Przetargi.pl
Remont elewacji budynku Gmachu Głównego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II przy Al. Racławickich 14 w Lublinie

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2015-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 00051406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynku Gmachu Głównego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II przy Al. Racławickich 14 w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku Gmachu Głównego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II przy Al. Racławickich 14 w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający min. rysunki elewacji, serwis fotograficzny, oraz przedmiary robót znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż budynek w którym ma być dokonywany remont elewacji - Gmach Główny KUL jest to dawny zespół klasztorny dominikanów obserwantów z zabudowaniami koszar świętokrzyskich, obecnie KUL, wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Lublin pod numerem 1217, zlokalizowany w Lublinie na działce nr 2 3 w obrębie ewidencyjnym 41 Wieniawa przy Al. Racławickich 14 w Lublinie. Budynek jest obecnie wykorzystywany do celów administracyjnych i dydaktycznych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Malowanie wszystkich elewacji zgodnie z technologią zaakceptowaną przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lublinie. Proponowane postępowanie konserwatorskie: a. oczyścić powierzchnię elewacji strumieniem wody podawanej pod ciśnieniem, b. usunąć odparzone i odspojone fragmenty wypraw, c. poszerzyć istniejące spękania tynków płaskich i gzymsów, d. wzmocnić strukturalnie osłabione warstwy wypraw specjalistycznym preparatem np. KEIM spezial fixativ lub równoważnym, e. wypełnić przerysowania specjalistyczną zaprawą mineralną np. KEIM Universalputz lub równoważną, f. naprawić uszkodzone gzymsy metodą ciągnioną z zastosowaniem specjalistycznej zaprawy mineralnej np. KEIM NHL Kalkputz fein lub równoważnej, g. wykonać przecierkę wyrównującą i retuszującą drobnoziarnistą zaprawą mineralną np. KEIM universalputz lub równoważną zaprawą wapienno-cementową dozbrajaną włókienkami polietylenowymi. Powierzchnię tynków opracować na szorstko pacami filcowymi z pokazaniem struktury tynku, h. ujednolicić kolorystycznie elewację farbą mineralną np. KEIM Soldalit arte lub równoważną, w kolorystyce zbieżnej z kolorem naturalnego tynku. Numery kolorów wg wzornika KEIM, kolor ścian - 50019, kolor gzymsów 50013 lub 50020, Specyfikacja kolorów: -50019 - CMYK: C:18, M:20, Y:29, K:1; RGB: R:212, G:198, B:176 -50013 - CMYK: C:17, M:16, Y:23, K:1; RGB: R:218, G:208, B:192 -50020 - CMYK: C:13, M:14, Y:22, K:0; RGB: R:227, G:216, B:198 Przed przystąpieniem do ostatecznego malowania należy wykonać malowanie próbne na niewielkiej powierzchni celem uzgodnienia z Zamawiającym ostatecznego odcienia farby. i. elementy szczególnie narażone na zamakanie zabezpieczyć specjalistycznym preparatem np. Lotexan N lub równoważnym. 2. Częściowy remont pokrycia dachu nad tzw. Olimpem. 3. Uszczelnienie obróbek blacharskich i reperacja gzymsów. 4. Remont okładziny kamiennej słupów Frontonu, umycie i odczyszczenie tych okładzin, które nie będą wymieniane. 5. Remont nawierzchni podjazdu pod Fronton. 6. Remont balkoniku na elewacji południowo-zachodniej na I piętrze. 7. Demontaż starych, dostawa i montaż nowych 2 masztów flagowych oraz 2 masztów pod reflektory halogenowe. Maszty flagowe segmentowe z aluminium anodowanego wysokości 8 mb, powinny mieć prowadzenie linki wewnątrz rury masztowej. Linka wciągana ręcznie wciągarką korbkową zamykaną na kluczyk. Maszty pod reflektory wysokości 5 mb wykonane z aluminium anodowanego segmentowe lub cylindryczne. (uwaga - przed zamówieniem masztów u producenta należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym ostateczną wysokość masztów). Zamawiający informuje, że wymienione w opisie lub przedmiarach preparaty chemiczne lub farby występujące pod nazwami konkretnego producenta są użyte tylko do określenia wymaganej technologii i standardu wykonania robót. Użycie nazw własnych wynika z konieczności dokładnego opisu technologii wykonania robót elewacyjnych wskazanej przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lublinie w tzw. Zaleceniach Konserwatorskich. Zamawiający dopuszcza zastosowanie preparatów i farb równoważnych jednakże informuje, że zgodnie z art. 30, ust. 5, Wykonawca który proponuje materiały równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać , że oferowane materiały zapewnią osiągnięcie efektu kolorystycznego i konserwatorskiego w stopniu nie gorszym niż materiały opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega również, że materiały równoważne powinny pochodzić od jednego producenta i tworzyć kompleksowy system aby zagwarantować właściwą ich współpracę między sobą i osiągnięcie planowanych efektów na poszczególnych etapach wykonywania prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 30 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca dokonuje przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PeKaO S.A. III O/Lublin, nr rachunku 50 1240 2382 1111 0010 2390 2519 Tytuł przelewu: Wadium - Zaprojektuj i wybuduj CJPII -AZP-240/PN-p30/030/2015 4. Wadium wnosi się do dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wadium złożone w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy powinno znajdować się na koncie Zamawiającego (zostać na nim zaksięgowane) do dnia, w którym upływa termin składania ofert, przed godziną wyznaczoną na otwarcie ofert. 5. Dowód przelewu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu Wykonawca składa wraz z ofertą w siedzibie Zamawiającego w miejscu i terminie wyznaczonym do składania ofert określonym w Rozdz. XII SIWZ. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Dowód wniesienia wadium w pozostałych dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych formach w oryginale Wykonawca składa spakowany wraz z ofertą w tę samą kopertę, ale jako dokument osobny niezłączony trwale z dokumentami składającymi się na ofertę, (co umożliwi jego odłączenie od dokumentów składających się na ofertę), a dodatkowo w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy spiętej trwale razem z pozostałymi dokumentami składającymi się na ofertę. 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że ma ona charakter bezwarunkowy i nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach