Przetargi.pl
Remont dróg leśnych o numerach 1401, 1404 i 1405 w leśnictwie Maczki

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, Łysa Góra 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6742957, 6742958 , fax. 032 6741160
  • Data zamieszczenia: 2012-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz
    Łysa Góra 6 6
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 032 6742957, 6742958, fax. 032 6741160
    REGON: 27253593100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/siewierz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg leśnych o numerach 1401, 1404 i 1405 w leśnictwie Maczki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg leśnych, wewnątrzzakładowych, oznaczonych na mapie numerami 1401, 1404 i 1405 w Nadleśnictwie Siewierz, w leśnictwie Maczki. Przedmiotowe drogi zlokalizowane są na terenie Sosnowca. 2. Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie podbudowy oraz nawierzchni z tłucznia. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w projekcie umowy, w Dokumentacji Projektowej wykonania zamówienia: a) Projekt budowlano - wykonawczy; b) Przedmiar robót; oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Przedmiar robót, stanowiący element dokumentacji SIWZ jest dokumentem pomocniczym i nie może stanowić podstawy roszczenia odszkodowawczego przez Wykonawcę z tytułu informacji w nim zawartych. 4. W wyniku intensywnej eksploatacji w poprzednich latach oraz czynników atmosferycznych przedmiotowe drogi utraciły nośność i uległy zniszczeniu poprzez powstanie kolein, w których podczas opadów atmosferycznych i roztopów stagnuje woda. Realizacja tego zamierzenia pozwoli na osiągnięcie wymiernych efektów gospodarczych m.in.: - umożliwienie dojazdu do gaszenia pożaru, - poprawa ekonomiki i bezpieczeństwa ruchu drogowego, - osiągnięcie przejezdności w ciągu całego roku, - umożliwienie zabiegów gospodarczo - hodowlanych, - umożliwienie transportu drewna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie częściowe nr 1 - 1 000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc złotych) Zadanie częściowe nr 2 - 1 800,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc osiemset złotych) Zadanie częściowe nr 3 - 700,00 PLN (słownie złotych: siedemset złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2. 1 pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku BGŻ S.A. o/Katowice nr 10 2030 0045 1110 0000 0041 8480 2. 2 poręczeniach bankowych 2. 3 poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych 2. 4 gwarancjach bankowych 2. 5 gwarancjach ubezpieczeniowych 2. 6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty) i musi ono obejmować cały okres związania ofertą. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium jeżeli wykonawca nie wywiązał się ze zobowiązań wobec Nadleśnictwa Siewierz, dających podstawę do zatrzymania wadium w oparciu o przepisy Ustawy (art. 46 ust 4a. i ust 5.). Zapłata roszczeń z gwarancji może nastąpić najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wpłynięcia do gwaranta żądania zapłaty wadium. Żądanie zapłaty wadium wraz z oświadczeniem, że wadium jest należne z powodu zaistnienia jednej ze wskazanej okoliczności zgodnie z art. 46 ust 4a. i ust 5. oraz dokumenty potwierdzające, że żądanie zapłaty zostało podpisane przez osobę, które mogą zaciągać zobowiązanie w imieniu Nadleśnictwa Siewierz są jedynymi dopuszczalnymi warunkami, od wniesienia których gwarant może uzależniać zapłatę wadium. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.1 rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. W interesie Wykonawcy jest by przelewu dokonać na tyle wcześniej, by wadium wpłynęło w terminie. Zaleca się by w tytule przelewu wskazać zadanie częściowe, którego wadium dotyczy. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_siewierz/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach