Przetargi.pl
Remont dróg stanowiących własność Gminy Sobótka - ul. Strażacka w Będkowicach km 0+275 ÷ 0+465,00

Gmina Sobótka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3162043 do 045 , fax. 071 3162123
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
    Rynek 1 1
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3162043 do 045, fax. 071 3162123
    REGON: 93193511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobotka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg stanowiących własność Gminy Sobótka - ul. Strażacka w Będkowicach km 0+275 ÷ 0+465,00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont dróg stanowiących własność Gminy Sobótka - ul. Strażacka w Będkowicach km 0+275 - 0+465,00. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: 1) zapewnienie dozoru geodezyjnego w zakresie wytyczenia dróg oraz wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, 2) opracowanie dokumentacji organizacji ruchu zastępczego, 3) wykonanie przedmiotu zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i p.poż. oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież, 4) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, 5) dostarczenia atestów oraz świadectw jakości używanych materiałów, 6) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od ich rozpoczęcia do przekazania zadania Zamawiającemu, w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej. 3.2 Zakres zadania obejmuje: Wykoszenie porostów ręcznie ze skarp rowu i z poboczy pasem o szerokości 5 m, mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej (powierzchnie rozebrania w miejscach podmycia drogi przez powodź); rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy 15 cm. ; rozebranie podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy 15 cm. Istniejąca podbudowa z niesortu kamiennego, pospółki, gruzu budowlanego do usunięcia pod nową konstrukcję jezdni; rozebranie ścianek i ław fundamentowych istniejących umocnień brzegowych; rozebranie istniejących umocnień brzegowych na długości L=16 m występujących dwustronnie w formie gruzu budowlanego na średniej wysokości h=0,7 m; karczowanie krzaków i podszycia formowanie skarpy od strony drogi z przemieszczeniem gruntu koparką w celu wypełnienia nierówności i wyrw w skarpach; korytowanie wykonywane na poszerzenie jezdni ręcznie w gruncie kat.II-IV.; korytowanie na gł. 30 na poszerzenie konstrukcji jezdni; wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku w korycie o grubości 15 cm; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-63mm; mechaniczne skraplanie asfaltem nawierzchni drogowych w ilości 1,0 kg/m2; profilowanie i zagęszczanie poboczy z gruntu pozyskanego z korytowania; wykonanie warstwy ściernej z mieszanki mineralno- asfaltowej warstwa po zagęszczeniu 5 cm (125 kg/m2); plantowanie skarp i dna wykopów; oczyszczanie przepustów murowanych o wym 130x130 o szerokości dna ponad 1,0m.; oczyszczanie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp - gr 20-40 cm; wykonanie muru oporowego z kamienia naturalnego o wymiarach 14÷21 cm posadowionego na gotowej ławie betonowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; wykonanie muru oporowego z bruku kamiennego o wymiarach 19÷21 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową i z zakotwieniem w cokole przyczółka od strony górnej wody przepustu w km 0+275; ręczne wykonanie palisady z kołków faszynowych o średnicy7-9 cm techniką pal przy palu wbijanych na głębokość 1,2m, wykonanie przyczółków żelbetowych - podpory masywne wysokości do 4,0 m z betonu klasy C30 37. Przyczółki pod kładki dla pieszych, wykonanie konstrukcji stalowej kładek dla pieszych o rozpiętości przęsła b=3,5 m nad lądem i szerokości b=1,2 m - 3 szt i o szerokości 2,5 m - 1 szt. wykonanie ubezpieczeń płytami ażurowymi lekko zbrojonymi typu krata duża o wymiarach elementów 100 x 50 x 10 cm. Odtworzenie istniejącego umocnienia skarp i dna z płyt istniejących , pozostawionych w korycie rowu po powodzi ; wykonanie z brzegu narzutu kamiennego. Zastosowanie kamienia wodno-łamanego warstwą o grubości 30 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 1 do SIWZ) składająca się z następujących opracowań: 1. Projekt budowlany - składający się z części opisowej i części rysunkowej w tym z projektu zagospodarowania terenu 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiary będą stanowić podstawę do sporządzenia kosztorysów ofertowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,- PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Termin wniesienia wadium w pieniądzu ustala się do dnia 28.10.2013 roku do godz. 10.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer: 72 9574 1015 2003 0200 1605 0004 w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich, Oddział w Sobótce (w tytule przelewu prosimy wpisać: wadium przetargowe - sprawa GNiZP.271.11.2013 - Remont dróg stanowiących własność Gminy Sobótka - ul. Strażacka w Będkowicach km 0+275 ÷ 0+465,00). Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 8 ppkt 2) - 5) SIWZ musi być zdeponowane w oryginale u Skarbnika Gminy przed terminem składania ofert (pok. nr 15), a kserokopię z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy włączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi Gminy a jego ksero z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art.24 ust. 4 Ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami Ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobotka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach