Przetargi.pl
Remont dzwonnicy w Parafii pw. Trójcy Przenajświętszej w Popkowicach.

Parafia Rzymskokatolicka pod wezwaniem Trójcy Przenajświętszej w Popkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Popkowice Księże, Popkowice Księże 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 821 32 34 , fax. (081) 821 31 34
  • Data zamieszczenia: 2011-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka pod wezwaniem Trójcy Przenajświętszej w Popkowicach
    Popkowice Księże 1 1
    23-250 Popkowice Księże, woj. lubelskie
    tel. (081) 821 32 34, fax. (081) 821 31 34
    REGON: 04003194300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.diecezja.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymskokatolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dzwonnicy w Parafii pw. Trójcy Przenajświętszej w Popkowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dzwonnicy w parafii pw. Trójcy Przenajświętszej ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w tym m.in.: - demontaż odbicia tynków, wykopy przy fundamentach, inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 2. Roboty budowlane w tym m.in.: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, wykonanie nowych tynków wraz z gładziami i pomalowaniem, wykonanie opaski wokół dzwonnicy, przemurowania, inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia 3. Inne niezbędne do wykonanie całości zamówienia. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, w której skład wchodzą: - projekt budowlany - aneks - remontu i kolorystyki elewacji kościoła pw. Trójcy Przenajświętszej w Popkowicach Księżych 1 - IBIOZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - Przedmiary robót (funkcja pomocnicza) Należy przewidzieć możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówień uzupełniających może nastąpić na podstawie odrębnej umowy z Wykonawcą, przy czym Zamawiający dopuszcza ich rozliczenie wyłącznie na podstawie danych wyjściowych do kosztorysowania wynikających z oferty Wykonawcy z kosztorysem ofertowym lub według cen korzystniejszych np. wg cennika Sekocenbud z kwartału poprzedzającego wykonanie robót. Wykonawca w ofercie nie uwzględnia kosztów energii elektrycznej i wody, które dostarcza Zamawiający. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przez podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu rzetelnego opracowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1Wadium należy wnieść w wysokości: 2 000 zł. (słownie dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert . 9.2. Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu) dołączonego do oferty. Jeżeli wadium ma formę gwarancji lub poręczenia, Zamawiający zaleca jego składanie w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji- poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia- odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.diecezja.lublin.pl/strona,przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach