Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ogłasza przetarg
- Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Słowackiego 17
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 648-97-24
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
ul. Słowackiego 17 17
37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
tel. 016 648-97-24 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Adamówka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest: - Remont drogi powiatowej Nr P 1553R Adamówka - Pawłowa - Cewków w km 1+480 - 3 + 530, o długości 2,050 km, - Remont drogi powiatowej Nr P1553R Kolonia Polska - Adamówka w km 0+500 - 1+440, o długości 0,940 km - Remont dro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych ). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - Pieniądzu,
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przed przygotowaniem oferty Wykonawcy powinni dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się z opisem technicznym oraz przedmiarem robót, aby zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty. 2. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali, co najmniej 3 zadania zbliżone do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 500 000 zł każde, co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu. b) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia. d) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. e) zaakceptują warunki i pozostałe zapisy umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. f) nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zmianami ) g) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty lub oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia -nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty : 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone przez organ wydający. 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór formularza jest załączony do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kadra techniczna) posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 3a ) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, osób wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót tożsamych lub podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia minimum dwóch zadań o wartości minimum 500 000 zł każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór formularza jest załączony do SIWZ. 8.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przeworsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie chodników wraz z kanalizacją deszczową w drodze gminnej nr 108762R w Mrowli oraz w drodze gminnej nr 108765R w Świlczy
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie powierzchni terenu dz. nr ewid. 3621/1 przy Sali gimnastycznej w Świlczy oraz przebudowa dróg gminnych w Gminie Świlcza w 2016 r. Etap III
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Rakszawa.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi o nawierzchni żwirowej ul. Szkolna w m. Brzostek w km 0+117-0+497 Zadanie nr 2: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze w miejscowości Kamienica Górna (dz. nr ew. gr. 84 Gmina Brzostek)
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi powiatowej nr 1959R Szczepańcowa - Głowienka
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi Niepla-Lubla na działce nr ew. 170/2, 172, 995 w km 0+063-0+950 w miejscowości Niepla
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1645R Płazów - Podemszczyzna w km 10+826 - 15+288 wraz z przebudową przepustów w km 12+466, 14+507 i 14+938
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa dróg gminnych w Gminie Skołyszyn - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi Lecka Berdecha nr dz. 610/1, Przebudowa drogi Nowy Borek Przylasek Wielki nr dz. 3184/2, Przebudowa drogi w Białce k. Kustry nr dz. 240, Przebudowa drogi Błażowa Dolna k. Grabskiego nr dz. 770, Przebudowa drogi Futoma Karpaty nr dz. 2282 i 2269, Przebudowa drogi Błażowa Dolna Mokłuczka do Sobkowicza nr dz. 1685, Przebudowa placu k. Domu Ludowego w Piątkowej nr dz. 979
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej Nr 113339R Osobnica -Wysłanka do Brzyścia w miejscowości Osobnica
Dodano: 2016-07-22