Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 2903D Zebrzydów - Kątki

Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-140 Jaworzyna Śląska, ul. Powstańców 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8514070
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego
    ul. Powstańców 12 12
    58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8514070
    REGON: 89072448000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdps.swidnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 2903D Zebrzydów - Kątki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z wykonaniem remontu drogi nr 2903D na odcinku Zebrzydów - Kątki, długość 1,3 km. Prace mają być wykonane w technologii cienkich warstw na zimno slurry seal. Zakres robót obejmuje: - oczyszczenie nawierzchni jezdni 1.300,00 m2 (obustronnie na długości 1,3 km po 0,5 m na każdej ze stron), - wykonanie nawierzchni w technologii cienkich warstw na zimno slurry seal, jedna warstwa cienkiego dywanika o uziarnieniu 0-8 mm 6.760,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia 1.2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych. 1.3.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest, aby kierownik robót posiadał uprawnienia budowlane. Do oferty należy dołączyć również ważne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy kierownictwa robót). 1.4.dysponują sprzętem potrzebnym do realizacji zamówienia. Wymagane jest aby wykonawca posiadał kombajn drogowy do cienkich warstw na zimno wyposażony w automatyczny system dozowania, sterowania i kontroli wszystkich składników wraz z możliwością ich wydruku, 1.5.posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie ) przynajmniej trzech zadań w technologii cienkich warstw na zimno o powierzchni nie mniejszej niż 5 tys. m2 (każde z zadań) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1.oświadczenie wykonawcy, że może ubiegać się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia , 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 1.3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 1.4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 1.5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagany jest dokument potwierdzający, iż kierownik robót posiada uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dot. kierownika robót). 1.6.wykaz wymaganego sprzętu, 1.7.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 1.8.dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sdps.swidnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach