Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Krupski Młyn

Urząd Gminy Krupski Młyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-693 Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krupski Młyn
    ul. Krasickiego 9 9
    42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krupskimlyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie Gminy Krupski Młyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: - wykonanie nakładki asfaltowej ulicy Mokrej w Potępie wraz z robotami pomiarowymi przy robotach ziemnych, regulacją pionową studzienek dla włazów kanałowych i zaworów wodociągowych, z wykonaniem odwodnienia ulicy Mokrej poprzez podłączenia do istniejącej kanalizacji deszczowej, z wykonaniem ścieków ulicznych z prefabrykatów betonowych, z ręcznym plantowaniem poboczy, - wykonanie nakładki asfaltowej w miejscowości Żyłka (tj. od domu celnego do skrzyżowania) wraz z robotami pomiarowymi przy robotach ziemnych, z wykonaniem podbudowy z żużla wielkopiecowego, z malowaniem farbą balustrad przy istniejącym moście, z wykonaniem nawierzchni z kostki brukowej betonowej w celu przedłużenia chodników z asfaltu przy istniejącym moście, z ręcznym plantowaniem poboczy, - wykonanie nakładki asfaltowej przy ul. Głównej w Krupskim Młynie (tj. od oczyszczalni do mostu wiszącego) wraz z rozebraniem chodników i obrzeży, z ułożeniem nawierzchni z kostki brukowej na podsypce piaskowej, z ręcznym plantowaniem poboczy, - wykonanie nakładki asfaltowej na boisku sportowym w Krupskim Młynie - Kolonii Zietek wraz z rozebraniem krawężników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) . spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej 2 roboty budowlane podobne charakterem do przedmiotu objętego niniejszą specyfikacją, o wartości minimum 150 000 zł brutto każda; b). nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; c). spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ); Oferta powinna zawierać dokumenty według zestawienia poniżej. Dokumenty, których żąda zamawiający składane winny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a). formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający dane wykonawcy oraz cenę ryczałtową zamówienia, b). oświadczenia wg załącznika nr 2 tj: - oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi warunkami umownymi i akceptuje je, - oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki niniejszej specyfikacji; c). kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiarów robót, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji; d). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e). aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość co najmniej dwóch zamówień winna wynosić minimum 150 000 zł za jedno zamówienie, g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krupskimlyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach