Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego podczas przygotowania i realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracyjno - biurowego stanowiącego siedzibę Urzędu Skarbowego oraz budowa parkingu na 14 miejsc postojowych przy ul. Polnej 11 w Ostrowcu Świętokrzyskim

Izba Skarbowa w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-561 Kielce, ul. Witosa 78B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 34 05 102 , fax. 0-41 34 458 54
  • Data zamieszczenia: 2015-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Kielcach
    ul. Witosa 78B 78B
    25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 34 05 102, fax. 0-41 34 458 54
    REGON: 00102124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.is.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego podczas przygotowania i realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracyjno - biurowego stanowiącego siedzibę Urzędu Skarbowego oraz budowa parkingu na 14 miejsc postojowych przy ul. Polnej 11 w Ostrowcu Świętokrzyskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inwestora zastępczego podczas przygotowania i realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracyjno - biurowego stanowiącego siedzibę Urzędu Skarbowego oraz budowa parkingu na 14 miejsc postojowych przy ul. Polnej 11 w Ostrowcu Świętokrzyskim na rzecz Izby Skarbowej w Kielcach, dla której została wydana Decyzja Nr 168-2015 Starosty Ostrowieckiego znak: AB.6740.32.2015.SP z dnia 20 kwietnia 2015 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu Izbie Skarbowej w Kielcach, ul. Witosa 78 b pozwolenia na budowę. 2. Zakres zadania inwestycyjnego został opisany w dokumentacji projektowej, opracowanej przez TERA GROUP PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA Sp. z o. o. Kielce, ul. Kozia 2, dostępnej do wglądu w siedzibie Izby Skarbowej w Kielcach. Dokumentacja zawiera projekt budowlany i wykonawczy. Zamawiający zaleca zapoznanie się z w/w dokumentacją przed złożeniem oferty. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia dla Inwestora Zastępczego została podzielona na niżej wymienione etapy: 3.1 ETAP I - do dnia zawarcia umowy z Wykonawcą Robót zadania inwestycyjnego W ramach zadań przewidzianych w tym etapie, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) Weryfikacji posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji, w tym: a) projektu budowlanego i wykonawczego, w celu sprawdzenia zgodności i kompletności składających się na dokumentację opracowań i dokumentów, w szczególności ich zgodności z kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót, pozwoleniem na budowę, uzgodnieniami międzybranżowymi oraz umową zawartą między Projektantem i Zamawiającym oraz pod względem zgodności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.), ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), b) weryfikacja kompletności dokumentów, pozwoleń i rysunków, za dostarczenie których odpowiedzialny jest Zamawiający z punktu widzenia prawidłowej realizacji inwestycji. 2) Przygotowania niezbędnych dokumentów do zorganizowania i przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na wyłonienie Wykonawcy Robót zadania inwestycyjnego, o którym mowa w punkcie 1, zgodnie z przepisami ustawy Pzp i przepisami wewnętrznymi Zamawiającego w tym zakresie oraz uczestniczenie w pracach komisji przetargowej w charakterze biegłego, zgodnie z ogólnymi przepisami i przepisami wewnętrznymi Zamawiającego w tym zakresie. 3.2 ETAP II - do dnia uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie budynku W ramach zadań przewidzianych w tym etapie, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) Pełnienia funkcji inwestora zastępczego i inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji o której mowa w punkcie 1 w całym zakresie objętym projektem, o którym mowa w punkcie 2, we wszystkich branżach , w tym: a) architektonicznej; b) konstrukcyjno - budowlanej; c) drogowej; d) instalacyjnej w zakresie wszystkich sieci ujętych w projekcie, o którym mowa w punkcie 2, w tym instalacji i urządzeń: - cieplnych; - wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; - gazowych; - wodociągowych; - kanalizacyjnych; - elektrycznych; - telekomunikacyjnych; - innych objętych w/w projektem wraz z pełnym rozliczeniem finansowym i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z obowiązującymi Zamawiającego przepisami prawa, w szczególności: Prawa budowlanego, ustawy Pzp, Kodeksu cywilnego oraz egzekwowania od Wykonawców Robót należnych odszkodowań lub kar w przypadku nienależytego lub nieterminowego wykonania zobowiązań umownych. 3.3 ETAP III - do dnia upływu okresu gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę Robót W ramach zadań przewidzianych w tym etapie, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych, 2) realizowania uprawnień Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi wynikających z umowy z Wykonawcą Robót budowlanych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym realizacją niniejszego zamówienia w celu dokonania oceny warunków jego realizacji. 6. Informacje ogólne dotyczące obiektu objętego zadaniem inwestycyjnym pn. Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracyjno - biurowego stanowiącego siedzibę Urzędu Skarbowego oraz budowa parkingu na 14 miejsc postojowych przy ul. Polnej 11 w Ostrowcu Świętokrzyskim 1) Dane dotyczące budynku istniejącego i projektowanego: a) Powierzchnia zabudowy: - budynek istniejący po termomodernizacji 588,15 m2 - budynek projektowany do rozbudowy 426,79 m2 - łączna powierzchnia zabudowy wyniesie 1 014,94 m2 b) Ilość kondygnacji: - budynek istniejący 2 nadziemne i piwnice - część projektowana do rozbudowy 4 nadziemne c) Powierzchnia użytkowa części istniejącej 1 167,66 m2 d) Powierzchnia użytkowa części projektowanej 1 265,49 m2 e) Całkowita powierzchnia użytkowa 2 433,15 m2 f) Kubatura budynku: - budynek istniejący 5 200,80 m3 - część projektowana do rozbudowy 6 144,30 m3 - całkowita kubatura budynku 11 345,10 m3 g) Wysokość pomieszczeń w części: - istniejącej: 3,31 m - projektowanej do rozbudowy: 3,41 m 2) Ogólne dane zadania inwestycyjnego: a) Projektowana inwestycja obejmuje przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku Urzędu Skarbowego, b) Przebudowa części istniejącej ma na celu dostosowanie budynku do obowiązujących wymogów Prawa budowlanego, w tym przepisów techniczno - budowlanych i Polskich Norm. Roboty budowlane w tej części obejmują między innymi: modernizację budynku w zakresie przebudowy dachu, ocieplenia ścian zewnętrznych, budowę zadaszenia przed wejściami, modernizację wejść do budynku, przebudowę instalacji elektrycznej dedykowanej dla urządzeń sieci strukturalnej, przebudowę instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, c) Rozbudowa budynku biurowego polega na dobudowaniu skrzydła ustawionego prostopadle do istniejącej części. Część rozbudowywana budynku jest niepodpiwniczona, czterokondygnacyjna. Poziomami kondygnacji nawiązano do istniejącej części, którą połączono ciągiem komunikacyjnym z częścią dobudowywaną, d) Dobudowa skrzydła usytuowanego prostopadle do istniejącego budynku spowoduje przebudowę sieci i przyłączy będących w kolizji z projektowaną rozbudową. Dotyczy to linii elektroenergetycznej, przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej, sieci i przyłącza teletechnicznego, kanalizacji deszczowej, przyłącza ciepłowniczego, e) Inwestycja obejmuje również budowę parkingu zewnętrznego na 14 miejsc postojowych, wykonanie ogrodzenia terenu, urządzenie zieleni. 3) Szczegółowe dane obiektu objętego zadaniem inwestycyjnym, o którym mowa w punkcie 1 zostały ujęte w projekcie budowlanym i wykonawczym, o którym mowa w punkcie 2. Z dokumentacją Wykonawcy mogą się zapoznać w siedzibie Zamawiającego w pok. 108 w dniach i godzinach urzędowania, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 15.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp, tj: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 68 1010 1238 0804 4813 9120 0000 z podaniem tytułu na dowodzie przelewu Wadium - Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego podczas przygotowania i realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Polna 11 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 102 (sekretariat) przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę firmy i adres Wykonawcy oraz informację: Wadium - Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego podczas przygotowania i realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Polna 11 Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Pzp zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Kserokopię złożonego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty. 5.W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: 1) określenie przetargu (jego nazwę); 2) nazwę Wykonawcy; 3) określenie Zamawiającego jako beneficjenta; 4) wysokość gwarantowanej kwoty wadium; 5) termin ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 6) dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. z imienną pieczątką lub z podaniem imienia i nazwiska. 6. Z treści dokumentu wadium winno jednoznacznie wynikać, iż wystawca dokumentu gwarantuje wypłatę Zamawiającemu pełnej kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z dokumentu wadium musi wynikać termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego. Zamawiający sprawdzi czy w terminie składania ofert pieniądze znajdują się na jego koncie. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a oferta uznana za odrzuconą. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11. Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 12. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą - zgodnie z art. 184 ustawy Pzp. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kielce.is.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach