Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, ul. Lubelska 51
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 8886595 , fax. 81 8886596
- Data zamieszczenia: 2010-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach
ul. Lubelska 51 51
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 81 8886595, fax. 81 8886596
REGON: 43102937500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.pulawy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT DRENAŻU I NAPRAWA IZOLACJI ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH PODPIWNICZENIA BUDYNKU GŁÓWNEGO KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont drenażu i naprawa izolacji zewnętrznych ścian piwnic budynku głównego Komendy Powiatowej PSP w Puławach we fragmencie wzdłuż ulicy Słowackiego. Na przedmiot zamówienia składa się: - rozebranie nawierzchni z kostki na podsypce, - wykonanie wykopu, - ręczna wymiana rurociągów, - oczyszczenie studzienek drenarskich, - rozebranie ścianki przy budynku, - docieplenie ściany zewnętrznej pomieszczeń piwnicznych, - nałożenie tynku, - nałożenie izolacji przeciwwilgociowej, - zasypanie wykopu, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych). 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 03 listopada 2010 r. do godz. 9.00. 3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - PKO BP O/Puławy 36 1020 3219 0000 9402 0012 1228. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (J. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 5. Prawidłowo sporządzone formy wadium wymienione w pkt. 3 lit. - b) do e) winny być zdeponowane w pokoju nr 111 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Puławach przed upływem terminu składania ofert. 6. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, wniesienie wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie te podmioty składające wspólną ofertę. 8. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę, który: a) wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 8 ppkt b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania. 14. Za okres przechowywania wadium wniesionego w pieniądzu będą zwracane odsetki wynikające z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.pulawy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27