Przetargi.pl
wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Leżajskiego w 2009 r

Zarząd Dróg Powiatowych w leżajsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Polna 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 242-11-81 , fax. 0-17 242-11-81
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w leżajsku
    ul. Polna 12 12
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 242-11-81, fax. 0-17 242-11-81
    REGON: 69058741000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Leżajskiego w 2009 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - zadanie nr 1 -remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie Gmin Leżajsk i Kuryłówka m2 1653 - zadanie nr 2 - remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie Gmin Leżajsk i Nowa Sarzyna m2 1328 - zadanie Nr 3- remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie Gmin Leżajsk i Grodzisko Dolne m2 870 -zadanie Nr 4 -remont dróg powiatowych na terenie Powiatu Leżajskiego przy użyciu masy mineralno-asfaltowej ton 265
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 6.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia ( co oznacza, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem ) 6.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym ( sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia ) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 6.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Oświadczenia : - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, - że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji 8.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień i świadectwa przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ( dot. kierownika budowy ) oraz Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( załącznik nr 5 ) wraz z Informację o posiadanym sprzęcie, oraz o podstawie posiadania tegoż sprzętu (np. własność, użyczenie, dzierżawa, leasing), Wykonawca musi posiadać sprzęt specjalistyczny niezbędny do wykonania przedmiotowego zamówienia - remonter . 8.4. Oświadczenie że Wykonawca nie zamierza korzystać z usług podwykonawcy, złożenie na formularzu stanowiącym - załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lezajsk.regiony.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach