Przetargi.pl
Remont dróg stanowiących własność Gminy Sobótka w miejscowości Strzegomiany - I etap (ul. Ślężna, ul. Ogrodowa, ul. Wiśniowa i ul. Leśna)

Gmina Sobótka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3162043 do 045 , fax. 071 3162123
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
    Rynek 1 1
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3162043 do 045, fax. 071 3162123
    REGON: 93193511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobotka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg stanowiących własność Gminy Sobótka w miejscowości Strzegomiany - I etap (ul. Ślężna, ul. Ogrodowa, ul. Wiśniowa i ul. Leśna)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.: Remont dróg stanowiących własność Gminy Sobótka w miejscowości Strzegomiany - I etap (ul. Ślężna, ul. Ogrodowa, ul. Wiśniowa i ul. Leśna) 2. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: opracowanie dokumentacji organizacji ruchu zastępczego, wykonanie przedmiotu zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i p.poż. oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież, zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, dostarczenia atestów oraz świadectw jakości używanych materiałów, ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od ich rozpoczęcia do przekazania zadania Zamawiającemu, w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej. 3. Roboty drogowe odbudowa zniszczonej podbudowy, uzupełnienie istniejącej warstwy podbudowy bitumicznej, wykonanie dywanika z BA na istniejącej podbudowie tłuczniowej i bitumicznej, wykonanie pobocza wzmocnionego, odbudowę istniejących przepustów drogowych wraz z ich ujednoliceniem w zakresie konstrukcji i średnicy, odbudowę rowów wraz ze wzmocnieniem ich poprzez ułożenie na skarpach i przeciwskarpach rowów płyt ażurowych i wzmocnienie dna korytkiem betonowym 40x60 cm układanym na podsypce cem. - piask., odwodnienie liniowe - powierzchniowe korytkami 50x30x11 na ławie betonowej gr. 20 cm wymiana i uzupełnienie krawężnika drogowego na ławie betonowej, Szczegółowy zakres robót określony jest w kosztorysach ofertowych, opracowanych na podstawie przedmiarów robót. 4. Roboty określone w ust. 3 powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu: przelewem na konto Gminy Sobótka w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich O/Sobótka na rachunek nr 72 9574 1015 2003 0200 1605 0004 z dopiskiem -wadium przetargowe - sprawa: ZP-341/31/2009- b)w poręczeniach bankowych c)w gwarancjach bankowych d)w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. XIII lit. b ÷ e SIWZ musi być zdeponowane w oryginale u Skarbnika Gminy przed terminem składania ofert (pok. nr 15), a kserokopię z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy włączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi Gminy a jego ksero z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art.24 ust. 4 Ustawy. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z treścią art. 46 ust. 1 i ust.2 Ustawy. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ) tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy; złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej SIWZ, wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali należycie roboty drogowe polegające na wykonaniu co najmniej 3000 m2 nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. posiadają kadrę z uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnią 36 miesięczny okres rękojmi na wykonane roboty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana w systemie -spełnia/nie spełnia- na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale IX SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 wykonawcy winni załączyć dokumenty lub potwierdzone kserokopie dokumentów (wszystkie dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą -za zgodność z oryginałem- i podpisane przez osobę upoważnioną oraz opieczętowane pieczątką imienną osoby podpisującej oraz pieczątką firmową): 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania art. 24 Ustawy (wzór załącznik nr 2 do SIWZ) [w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot]; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. [w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot]; 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień kierownika budowy (branża drogowa) do wykonania zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów; 5. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. [w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot]; 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - 500 tys. zł. [W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę]; 7. Wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz musi zawierać min. 2 zamówienia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ); 8. Referencje potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. IX.8 zostały wykonane z należytą starannością; 9. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. (wzór załącznik nr 5 do SIWZ); 10. Wykaz przewidywanych podwykonawców (wzór załącznik nr 1 do umowy); 11. Dowód wniesienia wadium; 12. Kosztorysy ofertowe- 6 kosztorysów od nr 1 do 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobotka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach