Gmina Nowy Żmigród ogłasza przetarg
- Adres: 38-230 Nowy Żmigród, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4415605 , fax. 013 4415605 w. 37
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Żmigród
ul. Mickiewicza 2 2
38-230 Nowy Żmigród, woj. podkarpackie
tel. 013 4415605, fax. 013 4415605 w. 37
REGON: 37044034700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowyzmigrod.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych ul. Rynek ul. Pl. Kościuszki w miejscowości Nowy Żmigród - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont dróg gminnych nr 113518 ul. Rynek i nr 113519 ul. Plac Kościuszki - poprawa przepustowości i bezpieczeństwa drogi wojewódzkiej nr 993i 992 polegające na : - wykonanie prac rozbiórkowych nawierzchni asfaltowej , krawężników i chodników remontowanych dróg z wywozem materiałów rozbiórkowych ; - wykonanie prac ziemnych , podbudowy chodników i części dróg - wykonanie nawierzchni asfaltowej dwuwarstwowej remontowanych dróg - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grubości 6 cm , ilości 680 m2 - wykonanie nawierzchni placów postojowych z kostki brukowej 8 cm w ilości 691 m2 - wykonanie zjazdu do szkoły - wykonanie prac uzupełniających , oznakowanie dróg , izolacje studni , odwodnienie remontowanych dróg . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 złotych Słownie: pięć tysięcy złotych Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Śląski Oddział Jasło Nr 65105014581000002221495852 Z dopiskiem Remont dróg gminnych ul. Rynek , ul. Pl. Kościuszki Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz do oferty należy dołączyć w osobnej kopercie oryginał dokumentu wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. w terminie do dnia 17 kwietnia 2009 r. godz.10.00 przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zostanie uznana data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 u.p.z.p. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 u.p.z.p . 2.Spełniają następujące warunki szczegółowe ustalone przez Zamawiającego : a) udokumentują należyte wykonanie minimum dwie roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , o wartości minimalnej 400.000,00 zł b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane tj: - kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności drogowej lub ogólno budowlanej z rozszerzeniem na prowadzenie robót na drogach c) posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100.000 zł d) Udzielą gwarancji minimalnej 3 lata , licząc od daty odbioru końcowego - oświadczenie na formularzu oferty Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu ,każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty : 1) W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty a) wykaz dwóch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie ( zgodnie z opisem jak w pkt 9,ppk.2a ) b) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ; c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej , wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował ; d) dokumenty stwierdzające , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( uprawnienia kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ) ; 3) W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty a) polisę , a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100.000 zł 2 . Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : a) Oświadczenie Wykonawcy , sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ , o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ; b) formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem c) Wykaz podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia ,której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom . Wskazanie niniejsze nastąpi w Formularzu Oferty . d) Dowód wniesienia wadium e ) kosztorys ofertowy e) zaakceptowany projekt umowy - załącznik Nr 5 do SIWZ 3. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument, lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowyzmigrod.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie chodników wraz z kanalizacją deszczową w drodze gminnej nr 108762R w Mrowli oraz w drodze gminnej nr 108765R w Świlczy
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie powierzchni terenu dz. nr ewid. 3621/1 przy Sali gimnastycznej w Świlczy oraz przebudowa dróg gminnych w Gminie Świlcza w 2016 r. Etap III
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Rakszawa.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi o nawierzchni żwirowej ul. Szkolna w m. Brzostek w km 0+117-0+497 Zadanie nr 2: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze w miejscowości Kamienica Górna (dz. nr ew. gr. 84 Gmina Brzostek)
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi powiatowej nr 1959R Szczepańcowa - Głowienka
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi Niepla-Lubla na działce nr ew. 170/2, 172, 995 w km 0+063-0+950 w miejscowości Niepla
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1645R Płazów - Podemszczyzna w km 10+826 - 15+288 wraz z przebudową przepustów w km 12+466, 14+507 i 14+938
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa dróg gminnych w Gminie Skołyszyn - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi Lecka Berdecha nr dz. 610/1, Przebudowa drogi Nowy Borek Przylasek Wielki nr dz. 3184/2, Przebudowa drogi w Białce k. Kustry nr dz. 240, Przebudowa drogi Błażowa Dolna k. Grabskiego nr dz. 770, Przebudowa drogi Futoma Karpaty nr dz. 2282 i 2269, Przebudowa drogi Błażowa Dolna Mokłuczka do Sobkowicza nr dz. 1685, Przebudowa placu k. Domu Ludowego w Piątkowej nr dz. 979
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej Nr 113339R Osobnica -Wysłanka do Brzyścia w miejscowości Osobnica
Dodano: 2016-07-22