Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr ewid. 1391, 1365, 1412 w miejscowości Pantalowice

Miasto i Gmina Kańczuga ogłasza przetarg

  • Adres: 37-220 Kańczuga, ul. M. Konopnickiej 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6423142 , fax. 016 6426630
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Kańczuga
    ul. M. Konopnickiej 2 2
    37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie
    tel. 016 6423142, fax. 016 6426630
    REGON: 00052826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kanczuga.internetdsl.pl/index1.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr ewid. 1391, 1365, 1412 w miejscowości Pantalowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej nr ewid. 1391, 1365, 1412 w miejscowości Pantalowice Zakres prac obejmuję: Podbudowy: - profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża - 1650 m2, - wyrównanie i zagęszczenie mechaniczne istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym - 30 m3, - nawierzchnia z tłucznia kamiennego - 1650 m2 Nawierzchnia: - skropienie nawierzchni asfaltem - 1650 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych standard II - 1650 m2, - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltem, mechaniczne obcinanie krawędzi - 10 t Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót załączonym do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie budownictwa ogólnego 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywani zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: - podpisanego oświadczenia będącego częścią SIWZ (załącznik nr 2), - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykazu robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór według załącznika nr 5) - wykazanie co najmniej 3 wraz z Referencjami na temat wykonanych prac. Ocena spełniania warunków odbędzie się w oparciu o kryterium spełnia/ nie spełnia. Dostarczenie dokumentu kwalifikuję do oceny - spełnia, nie dostarczenie - nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kanczuga.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach