Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
- Data zamieszczenia: 2014-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Kwiatowa 10 10
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
REGON: 21022150800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji budynku Komisariatu Policji w Kostrzynie nad Odrą wraz z budową pylonu zlokalizowanego przy Komisariacie Policji w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Jana Pawła II 64 na działce nr 725/38 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont elewacji budynku Komisariatu Policji w Kostrzynie nad Odrą wraz z budową pylonu zlokalizowanego przy Komisariacie Policji w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Jana Pawła II 64 na działce nr 725/38. 2. KOD CPV: 45000000 - 7 Roboty budowlane; 45400000 - 1 Wykończeniowe roboty budowlane, 45100000 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części, roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; 45300000 - 0 Wykonywanie instalacji budowlanych; 31523000 - 8 Podświetlane znaki i szyldy. 3. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Parametry techniczne: - długość całkowita - 55,56 m - szerokość całkowita - 43,47 m - wysokość elewacji - 12,93 m - wysokość kondygnacji w świetle - 3,00 m - powierzchnia zabudowy - 1138,40 m2 - powierzchnia użytkowa - 2454,60 m2 - kubatura - 10040,00 m3 2) Opis robót budowlanych: elewacja: a) Roboty rozbiórkowe okładziny ściennej b) Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi c) Przyklejenie jednej warstwy siatki d) Wykonanie wyprawy elewacyjnej e) Malowanie farbą tynków zewnętrznych f) Malowanie farbą doborową elementów ocynkowanych i metalowych g) Malowanie elementów drewnianych (podbitka) h) Wykonanie boni na budynku i) Wykonanie tynku mozaikowego na cokole j) Licowanie płytkami mrozoodpornymi schodów zewnętrznych k) Wymiana lamp zewnętrznych na budynku l) Wymiana drzwiczek rewizyjnych i kratek wentylacyjnych na budynku m) Wymiana rury spustowej 3) Opis robót budowlanych: dot. budowy pylonu: a) Roboty ziemne b) Wykonanie stopy fundamentowej c) Montaż pylonu d) Montaż logo i napisu Policja na fasadzie e) Zasilanie pylonu f) Zasilanie logo i napisu Policja na fasadzie 4. Dokumentacja techniczna, stanowiąca szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 11 do SIWZ. 5. Miejsce realizacji zadania: Komisariat Policji w Kostrzynie nad Odrą, ul. Jana Pawła II 64, działka nr 725/38. Obiekt jest eksploatowany i nie może zostać całkowicie wyłączony z użytkowania. 6. Przy realizacji zamówienia zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2013r., poz. 1409) 7. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 8. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca będzie musiał posiadać przez cały czas trwania umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz Zamawiający wymaga, aby w okresie trwania robót budowlanych Wykonawca posiadał ubezpieczenie Ryzyk Budowlano - Montażowych (RBM). 10. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady w przedmiocie zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń końcowego odbioru robót. 11. Termin płatności: płatności częściowe, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku do siedziby Zamawiającego. 12. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia, co w połączeniu z opisem przedmiotu w pełni przedstawi zakres konieczny do przygotowania oferty i wykonania zadania. Kontakt w sprawie wizji lokalnej - Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. - tel. 095/7381420 (sekretariat Wydziału GMT), fax: 095/7381455. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 13. We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako - typu - i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. o nie gorszych parametrach techniczno - użytkowych od proponowanych przez Zamawiającego. 14. Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt umowy zawiera w szczególności opis obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia, a także zapisy dotyczące wynagrodzenia, płatności, terminów i odbiorów, odpowiedzialności w zakresie gwarancji i rękojmi, praw autorskich, warunków zmian do umowy, odstąpienia od umowy i wypowiedzenia oraz kar umownych i in. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26