Przetargi.pl
Remont elewacji budynku Komisariatu Policji w Kostrzynie nad Odrą wraz z budową pylonu zlokalizowanego przy Komisariacie Policji w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Jana Pawła II 64 na działce nr 725/38

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2014-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynku Komisariatu Policji w Kostrzynie nad Odrą wraz z budową pylonu zlokalizowanego przy Komisariacie Policji w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Jana Pawła II 64 na działce nr 725/38
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont elewacji budynku Komisariatu Policji w Kostrzynie nad Odrą wraz z budową pylonu zlokalizowanego przy Komisariacie Policji w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Jana Pawła II 64 na działce nr 725/38. 2. KOD CPV: 45000000 - 7 Roboty budowlane; 45400000 - 1 Wykończeniowe roboty budowlane, 45100000 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części, roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; 45300000 - 0 Wykonywanie instalacji budowlanych; 31523000 - 8 Podświetlane znaki i szyldy. 3. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Parametry techniczne: - długość całkowita - 55,56 m - szerokość całkowita - 43,47 m - wysokość elewacji - 12,93 m - wysokość kondygnacji w świetle - 3,00 m - powierzchnia zabudowy - 1138,40 m2 - powierzchnia użytkowa - 2454,60 m2 - kubatura - 10040,00 m3 2) Opis robót budowlanych: elewacja: a) Roboty rozbiórkowe okładziny ściennej b) Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi c) Przyklejenie jednej warstwy siatki d) Wykonanie wyprawy elewacyjnej e) Malowanie farbą tynków zewnętrznych f) Malowanie farbą doborową elementów ocynkowanych i metalowych g) Malowanie elementów drewnianych (podbitka) h) Wykonanie boni na budynku i) Wykonanie tynku mozaikowego na cokole j) Licowanie płytkami mrozoodpornymi schodów zewnętrznych k) Wymiana lamp zewnętrznych na budynku l) Wymiana drzwiczek rewizyjnych i kratek wentylacyjnych na budynku m) Wymiana rury spustowej 3) Opis robót budowlanych: dot. budowy pylonu: a) Roboty ziemne b) Wykonanie stopy fundamentowej c) Montaż pylonu d) Montaż logo i napisu Policja na fasadzie e) Zasilanie pylonu f) Zasilanie logo i napisu Policja na fasadzie 4. Dokumentacja techniczna, stanowiąca szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 11 do SIWZ. 5. Miejsce realizacji zadania: Komisariat Policji w Kostrzynie nad Odrą, ul. Jana Pawła II 64, działka nr 725/38. Obiekt jest eksploatowany i nie może zostać całkowicie wyłączony z użytkowania. 6. Przy realizacji zamówienia zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2013r., poz. 1409) 7. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 8. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca będzie musiał posiadać przez cały czas trwania umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz Zamawiający wymaga, aby w okresie trwania robót budowlanych Wykonawca posiadał ubezpieczenie Ryzyk Budowlano - Montażowych (RBM). 10. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady w przedmiocie zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń końcowego odbioru robót. 11. Termin płatności: płatności częściowe, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku do siedziby Zamawiającego. 12. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia, co w połączeniu z opisem przedmiotu w pełni przedstawi zakres konieczny do przygotowania oferty i wykonania zadania. Kontakt w sprawie wizji lokalnej - Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. - tel. 095/7381420 (sekretariat Wydziału GMT), fax: 095/7381455. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 13. We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako - typu - i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. o nie gorszych parametrach techniczno - użytkowych od proponowanych przez Zamawiającego. 14. Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt umowy zawiera w szczególności opis obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia, a także zapisy dotyczące wynagrodzenia, płatności, terminów i odbiorów, odpowiedzialności w zakresie gwarancji i rękojmi, praw autorskich, warunków zmian do umowy, odstąpienia od umowy i wypowiedzenia oraz kar umownych i in.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach