Przetargi.pl
Remont Domów Studenta nr 2 i 3 w Sosnowcu (DZP.381.5.2015.RB)

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2015-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Domów Studenta nr 2 i 3 w Sosnowcu (DZP.381.5.2015.RB)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia.
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Domów Studenta nr 2 i 3 w Sosnowcu, który obejmuje:
    a) malowanie pokoi studenckich i wymianę wykładzin w pokojach - IV piętro w Domu Studenta Nr 2 w Sosnowcu ul. Sucha 7a.
    b) remont 8-miu kuchni na piętrach I - IV, malowanie 8-miu łazienek na piętrach I - IV, malowanie 4-ech korytarzy na piętrach I-IV, naprawę daszku nad wejściem głównym do budynku w Domu Studenta Nr 3 w Sosnowcu ul. Sucha 7b.
    2) Zakres prac obejmuje:
    a) Dom Studenta nr 2
    - Branża budowlana
    Pokoje na IV piętrze:
    - zabezpieczenie folią stolarki okiennej, systemowej zabudowy wnęki (szafy) oraz podłogi przed uszkodzeniem i zniszczeniem,
    - demontaż i ponowny montaż karniszy,
    - demontaż i ponowny montaż lamp,
    - demontaż cokolików PCW,
    - demontaż wierzchniej warstwy posadzki z wykładziny PCW,
    - usunięcie starych powłok malarskich ze ścian i sufitów,
    - przygotowanie ścian i sufitów do malowania,
    - malowanie ścian i sufitów pokoi i przedpokoi emulsyjną farbą lateksową,
    - malowanie ścian i sufitów sanitariatów i aneksów kuchennych wodorozcieńczalną farbą lateksową, I klasy odporności na szorowanie,
    - przygotowanie podłoża do położenia wykładziny podłogowej z PCW,
    - ułożenie posadzek z wykładziny PCW klejonej do podłoża, spawanej,
    - montaż listew przypodłogowych.
    b) Dom Studenta nr 3
    - Branża budowlana
    Kuchnie:
    - zabezpieczenie folią stolarki okiennej oraz wykonanej z płytek ceramicznych podłogi przed uszkodzeniem i zniszczeniem,
    - uzupełnienie ścian płytkami ceramicznymi,
    - malowanie ścian i sufitów,
    - montaż blatu kuchennego z płyty wiórowej laminowanej,
    - montaż blatu stołu z płyty wiórowej laminowanej,
    - montaż szafki kuchennej pod zlewozmywak,
    - montaż blatu kuchennego z płyty wiórowej, pokrytej blachą stalową nierdzewną.
    Pomieszczenia sanitarne:
    - zabezpieczenie folią stolarki okiennej, podłóg i ścianek działowych z płyt laminowanych (pomieszczenia ustępowe i prysznice) przed uszkodzeniem i zniszczeniem,
    - gruntowanie ścian i sufitów malarskimi środkami gruntującymi,
    - dwukrotne malowanie ścian i sufitów lateksowymi farbami emulsyjnymi dla pomieszczeń mokrych.
    Korytarze
    - zabezpieczenie folią stolarki okiennej oraz podłóg przed uszkodzeniem i zniszczeniem,
    - demontaż cokolików z PCW,
    - wykonanie na warstwie siatki tynku na ścianach, na bazie żywicy syntetycznej, na uprzednio przygotowanym podłożu, w dwóch kolorach,
    - malowanie sufitu na uprzednio przygotowanym podłożu,
    - montaż listew przyściennych z PCW.
    Daszek nad wejściem
    - remont daszku nad wejściem głównym do budynku.
    - Branża sanitarna
    - demontaż i montaż grzejników,
    - wymiana baterii i szafek zlewozmywakowych w kuchniach,
    - wstawienie zaworu zwrotnego na cyrkulacji ciepłej wody,
    - wymiana kuchenek gazowych na kuchenki gazowo - elektryczne w kuchniach.
    - Branża elektryczna
    - wymiana opraw świetlówkowych z modułem awaryjnym i opraw awaryjnych kierunkowych.
    3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-E do SIWZ pn.: dokumentacja techniczna, które zawierają:
    a) Przedmiary robót w zakresie budowlanym, instalacyjnym (elektrycznym, sanitarnym) - załączniki nr 2A-2D;
    b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 2E;
    2. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
    3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
    45 00 00 00 - 7 roboty budowlane
    45 44 21 00 - 8 roboty malarskie
    45 43 21 11 - 5 kładzenie wykładzin elastycznych
    45 43 10 00 - 7 kładzenie płytek
    45 33 00 00 - 9 roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne
    45 31 10 00 - 0 roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
    4. Termin gwarancji.
    Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
    Na zastosowane materiały, urządzenia itp. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż gwarancja udzielona na roboty budowlane, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, zgodnie z gwarancją producenta.
    Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego.
    Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, rzeczy itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
    5. Opis części zamówienia w przypadku dopuszczenia składania ofert częściowych. Informacja dotycząca ofert wariantowych.
    1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
    2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    6. Termin realizacji zamówienia.
    Wymagany termin realizacji zamówienia: do 18.09.2015r. (przekazanie terenu robót nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż 13.07.2015r.).
    7. Miejsce realizacji zamówienia.
    Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dom Studenta Nr 2 w Sosnowcu ul. Sucha 7a oraz Dom Studenta Nr 3 w Sosnowcu ul. Sucha 7b.
    8. Warunki realizacji zamówienia. Warunki płatności.
    Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
    9. Oferty równoważne.
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne.
    Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku przywołanych w specyfikacji norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww. ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
    Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego oraz przeprowadzić procedurę doboru.
    10. Podwykonawcy.
    1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, powinien określić ją w swojej ofercie (zgodnie z treścią ust. 7 formularza oferty - załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
    2) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych powinien podać nazwy (firmy) tych podwykonawców (zgodnie z treścią ust. 8 formularza oferty - załącznika nr 1A do SIWZ).
    3) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11) ustawy Pzp zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
    11. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
    Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50 procent wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:
    10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100),
    2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
    1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:
    ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice,
    nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
    2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo - kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
    3) w gwarancjach bankowych lub
    4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy
    z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
    3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert.
    4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
    1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy:
    a) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
    b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    c) dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy).
    2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego),
    3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
    5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ. 6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 niniejszej Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy - Prawo zamówień publicznych (w trakcie toczącego się postępowania odwoławczego).
    7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kopię dowodu dokonania przelewu.
    8. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie natomiast kopię tego dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty.
    9. Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób:

    Nazwa i adres Wykonawcy
    Przetarg nieograniczony - DZP.381.5.2015.RB
    Remont Domów Studenta nr 2 i 3 w Sosnowcu
    Wadium w formie niepieniężnej
    10. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
    11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
    1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
    2) którego oferta została wybrana:
    a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/roboty-budowlane
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach