Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4378497, 4378215 , fax. 013 4378497, 4378215
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II
ul. Korczyńska 57 57
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215
REGON: 00030862000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NZ/215/108/2009 Zakup i dostawa jednorazowych fartuchów, czepków i ochraniaczy na obuwie oraz dzierżawa 2 automatów do sprzedaży ochraniaczy na obuwie i dzierżawa 1 automatu do sprzedaży zestawu jednorazowego ( fartuch i czapek) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi: a) Zakup i dostawa jednorazowych fartuchów i czepków w ilości 2 500 zestawów b) Zakup i dostawa jednorazowych ochraniaczy na obuwie w ilości 450 000 par c) dzierżawa 2 automatów do sprzedaży ochraniaczy na obuwie (ochraniacze pakowane w kartonikach o wymiarach 11x7,5x0,9 cm ) d) dzierżawa 1 automatu do sprzedaży zestawu jednorazowego, w skład którego wchodzi fartuch i czepek - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 188000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bądź oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) instrukcję obsługi automatów w języku polskim. 4) deklaracja zgodności oraz wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia dla inspektorów transportu drogowego z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie.
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa obuwia dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie.
Dodano: 2013-04-22 - OBUWIE OCHRONNE DLA PERSONELU MEDYCZNEGO W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2011-06-02 - zakup i dostawę obuwia roboczego i zawodowego.
Dodano: 2010-03-16 - NZ/215/104/2009 Zakup i dostawa jednorazowych fartuchów, czepków i ochraniaczy na obuwie oraz dzierżawa 2 automatów ochraniaczy na obuwie i dzierżawa 1 automatu do sprzedaży zestawu jednorazowego ( fartuch i czapek)
Dodano: 2009-11-10