Przetargi.pl
Remont dróg nr 994 i 995 we wsi Szalejów Górny

Urząd Gminy Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Okrzei 8a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6474100 , fax. 074 6474103
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kłodzko
    ul. Okrzei 8a 8a
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6474100, fax. 074 6474103
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg nr 994 i 995 we wsi Szalejów Górny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dróg o długości 438 mb i szerokości części jezdnej asfaltobetonowej 3,4 0 m - 10,80 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2500
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, iż nie są wykluczeni na podstawie art. 24, oraz że spełniają wymogi określone w art.22.ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U.z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. .zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wykaz usług, swoim rodzajem odpowiadający przedmiotowi zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. - uprawnienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach