cm . Łączna grubość konstrukcji nawierzchni parkingów wynosi 41 cm . Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni ulicy Wyspiańskiego Warstwa ścieralna betonu asfaltowego grubości 5cm Warstwa wiążąca betonu asfaltowego grubości 7cm Podbudowa z tłucznia kamiennego grubości 20cm Górna warstwa piasku stabilizowanego cementem Rm=2.5MPa grubości 15cm Warstwa filtracyjna z piasku średnioziarnistego o łącznej grubości 50cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 82cm. krawężniki 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm wjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm na podbudowie tłucznia kamiennego piasku stabilizowanego cementem Rm=1.5MPa łącznej grubości 36cm Na pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych nad wykonaniem; Zakres projektowanej inwestycji w zakresie kanalizacji deszczowej przedstawia się następująco: 1. kanał deszczowy w ulicy Wyspiańskiego o średnicy 0,30-0,40 m o łącznej długości 194,00m; 2. przykanaliki kanalizacji deszczowej (wpusty deszczowe) w ulicy Wyspiańskiego o średnicy 0,20 m i długości L = 144 m (36 szt. przykanalików); 3. modernizacja istniejących studni - szt. 5. (studnie włączeniowe kanałów głównych); 4. modernizacja istniejących studni - szt. 8. (studnie włączeniowe dla wpustów ulicznych); : 1. kanał deszczowy w ulicy Sienkiewicza o średnicy 0,60 m o długości 238,00 m; 2. przykanaliki kanalizacji deszczowej (wpusty deszczowe) w ulicy Sienkiewicza o średnicy 0,20 m i długości L = 69,00 m (24 szt. przykanalików); : 1.kanał deszczowy w ulicy Stokowej o średnicy 0,30 m o długości 84,00 m; 2.przykanaliki kanalizacji deszczowej (wpusty deszczowe) w ulicy Stokowej o średnicy 0,20 m i długości L = 92 m (18 szt. przykanalików); Na pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych nad wykonaniem;(dotyczy ulicy Wyspiańskiego) - Budowa oswietlenia ulicznego wraz z przebudową kolizji energetycznych Zgodnie z projektem wykonawczym opracowanym przez Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S.A. Szczegółowy zakres inwestycji objęty jest projektem budowlano - wykonawczym. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyceny wartości ryczałtowej zadania ( w załączeniu ). Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez wykazanie, że: a wykonali , co najmniej jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usłudze nadzoru budowlanego nad robotą budowlaną drogową o wartości nie mniejszej niż 2 mln. zł. brutto z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; b dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe oraz dokumenty potwierdzające ich przynależnośc do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp ) - oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane w pkt. 6 wykazujące spełnienie wymagań tam wskazanych. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego, jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy przed upływem terminu składania ofert nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożą pełnomocnictw albo którzy złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do złożenia tych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw w wyznaczonym terminie. 3. Zamawiający zaniecha wzywania wykonawcy do uzupełnień, o których mowa w ust. 2, jeżeli mimo ich złożenia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. 4. Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie póżniej niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. ( art. 26 ust. 3 Pzp ). 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp. 7. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania ( zał. Nr 2 ) lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z w/w załącznikiem Wykonawca składa: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - wypełniony druk oświadczenia zał. Nr 3 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww. wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: c. wykazu (wypełniony zał. Nr 5 - druk wykazu prac - doświadczenie zawodowe ) lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) potwierdzającego należyte wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i warrością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usłudze nadzoru budowlanego nad robotą budowlaną drogową o wartości nie mniejszej niż 2 mln. zł. brutto z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pozostałe dokumenty: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. d. wypełniony zał. Nr 4 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe oraz dokumenty potwierdzające ich przynależnośc do właściwej izby samorządu zawodowego Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach