Przetargi.pl
Dostawy płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, materiałów szewnych, materiałów opatrunkowych, plastrów oraz błon i odczynników rtg.

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Strzelińskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Wrocławska 46
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 392 12 01 , fax. 0-71 392 12 01 wew. 351
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Strzelińskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
    ul. Wrocławska 46 46
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 392 12 01, fax. 0-71 392 12 01 wew. 351
    REGON: 02060870800023
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalstrzelin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, materiałów szewnych, materiałów opatrunkowych, plastrów oraz błon i odczynników rtg.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, materiałów szewnych, materiałów opatrunkowych, plastrów oraz błon i odczynników rtg dla NZOZ Strzelińskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331941203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić tylko oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty. a) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy formularz oferty przetargowej - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) wypełnioną, podpisaną i opieczętowaną (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Specyfikację asortymentowo - cenową - stanowiącą załączniki nr 2 niniejszej specyfikacji, c) w celu potwierdzenia spełniania warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokumenty określone w §1 ust.1, §1 ust.2 pkt.2), §1 ust.3 pkt.1) Rozporządzenia Ministra Prezesa Rady Ministrów z dnia19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 19 maja 2006r. Nr 87 poz. 605) tj.: - koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym lub odpowiedniego oświadczenia; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późniejszymi zmianami, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późniejszymi zmianami, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, d) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia spełniania warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne składa dokumenty określone w §2 ust.1,2,3 Rozporządzenia Ministra Prezesa Rady Ministrów z dnia19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 19 maja 2006r. Nr 87 poz. 605) e) w celu realizacji postanowień art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Zał. Nr 3 do SIWZ f) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu odpowiednich świadectw dopuszczenia (certyfikaty, atesty itp.) oferowanych produktów do obrotu na rynku polskim - oryginały dokumentów do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. g) w przypadku złożenia oferty w pakiecie III - środki dezynfekcyjne dla produktów leczniczych wymaga się dołączenia do oferty charakterystyki produktu leczniczego potwierdzonej przez Ministerstwo Zdrowia jako potwierdzenie spektrum, składu chemicznego i czasu działania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalstrzelin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach