Przetargi.pl
Remont Domu Studenckiego

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Bydgoska 50
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2500187 , fax. 67 2500187
  • Data zamieszczenia: 2015-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu
    ul. Bydgoska 50 50
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 67 2500187, fax. 67 2500187
    REGON: 33144771000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Domu Studenckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące prace remontowe i przebudowę części pomieszczeń mieszkalnych na jednej kondygnacji budynku (parter) PWSZ w Wałczu przy ul. Bydgoskiej 50.2.Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określają : a. projekt budowlany (załącznik nr 9 do SIWZ)b. przedmiary robót (załącznik nr 10,11,12,13 do SIWZ), które mają jedynie charakter informacyjny i pomocniczy dla Wykonawcy, w celu sporządzenia oferty. 3.Nadzór nad robotami budowlanymi należy powierzyć osobie posiadającej odpowiednie uprawnia budowlane.4. W przypadku prac remontowych Kuchni i WC - Zamawiający wymaga, aby piony kanalizacyjne zostały doprowadzone do samego sufitu i zaślepione, w celu umożliwienia w przyszłości podłączenia urządzeń na I piętrze.5.Wybór koloru farb i koloru wykładziny PCV (zgrzewanej na gorąco) należy uzgodnić z Zamawiającym (do wyceny należy przyjąć kolory jasne, pastelowe, w średnim zakresie cenowym). 6.Zamawiający uznaje za konieczne dokonanie przez Wykonawcę oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem prac oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia 7. Prowadząc roboty remontowe Wykonawca musi uwzględnić fakt, że w niektórych pomieszczeniach w Domu Studenckim będą przebywać Studenci. Prace remontowe należy przeprowadzać w jak najmniej uciążliwy sposób dla mieszkańców Domu Studenckiego.8. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załączone przedmiary bez zmian (co do obmiarów) z podaniem cen jednostkowych wskazanych pozycji. Będzie to podstawą porównania ofert i przyjęcia wstępnej wartości umowy na realizacje remontu. Ostateczne rozliczenie zostanie wykonane obmiarem powykonawczym z zastosowaniem cen jednostkowych zastosowanych w ofercie. 9. W przypadku, gdy ilość faktycznie wykonanych robót będzie odbiegała od ilości robót wynikających wprost z przedmiaru robót będącego podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego, wynagrodzenie określone w ofercie Wykonawcy zostanie proporcjonalnie zmniejszone lub zwiększone przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. 10. W przypadku, gdy wystąpi konieczność dokonania robót innego rodzaju niż w przedmiarze robót , a koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, mogą być one wykonane po zatwierdzeniu przez Zamawiającego i zostaną rozliczone na podstawie kosztorysów szczegółowych przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzonych przez Zamawiającego według poniższych składników cenotwórczych roboczogodzina R - koszty ogólne Ko pośrednie od R + S -zysk Z od R+Ko + S + Ko R + Ko S - sprzęt S i materiały M - ceny minimalne według Sekocenbud za kwartał poprzedzający wykonywanie robót 11. Podstawą do sporządzenia kosztorysów szczegółowych będą KNR-y. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach, zastosowane zostaną KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego.12. W przypadku gdy do całkowitego wykonania przedmiotu zamówienia konieczne jest wykonanie tzw. robót dodatkowych, czyli robót nieprzewidzianych w przedmiarze robót, a koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, rozpoczęcie wykonywania tych robót może nastąpić po pisemnej zgodzie Zamawiającego. Bez zgody Wykonawca nie może rozpocząć wykonywania robót dodatkowych.13. Bez uprzedniej zgody Zamawiającego mogą być wykonywane jedynie prace niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii.14. Ceny jednostkowe robót użyte przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym oraz składniki cenotwórcze pozostają niezmienne przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.15. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia 16. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia.17.Za roboty niewykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia wynagrodzenie nie przysługuje. Podstawą zapłaty będą faktury wystawione przez Wykonawcę Zamawiającemu, sporządzone na podstawie protokołów podpisanych przez strony, bez stwierdzonych wad i usterek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 2 371,00 zł (słownie dwa tysiące trzysta siedemdziesiąt jeden złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25.09.2015 r. do godziny 11:00. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.3. Wadium może być wnoszone 1) W pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP nr 43 10204867 0000 1202 0090 5935 z dopiskiem wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej Remont Domu Studenckiego Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji - PWSZ w Wałczu) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym.7. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących stronie Wykonawcy 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium, jeśli Wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2).10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.15. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pwsz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach