Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego pomostowego z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne w kwocie 2.771.860,00 pn.:Inwestycje w zakresie gospodarki ściekowej w Gminie Krempna realizowanego w ramach projektu Funduszu Spójności nr 2005/PL/16/C/PE/007 pn. Pr

Gmina Krempna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-232 Krempna, Krempna 85
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4414045 , fax. 013 4414045
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krempna
    Krempna 85 85
    38-232 Krempna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4414045, fax. 013 4414045
    REGON: 00054809200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-podkarpacie.pl/krempna
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego pomostowego z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne w kwocie 2.771.860,00 pn.:Inwestycje w zakresie gospodarki ściekowej w Gminie Krempna realizowanego w ramach projektu Funduszu Spójności nr 2005/PL/16/C/PE/007 pn. Pr
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego pomostowego z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne w kwocie 2.771.860,00 zł (słownie: dwa miliony siedemset siedemdziesiąt jeden tysięcy osiemset sześćdziesiąt złotych 00/100) pn.: Inwes
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówień publicznych. Uwaga! Oświadczenie w ppkt. 1-4 należy wykonać zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w punkcie VI ppkt. 5,6 SIWZ dotyczące wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podpisania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę. Wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowskie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów. Ponadto do oferty powinny zostać załączone następujące dokumenty przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert- Oświadczenie, na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez Osoby Uprawnione do reprezentowania oferenta, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - zgodnie z § 2 (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U Nr 87 poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-podkarpacie.pl/krempna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach