Przetargi.pl
Remont dróg gminnych ulic: Polnej, Kościelnej, Objazdowej i Miodowej w Dzięgielowie o łącznej długości 1050 mb .

Urząd Gminy Goleszów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-440 Goleszów, ul. 1 Maja 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 479 05 10 , fax. (033) 479 05 16
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goleszów
    ul. 1 Maja 5 5
    43-440 Goleszów, woj. śląskie
    tel. (033) 479 05 10, fax. (033) 479 05 16
    REGON: 00053992800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych ulic: Polnej, Kościelnej, Objazdowej i Miodowej w Dzięgielowie o łącznej długości 1050 mb .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych w Dzięgielowie -ulic : -Polnej o długości 300 mb i szerokości 2,8 do 3,0 m, -Kościelnej o długości 100 mb i szerokości 2,8 do 3,0 m , -Objazdowej o długości 325 mb i szerokości 2,8 do 3,0 m , -Miodowej o długości 325 mb i szerokości 2,8 do 3,0 m . 2. Zakres robót objętych zamówieniem. 2.1. Wykonanie i ustawienie oznakowania pionowego dla potrzeb prowadzonych robót zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym (dopuszcza się stosowanie instrukcji -MP nr 24/90184); 2.2. Wykonanie nawierzchni asfaltowej ścieralnej na drogach o powierzchni jak w ust.1 z wyrównaną podbudową o szerokości średniej 3,0 m i długości całkowitej 1050 mb; 2.2.1.wykonanie podbudowy tłuczniem kamiennym, 2.2.2.wyrównanie nawierzchni masą asfaltobetonową grubości 2-3 cm, 2.2.3.oczyszczenie nawierzchni z zanieczyszczeń roślinnych i ziemi, 2.2.4.wbudowanie mieszanki asfaltobetonowej grubości 4 cm , mierzonej po zawałowaniu , zgodnie z założoną szerokością i profilem, 2.2.5.zagęszczenie i obcięcie krawędzi , 2.2.6.posmarowanie gorącym bitumem krawędzi połączeń z istniejącą nawierzchnią, 2.2.7.wykonanie zjazdów - zgodnie z księgą obmiarów, 2.2.8.odwodnienie poprzeczne nawierzchni drogi-obustronny spadek o 2%, 2.3. Likwidacja oznakowania pionowego ustawionego na czas prowadzenia robót w pasie drogowym. 2.4. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł ( sześć tysięcy) złotych. 2.Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3.Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniężnej na konto Zamawiającego numer konta : Bank Spółdzielczy w Cieszynie Oddział w Goleszowie nr 16811310202002000006480007 z dopiskiem -wadium remont dróg w Dzięgielowie 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym , że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158, z p. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty składające się na ofertę : 1.1. kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót i specyfikację techniczną, 1.2. formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, 1.3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia -art. 22 ust.1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp.- zał. nr 2 do SIWZ, 1.4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych w zakresie dróg - 3 ważniejszych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem protokołów odbioru tych robót lub referencji - zał. nr 3 do SIWZ, 1.5.akceptacja warunków umownych w załączonym projekcie umowy -zał. nr 4 do SIWZ, 1.6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.7. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8.Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii. 1.9.Dokument złożony w formie kserokopii musi być opatrzony klauzulą (Za zgodność z oryginałem) i poświadczony przez uprawnionego oferenta. 1.10.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób. 2.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 2.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 2.2.Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w dziale VI pkt. 1.3, 1.6, 1.7- dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleszow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach